Dat dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:
ik zit bij casema.
Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet gewoon je oude username gebruiken
Zelfde probleem met oude casema-naam.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
1) Dat is bij kabel tegenwoordig helemaal niet meer zo'n ramp als vroegerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagenAls bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dat is poep. Ik haal ten aller tijde op elk moment van de dag net iets meer dan de geadverteerde snelheid. Dit is op 3 adressen het geval geweest tot nu toe.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagenAls bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dus ziggo zegt "groetjes, ziggo" tegen jou?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
[..]
[..]
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN!.
Dus. Kutziggo..
Don't let the door hit you on the way out.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Ah in die trant.quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |