Gisteren in m'n mail gekregen.quote:Vanaf vandaag logt u op alle Internetdiensten van Ziggo in met uw volledige e-mailadres. Pas de instellingen van uw gebruikersnaam als het kan vandaag nog aan. Dat voorkomt dat u straks uw e-mail niet meer kunt lezen en versturen. Hieronder leest u welke instellingen u daarvoor aanpast.
quote:Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer!
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN!quote:Let op!
Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.
Lijkt me sterk. Ik heb karelappel@casema.nl, maar karelappel@multikabel.nl bestaat ook. OEHNOES, wat nu?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
En ik dacht elke variant al gezien te hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Mathijz het volgende:
soiezo
quote:Helaas, er is iets fout gegaan
* Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
Dat wordt gewoon geforwardquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
vanafstappen nog welquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Bdijk het volgende:
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
Zie het als een te hoge drempelquote:
Gaan ze deze maand dubbel factureren?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ziggo ZUIGT!Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigdquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Ohjah?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd
Dat sortneer knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Zolang "Ziggo" het (online) faktuursysteem niet op orde heeft, wordt er helemaal niets gefaktureerd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd
@thuis ook hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
In dat geval zal het geen effect hebben op me, ik zit bij casema.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
Me hol met je plezier op de website, ik zie alleen maar ellendequote:Beste abonnee,
U bent nu klant bij Ziggo. Veel blijft hetzelfde, zoals bijvoorbeeld uw e-mailadres. Maar sommige dingen veranderen. U krijgt bijvoorbeeld een nieuw klantnummer.
Dit klantnummer heeft u nodig om een Mijn Ziggo-account te openen. Dit is de plek op de website van Ziggo waar u al uw zaken met Ziggo online kan regelen en inzien. Ook gebruikt u dit klantnummer wanneer u zelf een betaling wilt doen aan Ziggo en andere zaken wilt regelen die te maken hebben met uw factuur en betalingen.
U ontvangt van ons uw nieuwe klantnummer, omdat vanaf nu ook onze nieuwe website www.ziggo.nl voor u beschikbaar is. Naast de klantenservicepagina’s vindt u hier ook nuttige informatie, veelgestelde vragen en diverse entertainmentpagina’s. En zoals gezegd uw eigen pagina op de website op www.ziggo.nl/mijnziggo.
Om de Ziggo website te bezoeken en in het bijzonder het gedeelte Mijn Ziggo, heeft u uw wachtwoord nodig. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u met het onderstaande klantnummer zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.
Uw klantnummer is: ********
Tip:
Bewaar dit bericht goed, bijvoorbeeld bij uw administratie. Dan beschikt u altijd over uw klantnummer.
Ik wens u veel plezier op onze nieuwe website.
Denk dat het weinig uit te staan heeft met pauper zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
@thuis ook hoor.
En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
Inderdaad, iemand die geen 2 x 40 euro kan betalen, zou helemaal geen abonnement moeten hebben van 40 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
@thuis ook hoor.
En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
Netjes twee briefjes van @thuis gehad. 1 met de aankondiging, 1 met de opmerking dat er ook een betalingsregeling getroffen kan worden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Denk dat het weinig uit te staan heeft met pauper zijn.
Kan het uiteraard wel betalen maar heb het uitgerekend deze maand wat krapper.
Daar geheel naast hebben ze dat dus gewoon fatsoenlijk aan te geven. Schriftelijk, wat bij mij dus niet is gebeurd.
Dus ze kunnen straks gewoon mijn afgesloten abonnement incasseren en daar houd het mee op.![]()
Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Gelukkig werkt tvportal nog.
In firefox en IE doet die kutsite het prima, zonder extra plugins. Ja WMP, maar die heb ik toch wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter..
Hmm, in IE werkt het inderdaad...FF heeft er moeite mee. En op de Mac werkt het al helemaal niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In firefox en IE doet die kutsite het prima, zonder extra plugins. Ja WMP, maar die heb ik toch wel.
FF werkt inderdaad niet, alleen met IE.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter..
Als je die nog niet eerder gezien hebtquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
En ik dacht elke variant al gezien te hebben[ afbeelding ]
Hier in Firefox doet dat ding het prima.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
FF werkt inderdaad niet, alleen met IE.
quote:Mijn Ziggo:
Persoonsgegevens wijzigen.
Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo
klik hier om naar de @home website te gaan.
adslquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:17 schreef dimage het volgende:
\o/ telfort \o/ goedkoper/stabieler en net zo snel \o/
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:
ik zit bij casema.
Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet gewoon je oude username gebruiken
Zelfde probleem met oude casema-naam.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
1) Dat is bij kabel tegenwoordig helemaal niet meer zo'n ramp als vroegerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagenAls bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dat is poep. Ik haal ten aller tijde op elk moment van de dag net iets meer dan de geadverteerde snelheid. Dit is op 3 adressen het geval geweest tot nu toe.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagenAls bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dus ziggo zegt "groetjes, ziggo" tegen jou?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
[..]
[..]
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN!.
Dus. Kutziggo..
Don't let the door hit you on the way out.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Ah in die trant.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |