Gisteren in m'n mail gekregen.quote:Vanaf vandaag logt u op alle Internetdiensten van Ziggo in met uw volledige e-mailadres. Pas de instellingen van uw gebruikersnaam als het kan vandaag nog aan. Dat voorkomt dat u straks uw e-mail niet meer kunt lezen en versturen. Hieronder leest u welke instellingen u daarvoor aanpast.
quote:Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer!
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN!quote:Let op!
Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.
Lijkt me sterk. Ik heb karelappel@casema.nl, maar karelappel@multikabel.nl bestaat ook. OEHNOES, wat nu?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
En ik dacht elke variant al gezien te hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Mathijz het volgende:
soiezo
quote:Helaas, er is iets fout gegaan
* Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
Dat wordt gewoon geforwardquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
vanafstappen nog welquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Bdijk het volgende:
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
Zie het als een te hoge drempelquote:
Gaan ze deze maand dubbel factureren?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ziggo ZUIGT!Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigdquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Ohjah?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd
Dat sortneer knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |