Oh ja tuurlijk, komt omdat ik wel normaal mijn punt kan maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik krijg stellig de indruk dat dubieuze motieven hier een hoofdrol spelen, als een topic als dit Dat domme varken op P&W wél gewoon open mag blijven.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, komt omdat ik wel normaal mijn punt kan maken.
quote:HEY SLET IN DRENTHE HEBBEN WE OOK GEWOON NORMALE WEGEN HOOR!
Dus als ik mijn bodschap in Jip en Janneke taal breng is er geen probleem?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou iedereen begrijpt tenminste wat ik bedoel![]()
Misschien als jij het vriendelijk vraagt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:
Hey n00bmods. Zetten jullie ff #312 in de TT en maken jullie van 'knieën' 'enkels'!
[KLB Fapzor SC #312] Boswachter Rob met de broek op de enkels!!!
Dan doen jullie ook eens wat nuttigs!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien als jij het vriendelijk vraagt.
Omdat bagger. Kssstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef Knekwurst het volgende:
wat sluit je mijn topics jonge hee schooier
Omdat jij het zo vriendelijk vraagtquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Juup denk je dat ik niet al op die site heb gekeken?
Dat zeg ik ook juist in mijn topic: die sites hebben niks van dj's of games.
Gelieve weer openen.![]()
PI's zijn voor noobsquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Juup een tip, je hebt meer autoriteit en het ziet er serieuzer uit als je altijd PI's gebruikt.
Ik gebruik ze zelden, zie het nut er niet van in. Als men uit mijn tekst niet kan halen wat ik bedoel dat heeft men pechquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Juup een tip, je hebt meer autoriteit en het ziet er serieuzer uit als je altijd PI's gebruikt.
PI's zijn voor de zwakkeren onder ons.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
PI's gebruikenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
Reageer eens ontopic, flut mods en admins
O.a.quote:Op zondag 2 november 2008 14:58 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een tubgirl gepost in SC. Mag ik een weekban vanwege proefwerkweek?
Ja, done. Zie het probleem niet zo waarom dit weg moet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kan een mod de edits van dit topic ongedaan maken. TS heeft alles weggehaald.
Scheur in sleutelbeen
Ik dank u.quote:Op zondag 2 november 2008 15:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, done. Zie het probleem niet zo waarom dit weg moet.
[KLB Bagger SC #319] dode paarden en tietenquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
Er lopen 2 SC delen nu. Ga er eens snel één sluiten, ik raak ik paniek zo
Kon niet, omdat dat topic over OBAMA ging en ik had een paint van MCCAINquote:Op maandag 3 november 2008 13:11 schreef timmmmm het volgende:
Het was alleen een hele slechte klacht, omdat je die paint ook in het topic had kunnen zetten waar je naar verwezen werd, in het gesloten topic waar je over aan het miepen was
Ik zal het je gewoon eerlijk zeggen (zie ook sluitpost):quote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Echt zeer matig!!!![]()
Moderators die het verschil niet snappen tussen een klacht en een lemming...
Mijn topic "paint voor niks" ging over de KLACHT niet over de paint... SNAP DAT DAN
fair enoughquote:Op maandag 3 november 2008 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal het je gewoon eerlijk zeggen (zie ook sluitpost):
Die paint was uberlelijk en je verhaal ook.
quote:
Ja maar als je even had gekeken naar de regels EN de laatste poster uit het vorige SC topiquequote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar........ maar
... maar
![]()
Ik sloot toch gewoon het topic welke het laatst geopend was![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |