Afgelopen zaterdag was ik weer aan het werk (ben portier/uitsmijter bij de lokale discotheek)
Ik stond samen met mijn collega bij de ingang wat breezah's te checken en uiteraard binnen te laten.
Ook moesten wij wel 200 keer aanhoren dat zij er vorige week ook waren e.d. Echter kwam vanuit het einde van de straat een jochie aanlopen van net een jaartje of 18, ik en mijn collega begonnen al te lachen.
Hij zag er echt niet uit, afgetrapte kleding, lang haar door de war, grote bril met dikke glazen... Je kent het type wel. Ik zei al direct tegen mijn collega (medeportier) dat mocht hij aansluiten in de rij, hij niet binnen zou komen bij onze discotheek.
Back to the story! Nu stond voor ons een geile breezah van 19 jaartjes oud ( al enkele keren gebatst

).
Ze gaf me een kusje en liep naar binnen met haar vriendinnen. Neukvlees, zo noemde mij collega het altijd. Één van haar vriendinnen had lang blond haar, bruine ogen en was afgetraind. Haar tietjes zouden zeker wel een handje vol zijn.
Uit het niets hoor ik een paar meiden gillen die in de rij stonden, ik liep er heen, wat blijkt, is die nerd (jochie) toch bij ons in de rij gaan staan, erger nog, hij had waarschijnlijk nog nooit mooie dames van dichtbij gezien, hij had een kleine stijve in zijn broek staan vertelde één van de meiden, deze duwde hij zachtjes tegen één van de dames aan, werd er verteld. Het jochie was uiteraard gevlucht.
Even later werd ik weggeroepen om wat schoffies de tent uit te smijten. Alsof ik het niet druk genoeg had kreeg ik nog een melding door dat er een meisje lastig gevallen was, uit angst en om de stank te verdrijven van debetreffende persoon vroeg het meisje aan degene die haar lastig viel een drankje. Deze kans om mij te waarschuwen liet het mooie meisje (eerder al genoemd: Lang blond haar, bruine ogen etc..) niet gaan.
Toen ze hem beschreef kwam hij mij wel heel bekend voor, de beschrijving leek op die nerd die eerder gevlucht was.
Toen ik haar verhaal uitgebreid

aangehoord had besloot ik om maar eens te gaan zoeken bij de bar naar dit mannetje. Onderwegnaar de bar botst iemand tegen me aan met een Baco, me hele witte strakke shirt waar mijn spieren goed zichtbaar in zijn onder de Baco!!
Mijn reactie was: "Kan je niet uitkijken godverdomme?"
Hij mopperde iets van, L33t, du bist pwned!! Einz!!
Tot mijn verbazing was het de nerd (onverzorgt jochie) die eerder gevlucht was e.d) en dus ook gelijk de persoon die afgewezen was door het meisje!! How the fuck was hij binnengekomen?!?
Ik besloot het maar snel af te handelen en verkocht hem een bonk op zijn bek, hij begon direct te janken en over de grond te kruipen. Heb hem maar opgepakt en de straat op gepleurd.
Dat zal hem leren!
Klacht: Nerds die mensen lastig vallen tijdens het uitgaan en ook nog eens ongewenst binnen komen
[ Bericht 0% gewijzigd door TryX op 03-11-2008 15:30:05 ]
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.