abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58985044
quote:
Vanaf vandaag logt u op alle Internetdiensten van Ziggo in met uw volledige e-mailadres. Pas de instellingen van uw gebruikersnaam als het kan vandaag nog aan. Dat voorkomt dat u straks uw e-mail niet meer kunt lezen en versturen. Hieronder leest u welke instellingen u daarvoor aanpast.
Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
quote:
Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer!
quote:
Let op!
Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN! .

Dus. Kutziggo. .
pi_58985127
Log nog steeds in met de oude gebruikersnaam

Servicecenter van ziggo is soiezo ruk... heb veel liever die van multikabel.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:12:36 #3
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58985152
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_58985178
Ik heb heel dat servicecenter nog niet kunnen zien .
Ik had Casema, en dat ging de laatste jaren ook prima, al was het een groot, veel te log bedrijf. En dat is nu nog 10x zo erg geworden vrees is.

Pas belde ik de klantenservice om m'n abonnement te wijzigen. Ik stel wat vragen aan die muts, maar een antwoord had ze niet. Nee, ze zei "Oh, ik kijk even voor u op de ziggo site"

JA GODVER DAT KAN IK ZELF OOK HOER.

Dus.

Maar ik ben niet boos! Echt niet!
pi_58985187
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
Lijkt me sterk. Ik heb karelappel@casema.nl, maar karelappel@multikabel.nl bestaat ook. OEHNOES, wat nu?

Ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen
pi_58985203
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Mathijz het volgende:
soiezo
En ik dacht elke variant al gezien te hebben
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_58985227
Maar probeer je gebruikersnaam eens. Dus niet de huppeldepup als je huppeldepup@ziggo.nl hebt. maar blabla33 als je huppeldepup@ziggo.nl hebt.

Werkt hier teminste wel (oud multikabel)
pi_58985308
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
pi_58985366
Gelukkig werkt tvportal nog.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58985371
quote:
Helaas, er is iets fout gegaan

* Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
pi_58985527
veldmuis mag ik je een keer ballen uhh ik bedoel bellen?
pi_58985556
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
Dat wordt gewoon geforward
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:36:51 #13
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_58985720
Ik voel kamervragen komen
pi_58985801
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel kamervragen komen
Van Lange Frans
pi_58985825
Een paar weken terug voor me werk zo naar zo'n ziggo avond toe geweest, die presentator wist er ook geen flikker van en ontweek alle vragen. Zwaar onduidelijk allemaal.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58986416
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_58986495
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Bdijk het volgende:
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
vanafstappen nog wel
pi_58986529
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

vanafstappen nog wel
Zie het als een te hoge drempel
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:14:37 #19
140904 MLF
Unazukin
pi_58986537
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

vanafstappen nog wel
pi_58986677
Groetjes, veldmuis
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_58987117
Ik wist niet eensdat ze gefuseerd waren, kwam ik pas achter toen ik de klantenservice nodig had.
Kut klantenservice trouwens, want ik had geen internets. Kennelijk was het de wandcontactdoos, monteur kwam dat ding even 3 minuten vervangen en daar had ik de hele dag voor vrij genomen aangezien die worsten alleen tussen 8 en 6 een monteur kunnen laten komen. En veel specifieker als een dagdeel kunnen ze ook niet zijn wat betreft zijn aankomsttijd.

A. Niet heel nederland is werkeloos, dus wie heeft die achterlijke tijden verzonnen?
B. Zo'n wancontactdoos had ik ook wel kunnen vervangen, had ik niet vrij voor hoeven vragen...
pi_58987209
Ziggo ZUIGT! Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......

pi_58987289
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ziggo ZUIGT! Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
pi_58987377
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd

Dat "storneer" knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
pi_58987403
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd

Dat sortneer knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
Ohjah?
Ik heb er geen geschrift over ontvangen anders.
Dat hebben ze fatsoenlijk van tevoren duidelijk aan te geven.

Aanmaningen ben ik niet zo bang voor, komt u maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')