Elke snelheid icm hyves heeft dat probleem.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef snorfiets het volgende:
Godver... nu komt die amper boven de 90 kbps...
Kan niet eens normaal hyves foto's kijken!
Mijn vader heeft daar ook last vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
Echt he, eerst toen ik Multikabel had downloadde ik met 1800kb/s en deed de telefoon en tv het perfect, en nu ik Ziggo heb download ik nog steeds met 1800kb/s en doen de telefoon en tv het nog perfect.
Godverdomme, schandalig!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
Echt he, eerst toen ik Multikabel had downloadde ik met 1800kb/s en deed de telefoon en tv het perfect, en nu ik Ziggo heb download ik nog steeds met 1800kb/s en doen de telefoon en tv het nog perfect.
Het hangt zeer sterk af van wie je pre-Ziggo provider was. Ik kom van Multikabel en heb géén technische problemen, alleen administratievequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:27 schreef BK_102 het volgende:
Heb geen problemen met ziggo. Internet en tv werken perfect.
Stelletje zeurmensen.
Lang zal duren of gewoon puur uit luiheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:34 schreef snorfiets het volgende:
omdat ze goedkoop zijn en omdat ik geen tijd heb om de hele avond aan de telefoon te hangen en omdat overstappen ook weer lang zal duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |