Zeg je dat in het echte leven ook zo?quote:
Doe je dat in het echte leven ook zo met je gezicht?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg je dat in het echte leven ook zo?![]()
[..]
Doe je dat in het echte leven ook zo met je gezicht?
Ik heb dat als iemand "kk" typt dan denk ik meteen: jezus wat een vmbo tokkie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef geertn het volgende:
Als iemand dit zegt (lees: schrijft) dan denk ik meteen wat een kk alto moet dat zijn. Of wat een nerd, zegt ie dat in het echte leven ook ? en dan gaat mijn gezicht van
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg je dat in het echte leven ook zo?![]()
[..]
Doe je dat in het echte leven ook zo met je gezicht?
Dat is inderdaad niet zo netjes van mij! Foei!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:22 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik heb dat als iemand "kk" typt dan denk ik meteen: jezus wat een vmbo tokkie.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:22 schreef Nosh het volgende:
Nekschot voor iedereen die dat uit z'n toetsenbord weet te krijgen.
Hetzelfde voor '[zelfstandig naamwoord] is win'.
En jij bent een alto en je basht mij omdat ik alto's bash. Rot op met je drakenshirt en ga metal luisteren ofzoquote:
T is verder niks persoonlijks hoor, maar vind t gewoon helemaal niks, net als de toepassing in: Ooh dat is echt Kkvet man... Nog niet eens zozeer om t feit dat t een ziekte is enzo, maar ja, krijg er gewoon jeuk van.. Alleen wat storend is, heb een paar vrienden die t regelmatig gebruiken, ook op die manier, en als vloekterm (oh kk dat deed pijn) en k merk gewoon dat ik t dan soms nog uit 'automatisme' ofzo overneem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:27 schreef geertn het volgende:
Oke vooruit dan. Ik zal even de OP wat genuanceerder maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |