abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58985044
quote:
Vanaf vandaag logt u op alle Internetdiensten van Ziggo in met uw volledige e-mailadres. Pas de instellingen van uw gebruikersnaam als het kan vandaag nog aan. Dat voorkomt dat u straks uw e-mail niet meer kunt lezen en versturen. Hieronder leest u welke instellingen u daarvoor aanpast.
Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
quote:
Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer!
quote:
Let op!
Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN! .

Dus. Kutziggo. .
pi_58985127
Log nog steeds in met de oude gebruikersnaam

Servicecenter van ziggo is soiezo ruk... heb veel liever die van multikabel.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:12:36 #3
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58985152
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_58985178
Ik heb heel dat servicecenter nog niet kunnen zien .
Ik had Casema, en dat ging de laatste jaren ook prima, al was het een groot, veel te log bedrijf. En dat is nu nog 10x zo erg geworden vrees is.

Pas belde ik de klantenservice om m'n abonnement te wijzigen. Ik stel wat vragen aan die muts, maar een antwoord had ze niet. Nee, ze zei "Oh, ik kijk even voor u op de ziggo site"

JA GODVER DAT KAN IK ZELF OOK HOER.

Dus.

Maar ik ben niet boos! Echt niet!
pi_58985187
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
Lijkt me sterk. Ik heb karelappel@casema.nl, maar karelappel@multikabel.nl bestaat ook. OEHNOES, wat nu?

Ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen
pi_58985203
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Mathijz het volgende:
soiezo
En ik dacht elke variant al gezien te hebben
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_58985227
Maar probeer je gebruikersnaam eens. Dus niet de huppeldepup als je huppeldepup@ziggo.nl hebt. maar blabla33 als je huppeldepup@ziggo.nl hebt.

Werkt hier teminste wel (oud multikabel)
pi_58985308
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
pi_58985366
Gelukkig werkt tvportal nog.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58985371
quote:
Helaas, er is iets fout gegaan

* Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
pi_58985527
veldmuis mag ik je een keer ballen uhh ik bedoel bellen?
pi_58985556
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
Dat wordt gewoon geforward
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:36:51 #13
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_58985720
Ik voel kamervragen komen
pi_58985801
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel kamervragen komen
Van Lange Frans
pi_58985825
Een paar weken terug voor me werk zo naar zo'n ziggo avond toe geweest, die presentator wist er ook geen flikker van en ontweek alle vragen. Zwaar onduidelijk allemaal.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58986416
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_58986495
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Bdijk het volgende:
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
vanafstappen nog wel
pi_58986529
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

vanafstappen nog wel
Zie het als een te hoge drempel
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:14:37 #19
140904 MLF
Unazukin
pi_58986537
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

vanafstappen nog wel
pi_58986677
Groetjes, veldmuis
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_58987117
Ik wist niet eensdat ze gefuseerd waren, kwam ik pas achter toen ik de klantenservice nodig had.
Kut klantenservice trouwens, want ik had geen internets. Kennelijk was het de wandcontactdoos, monteur kwam dat ding even 3 minuten vervangen en daar had ik de hele dag voor vrij genomen aangezien die worsten alleen tussen 8 en 6 een monteur kunnen laten komen. En veel specifieker als een dagdeel kunnen ze ook niet zijn wat betreft zijn aankomsttijd.

A. Niet heel nederland is werkeloos, dus wie heeft die achterlijke tijden verzonnen?
B. Zo'n wancontactdoos had ik ook wel kunnen vervangen, had ik niet vrij voor hoeven vragen...
pi_58987209
Ziggo ZUIGT! Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......

pi_58987289
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ziggo ZUIGT! Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
pi_58987377
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd

Dat "storneer" knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
pi_58987403
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd

Dat sortneer knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
Ohjah?
Ik heb er geen geschrift over ontvangen anders.
Dat hebben ze fatsoenlijk van tevoren duidelijk aan te geven.

Aanmaningen ben ik niet zo bang voor, komt u maar.
pi_58987445
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:54:14 #27
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58987560
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:

Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd
Zolang "Ziggo" het (online) faktuursysteem niet op orde heeft, wordt er helemaal niets gefaktureerd.
En wordt je bankrekening ook niet belast.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_58987622
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
@thuis ook hoor.

En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
pi_58987640
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
In dat geval zal het geen effect hebben op me, ik zit bij casema.
Correctie zat.

Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
pi_58987657
Heb netjes een brief gekregen van multikabel dat ze in juni dubbel abbo kosten gaan incasseren, en dat ze de telefoonkosten apart gaan factureren. maar er is zoveel onduidelijk dat ik graag wil weten hoe het er voor stond.
En bellen vertik ik, vorige week gebeld en toen moest ik perse een klantnummer intoetsen en had toen alleen nog een bestaand multikabel klantnummer en dat werkte niet. Inmiddels wel een ziggo klantnummer via de mail gekregen maar daarin wordt ook zo weinig duidelijk:
quote:
Beste abonnee,

U bent nu klant bij Ziggo. Veel blijft hetzelfde, zoals bijvoorbeeld uw e-mailadres. Maar sommige dingen veranderen. U krijgt bijvoorbeeld een nieuw klantnummer.

Dit klantnummer heeft u nodig om een Mijn Ziggo-account te openen. Dit is de plek op de website van Ziggo waar u al uw zaken met Ziggo online kan regelen en inzien. Ook gebruikt u dit klantnummer wanneer u zelf een betaling wilt doen aan Ziggo en andere zaken wilt regelen die te maken hebben met uw factuur en betalingen.

U ontvangt van ons uw nieuwe klantnummer, omdat vanaf nu ook onze nieuwe website www.ziggo.nl voor u beschikbaar is. Naast de klantenservicepagina’s vindt u hier ook nuttige informatie, veelgestelde vragen en diverse entertainmentpagina’s. En zoals gezegd uw eigen pagina op de website op www.ziggo.nl/mijnziggo.

Om de Ziggo website te bezoeken en in het bijzonder het gedeelte Mijn Ziggo, heeft u uw wachtwoord nodig. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u met het onderstaande klantnummer zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Uw klantnummer is: ********
Tip:
Bewaar dit bericht goed, bijvoorbeeld bij uw administratie. Dan beschikt u altijd over uw klantnummer.

Ik wens u veel plezier op onze nieuwe website.
Me hol met je plezier op de website, ik zie alleen maar ellende
Welk wachtwoord? Welke gebruikersnaam bedoelen ze dan, heb alles geprobeerd maar inloggen is op de 1 of andere manier niet mogelijk.

*denkt weer aan bloeddruk*
pi_58987683
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

@thuis ook hoor.

En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
Denk dat het weinig uit te staan heeft met pauper zijn.
Kan het uiteraard wel betalen maar heb het uitgerekend deze maand wat krapper.
Daar geheel naast hebben ze dat dus gewoon fatsoenlijk aan te geven. Schriftelijk, wat bij mij dus niet is gebeurd.
Dus ze kunnen straks gewoon mijn afgesloten abonnement incasseren en daar houd het mee op.
pi_58987690
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

@thuis ook hoor.

En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
Inderdaad, iemand die geen 2 x 40 euro kan betalen, zou helemaal geen abonnement moeten hebben van 40 euro
pi_58989239
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Denk dat het weinig uit te staan heeft met pauper zijn.
Kan het uiteraard wel betalen maar heb het uitgerekend deze maand wat krapper.
Daar geheel naast hebben ze dat dus gewoon fatsoenlijk aan te geven. Schriftelijk, wat bij mij dus niet is gebeurd.
Dus ze kunnen straks gewoon mijn afgesloten abonnement incasseren en daar houd het mee op.
Netjes twee briefjes van @thuis gehad. 1 met de aankondiging, 1 met de opmerking dat er ook een betalingsregeling getroffen kan worden.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:22:15 #34
67464 m-kay
Halloooo!
pi_58989736
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Gelukkig werkt tvportal nog.
Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_58990335
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef m-kay het volgende:

[..]

Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter. .
In firefox en IE doet die kutsite het prima, zonder extra plugins. Ja WMP, maar die heb ik toch wel.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:48:42 #36
67464 m-kay
Halloooo!
pi_58990412
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:45 schreef veldmuis het volgende:

[..]

In firefox en IE doet die kutsite het prima, zonder extra plugins. Ja WMP, maar die heb ik toch wel.
Hmm, in IE werkt het inderdaad...FF heeft er moeite mee. En op de Mac werkt het al helemaal niet. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:19:04 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_58991060
Echt zo'n klotebedrijf he .

Wij hadden een storing met de digitale televisie van @home. We kregen foutmelding e19 (preview periode verlopen). Ik dacht, ik kijk ff op de website wat hiervan de oorzaak kan zijn.

Krijg je zo'n schermpje met Maud. "Hallo, stel uw vraag en ik zal hem beantwoorden". Dus ik typ in: e19. Komt Maud met als mogelijke vraag: Wat betekent de code E19 op mijn beeldscherm?
Dus ik klik vrolijk op die vraag.
Is haar antwoord: "Ik begrijp deze vraag niet"
JE STELT HEM ZELF VOOR TAARRRRUTTT!

Edit: Ik zie nu dat Maud is vervangen door Tess en die doet het wel goed .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_58992337
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef m-kay het volgende:

[..]

Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter. .
FF werkt inderdaad niet, alleen met IE.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58992579
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Meneer-Goud het volgende:

[..]

En ik dacht elke variant al gezien te hebben [ afbeelding ]
Als je die nog niet eerder gezien hebt
pi_58997236
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

FF werkt inderdaad niet, alleen met IE.
Hier in Firefox doet dat ding het prima.
pi_58997807
Die website van hen is idd zwaar bagger. Ik wilde een extra emailadres aanmaken, maar dat lukt van geen kanten. Ik log in, ga naar de webpagina die Tess daarvoor aangeeft, en vervolgens zie ik nergens hoe ik een extra emailadres kan maken (en ik heb echt op alles geklikt). Ik ga terug, en klik op de uitgebreide beschrijving. Daar beschrijven ze alleen hoe het met een @home adres moet. Ik heb dus casema, dat leggen ze dan weer niet uit.
pi_58998124
Wat is dat gezeik nu over 'ik heb @home', 'ik heb casema' en 'ik heb multikabel'. Je hebt Ziggo.

Ik heb overigens nog nergens last van gehad
pi_59004684
Verdomme multikabel was altijd zo relaxt. Die hele nieuwe service site is ook kut en onduidelijk.
pi_59004690
quote:
Mijn Ziggo:
Persoonsgegevens wijzigen.
Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo
klik hier om naar de @home website te gaan.

Nou....
  vrijdag 30 mei 2008 @ 06:08:16 #45
141482 Q.
JurassiQ
pi_59004722
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Kutziggo. .
For great justice!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:17:49 #46
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_59004923
\o/ telfort \o/ goedkoper/stabieler en net zo snel \o/
pi_59005726
Ik moet wel toegeven dat mn internetverbinding superstabiel is, zeker een jaar geen onaangekondigde storing gehad, en aangekondigde onderbrekingen doen ze altijd diep in de nacht. Dus wat dat betreft was Casema tof. Ben benieuwd of ziggo dat ook blijft doen.
pi_59005866
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 07:17 schreef dimage het volgende:
\o/ telfort \o/ goedkoper/stabieler en net zo snel \o/
adsl
kabel
pi_59008531
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

adsl
kabel
Wat hij zegt.
pi_59010764
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

adsl
kabel
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 mei 2008 @ 13:29:16 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59011254
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:

ik zit bij casema.

Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
Dat dus.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:39:25 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_59012854
Je moet gewoon je oude username gebruiken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_59014945
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet gewoon je oude username gebruiken
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:49 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59015347
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
Zelfde probleem met oude casema-naam.
Ook het bericht dat voor het klantnummer al een gebruikersnaam is afgegeven.. Best handig als ik zelf ook weer hoe die is dan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59016465
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
1) Dat is bij kabel tegenwoordig helemaal niet meer zo'n ramp als vroeger
2) ADSL kent ook een overboeking. Bij KPN consumentenlijntjes is dat 1:50 meen ik. BBNed doet het wat gunstiger met 1:25. Wat kabel doet weet ik niet.
pi_59018006
Godverdetiefushoerenkutjes nu kan ik niet meer op tvportal.nl
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59018121
http://www.ziggo.nl/televisie/livetv
Daar staan de dingen nu.
pi_59022929
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dat is poep. Ik haal ten aller tijde op elk moment van de dag net iets meer dan de geadverteerde snelheid. Dit is op 3 adressen het geval geweest tot nu toe.
pi_63464018
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
jhjhjhjjh
pi_63466593
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
[..]


[..]

Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN! .

Dus. Kutziggo. .
Dus ziggo zegt "groetjes, ziggo" tegen jou?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_63469454
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Don't let the door hit you on the way out.
  maandag 24 november 2008 @ 17:04:00 #62
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63482433
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Ah in die trant.

wtf
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')