Homo die op z'n teentjes is getraptquote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef tong_poh het volgende:
TS is zelf homo, maar is een pauper die zelf geen geld heeft voor een tasje.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef tong_poh het volgende:
Scherp opgemerkt. +1quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef tong_poh het volgende:
Ik stelde me een beetje onderdanig op, dat kan natuurlijk niet.quote:
Maar dat is toch algemeen bekend?!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik stelde me een beetje onderdanig op, dat kan natuurlijk niet.Ik ben een geëmancipeerde vrouw.
Dat ik geëmancipeerd ben wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dat is toch algemeen bekend?!
Ik heb trouwens zo'n hip tasje van Gucci, wil je hem zien?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ik geëmancipeerd ben wel ja.
Tof hey. Ja, laat zien!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n hip tasje van Gucci, wil je hem zien?
hahah die valt nog mee gezien hij groot is, wat pas echt erg is zijn die kleine vrouwentasjes die die murken dragenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt bijna niet meer over straat zonder dat je een of andere zelfbenoemde "metroman" er zo bij ziet lopen.
Kan het niet een beetje mannelijker? Qua kapsel en hoeveelheid sieraden zijn jongens tegenwoordig al bijna niet meer te onderscheiden van meisjes, maar dit spant toch echt de kroon hoor.
Klacht: verwijfde jongens met handtassen.
Subklacht: jongens met oorbellen, andere opzichtige sieraden, make-up en wijvenkapsels.
Als je ze nog niet gezien hebt wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef LoggedIn het volgende:
wat is dit nou weer voor een ontwikkelingVolgens mij krijg ik echt last van een culture shock als ik terugkom in NL
zijn. en het is overigens echt wel baas, kijk maar naar onurquote:Op woensdag 5 november 2008 23:48 schreef Ici-Paris het volgende:
Mannen met een schoudertas is zooo GAY
wie is ONur?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:49 schreef secoh het volgende:
[..]
zijn. en het is overigens echt wel baas, kijk maar naar onur
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:48 schreef Ici-Paris het volgende:
Mannen met een schoudertas zijn zooo GAY
Nee. Eigenlijk niet (zie rugzaktopic) Maar als een schoudertas homoachtig is dan zit ik op een homo hogeschool in een homo stad in een homo land op een homo wereld.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:26 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
oh, jij hebt er duidelijk 1. het staat gewoon zoo homo achtig
gelukkig wordt homo zijn in Nederland geaccepteerdquote:Op donderdag 6 november 2008 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet (zie rugzaktopic) Maar als een schoudertas homoachtig is dan zit ik op een homo hogeschool in een homo stad in een homo land op een homo wereld.
Ja. Maar ik vind het zo sneu voor die dames. Of die moeten rugzakken gaan dragen en daarna lesbisch worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:31 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
gelukkig wordt homo zijn in Nederland geaccepteerd
Waarvoor heb je broekzakken? Juist. Voor je telefoon, portemonnee, sleutels, pen en kauwgum/smint/ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:34 schreef JanusAnus het volgende:
Zo'n grote schoudertas kan nog wel, voor je schoolboeken of weet ik veel. Maar zo'n kankertasje voor de inhoud van je broekzakken
Ongefuckinglooflijk. Ik moet me elke keer inhouden als ik dit soort gasten voorbij zie komenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die quasi-grappige teksten zijn inderdaad ook erg fout.Maar de kleding die ze aanhebben staat ook vaak niet bij elkaar. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor debiele combinatie?!
Als je homo op die geenstijlachtige kutmanier schrijft ben je het inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb ook een schouder tas.. ben ik nou heuameaux? ..
dacht het niet! Tis keigaaf zo'n schoudertas!
mee eens....quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je homo op die geenstijlachtige kutmanier schrijft ben je het inderdaad.
Idd, make-up in je kontzak is niks natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 09:29 schreef JayJay8 het volgende:
Niks mis met schoudertasje! Gewoon handig
mannen dragen make -up?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Idd, make-up in je kontzak is niks natuurlijk
Ik gebruik alleen eye-liner.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
mannen dragen make -up?
waar gaat het heen met de wereld
quote:
Nou kom maar op jij, met je eyeliner.quote:Ik heb trouwens zo'n hip tasje van Gucci, wil je hem zien?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[..]
Nou kom maar op jij, met je eyeliner.
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Idd, make-up in je kontzak is niks natuurlijk
Ja dat zeg ik toch, kontneuker.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het zo sneu voor die dames. Of die moeten rugzakken gaan dragen en daarna lesbisch worden.
[..]
Waarvoor heb je broekzakken? Juist. Voor je telefoon, portemonnee, sleutels, pen en kauwgum/smint/ofzo.
WTF is er dan mis met de gewone rugtas...? Ja oke... Replay staat er niet op.....(mocht je dat zien als "iets mis")quote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook een schoudertas. Overbelichte picca:
[ afbeelding ]
Het chille is, als er niks in zit is hij erg klein omdat het gewoon van stof is, goed voor boodschappen of schoolmeuk. Terwijl je er wel erg veel in kan doen, heb er een keer een 3 persoons tent in meegenomen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef nimarad het volgende:
Echte mannen doen alles in hun zak. Als dat niet past, dragen zij een rugtas. dan nemen ze gewoon minder mee.
Gotic, of ben je een vrouw?quote:
Ik gebruik helemaal niks, heb ook geen handtas oid.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Gotic, of ben je een vrouw?
Dit topic gaat over mannen die een schoudertas hebben of een handtas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |