quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet alleen de topics die hij opent, aan andere topics voegt ie ook niks inhoudelijk toe. Zit alleen maar te flamen en relreacties uit te lokken. Zie bijvoorbeeld z'n posts in Deze generatie is triest
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:50 schreef Dayuum het volgende:
[..]
als ik met je klaar ben heet je 4EverBrownEyed OMDAT IK JE OGEN VOL SCHIJT WHEHEHEHE
Zolang hij het daar doet is het nog te overzien, het is immers een bagger SC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:10 schreef Emimich het volgende:
Dayuum is weer eens irritant, ditmaal in de SC:
[..]
Daarom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zolang hij het daar doet is het nog te overzien, het is immers een bagger SC.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:10 schreef Kentoet het volgende:
Kan iemand er misschien voor zorgen dat Dayuum een andere avatar neemt? Ik stoor me er zo vreselijk aan dat hij een foto van een willekeurig gehandicapt kind gebruikt en er ook nog geregeld mee spot. Beetje NSB dit, maar echt zum kotzen die gast (met z'n topics).
Plaatje zie ik niet zo?quote:
Hoe zien jullie dat toch altijd?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatje zie ik niet zo?
Wel zag ik een kloon van een gebande, dus zit ie in de prullenbak
Kloonscan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dat toch altijd?
Lijkt me niet dat daar iets uit kan ontstaan denk je niet?!quote:
Moet daar iets uit ontstaan dan? Beetje onzin aangezien de meest bullshit lemmings blijven staan. Klaagbaak is naar mijn mening voor klachten en niet entertainment. Als het niet interessant is, dan zakt het wel vanzelf uit de topiclijst. En als mensen reageren met onzin is het niet anders dan 95% van de andere topics hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat daar iets uit kan ontstaan denk je niet?!
Ik liet net een scheet-idee.
Snap niet zo dat jullie altijd maar weer met het lemmingverhaal op de proppen komen. Dat is toch echt jullie beleving, maar goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Moet daar iets uit ontstaan dan? Beetje onzin aangezien de meest bullshit lemmings blijven staan. Klaagbaak is naar mijn mening voor klachten en niet entertainment. Als het niet interessant is, dan zakt het wel vanzelf uit de topiclijst. En als mensen reageren met onzin is het niet anders dan 95% van de andere topics hier.
Zelfs mijn goede lemming wordt gesloten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo dat jullie altijd maar weer met het lemmingverhaal op de proppen komen. Dat is toch echt jullie beleving, maar goed.
We komen vaker met het lemming verhaal aan, omdat er vaak genoeg van die kankerlemmings zijn met reacties van meer dan een pagina. En dan heb je een keer een gegronde klacht, dan wordt hij meteen gesloten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo dat jullie altijd maar weer met het lemmingverhaal op de proppen komen. Dat is toch echt jullie beleving, maar goed.
Omdat hij nog niet dicht is. Komt goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Nikmans het volgende:
Spoorknorren
Waarom is deze rotzooi open? Pure flamebait zou ik zo zeggen
Wat is er nou precies zo verschrikkelijk aan dat topic Juup? TS heeft een fatsoenlijke klacht lijkt me zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet dicht is. Komt goed.
Ik ga hier niet eens op reageren. lees mijn sluitpost maar in dat topic. Als jij dat niet snapt, dan is dat jammer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo verschrikkelijk aan dat topic Juup? TS heeft een fatsoenlijke klacht lijkt me zo.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet dicht is. Komt goed.
Bagger verwijderen is je te veel moeite?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren. lees mijn sluitpost maar in dat topic. Als jij dat niet snapt, dan is dat jammer.
Gast had je die OP gelezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bagger verwijderen is je te veel moeite?
Eensch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gast had je die OP gelezen
Tevens een topic dat gestart wordt door een kloon
De klacht leek me toch behoorlijk duidelijk. Dat de strekking sommige mensen niet zint is een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij had het ook normaal kunnen brengen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
De klacht leek me toch behoorlijk duidelijk. Dat de strekking sommige mensen niet zint is een ander verhaal.
Precies.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
De klacht leek me toch behoorlijk duidelijk. Dat de strekking sommige mensen niet zint is een ander verhaal.
Het is wat prikkelend gebracht, maar dat is zo'n beetje een eerste vereiste voor als je een deugdelijke discussie wilt opstarten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij had het ook normaal kunnen brengen.
Ga je weer?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is wat prikkelend gebracht, maar dat is zo'n beetje een eerste vereiste voor als je een deugdelijke discussie wilt opstarten.
Een kloon met 15000 postsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er worden heel wat minder normale dingen open gelaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij had het ook normaal kunnen brengen.
No shit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Er worden heel wat minder normale dingen open gelaten.
Dat zou betekenen dat ik nagenoeg het gehele topic moet verwijderen en dat doe ik dus maar nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bagger verwijderen is je te veel moeite?
Eensch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
Hallo lieve feedback menschen, ik kom hier het 100ste klaagtopic over ziggo tegen: 0900-1884 ziggo......
Is het niet een idee om gewoon een centraal Ziggo topic te maken waar iedereen er lustig op los kan kankeren op de Ziggomaatschappij, en verder alle andere topics dicht te gooien, ze gaan immers continu over hetzelfde!
Dan kan je wel 100 centraal topics maken in KLB en is er verder niks te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
Hallo lieve feedback menschen, ik kom hier het 100ste klaagtopic over ziggo tegen: 0900-1884 ziggo......
Is het niet een idee om gewoon een centraal Ziggo topic te maken waar iedereen er lustig op los kan kankeren op de Ziggomaatschappij, en verder alle andere topics dicht te gooien, ze gaan immers continu over hetzelfde!
Nee, nu is er per week minstens één, meestal meer, topic over Ziggo, ik kom geregeld in KLB maar ben geen ander onderwerp vaker tegen gekomen de laatste tijd, en het is ook niet als het gezeik op het OV, waar de situatie telkens anders is. Bij deze topics is er of een OP in de trant van: Ziggo is kut, hij valt steeds weg, ofwel een topic: Ziggo is kut, je kan ze niet eens bereiken over hoe kut ze wel niet zijn. Geen enkele variatiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan kan je wel 100 centraal topics maken in KLB en is er verder niks te doen
Metal, Negers, dieven, bijstandmoeders, NS, GVB, RET, feyenoord, voetbal, jamba, ziggo etcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nu is er per week minstens één, meestal meer, topic over Ziggo, ik kom geregeld in KLB maar ben geen ander onderwerp vaker tegen gekomen de laatste tijd, en het is ook niet als het gezeik op het OV, waar de situatie telkens anders is. Bij deze topics is er of een OP in de trant van: Ziggo is kut, hij valt steeds weg, ofwel een topic: Ziggo is kut, je kan ze niet eens bereiken over hoe kut ze wel niet zijn. Geen enkele variatie
Maar daar is het nooit hetzelfde verhaal, over and over again....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Metal, Negers, dieven, bijstandmoeders, NS, GVB, RET, feyenoord, voetbal, etc
Ik krijg stellig de indruk dat dubieuze motieven hier een hoofdrol spelen, als een topic als dit Dat domme varken op P&W wél gewoon open mag blijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik nagenoeg het gehele topic moet verwijderen en dat doe ik dus maar niet
De discussie eindigt hier.
Wat De_Ananas aangeeft, dan kunnen wij voor elke scheet wel een reeks of Centraal topic aanmaken en dat doen wij dus niet omdat er anders op een gegeven moment alleen maar Centrale topics staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar daar is het nooit hetzelfde verhaal, over and over again....![]()
Daar zit altijd nog een beetje variatie op, en degenen die kut zijn worden dan mooi gesloten, bij ziggo is het allemaal exact hetzelfde
Ik vind dat topic geen haar beter dan mijn topic gister over de belabberde uitspraak van een voetbalcommentator. Ik zou graag willen weten wat hun maatstaven zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik krijg stellig de indruk dat dubieuze motieven hier een hoofdrol spelen, als een topic als dit Dat domme varken op P&W wél gewoon open mag blijven.
dat bedoel ik ook, dat er maar één topic overblijft waar mensen kunnen zeiken over ziggo. Er staan er nu heel veel over, allemaal over hetzelfdequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat De_Ananas aangeeft, dan kunnen wij voor elke scheet wel een reeks of Centraal topic aanmaken en dat doen wij dus niet omdat er anders op een gegeven moment alleen maar Centrale topics staan.
Wat wel zo handig is, is dat de users die een topic aanmaken eens de search gebruiken zodat ze kunnen zien of er recent al een topic over hetzelfde onderwerp geopend is. Als er vorige week een ZIGGO topic is geweest en iemand opent er vandaag weer een, dan sluit ik die (mits de klacht enigszins hetzelfde is) en verwijs naar het eerder gemaakte topic. Centrale topics zijn dus niet snel "nodig".
Dat ben ik met jou eens. Helaas zien wij niet elk topic, en als jou zoiets opvalt schroom dan niet om de TR of PM te gebruiken om ons te verwittigenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook, dat er maar één topic overblijft waar mensen kunnen zeiken over ziggo. Er staan er nu heel veel over, allemaal over hetzelfde
Was al bezigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ontzettend traag internet met Ziggo
mijn ervaringen met ziggo
ZIGGO leugenaars!
De cholera voor Ziggo!
ziggo
En dit is nog maar een kleine greep uit het Ziggo archief, allemaal met een soortgelijke klacht
EDIT: Dan doe ik dat wel,
Opgelost!
Ja, dat denk ik ook... En ja, mijn topic riep heftige reacties op, maar als ik zo de doorsnee reactie lees in KLB is dat hier usance, enige terughoudendheid is ver te zoeken. En natuurlijk was mijn topic geschreven met over the top retoriek, het moet immers wel een beetje leuk blijven. Neemt niet weg dat het m.i. best bestaansrecht had hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:13 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik vind dat topic geen haar beter dan mijn topic gister over de belabberde uitspraak van een voetbalcommentator. Ik zou graag willen weten wat hun maatstaven zijn.
Ik denk dat het gewoon een beetje is zoals bij de romeinen. Als de ceasars het leuk vinden, dan is het ok en anders moet het maar aan de leeuwen gevoerd worden. Logica is er compleet niet bij. Maar ja, dat krijg je nou eenmaal als je de mens een beetje macht geeft.
Daarom moeten mods eigenlijk maar een korte tijd de macht krijgen in 1 subforum. De kwaliteit van het modden gaat omhoog en klaagbaak wordt weer een forum waar het gaat om klagen over het dagelijks leven in plaats van de 2e onzin voor je leven, dat het nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |