abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 mei 2008 @ 13:29:16 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59011254
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:

ik zit bij casema.

Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
Dat dus.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:39:25 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_59012854
Je moet gewoon je oude username gebruiken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_59014945
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet gewoon je oude username gebruiken
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:49 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59015347
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
Zelfde probleem met oude casema-naam.
Ook het bericht dat voor het klantnummer al een gebruikersnaam is afgegeven.. Best handig als ik zelf ook weer hoe die is dan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59016465
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
1) Dat is bij kabel tegenwoordig helemaal niet meer zo'n ramp als vroeger
2) ADSL kent ook een overboeking. Bij KPN consumentenlijntjes is dat 1:50 meen ik. BBNed doet het wat gunstiger met 1:25. Wat kabel doet weet ik niet.
pi_59018006
Godverdetiefushoerenkutjes nu kan ik niet meer op tvportal.nl
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59018121
http://www.ziggo.nl/televisie/livetv
Daar staan de dingen nu.
pi_59022929
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dat is poep. Ik haal ten aller tijde op elk moment van de dag net iets meer dan de geadverteerde snelheid. Dit is op 3 adressen het geval geweest tot nu toe.
pi_63464018
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
jhjhjhjjh
pi_63466593
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
[..]

[..]

Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN! .

Dus. Kutziggo. .
Dus ziggo zegt "groetjes, ziggo" tegen jou?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_63469454
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Don't let the door hit you on the way out.
  maandag 24 november 2008 @ 17:04:00 #62
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63482433
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
Ah in die trant.

wtf
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')