Soms ben ik daar blij om, maar als ze dan zo minachtend gaan doen heb ik het wel gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Drenthe ligt buiten de belevingswereld van volbloed randstadters.
wat boeit jou dat nou?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Soms ben ik daar blij om, maar als ze dan zo minachtend gaan doen heb ik het wel gehad.
Zet eens alle goede dingen uit Drenthe op een rijtje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Soms ben ik daar blij om, maar als ze dan zo minachtend gaan doen heb ik het wel gehad.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zet eens alle goede dingen uit Drenthe op een rijtje.
Rustquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
We hebben hunebedddenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hahaha prachtigquote:
Haha ik zie ze wel eens in Assen rondlopen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
En dan die vent met die zwarte, lange haren, wat een stuk vuil
Dit is toch niet in schilderswijk? Want dat tuig is ook allemaal wegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:11 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ja die hadden weIs nou weg en opgelost!
Nou wat een lol, ik pis bijna in mijn broek van het lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:13 schreef Scaurus het volgende:
Wat is een Turk in een politieauto? Altijd schuldig
- Ghahahaha'
euh... nee volgens mij was het de blauwe dorp. maar weet niet meer cker of dat ook de schilderswijk wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit is toch niet in schilderswijk? Want dat tuig is ook allemaal weg
Ga nu maar die aflevering van probleemwijken kijken want dat is een klassiekertjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou wat een lol, ik pis bijna in mijn broek van het lachen
Schilderswijk zat tussen Penta en Cicero. (toch)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:16 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
euh... nee volgens mij was het de blauwe dorp. maar weet niet meer cker of dat ook de schilderswijk was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |