quote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef snorfiets het volgende:
moet je eens gaan rugbyen ouwe, dan maak je nog eens wat mee!
Misschien moet je de rest van het jaar maar gewoon binnenblijven, want de buitenwereld is zo gevaarlijkquote:Op zondag 2 november 2008 11:08 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik lig al in bed
En voetbal is trouwens best een gevaarlijke sport. De huisarts zei dat er al 15 andere vandaag waren langsgekomen, Allemaal met een voetbal blessure
Jij opent een topic. Voorwaarden gelezen?quote:Op zondag 2 november 2008 15:06 schreef Wensley het volgende:
Ik heb de OP voor een reden verwijderd. Graag een slotje
Je bent bang dat bekenden van je dit topic lezen?quote:Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Wensley het volgende:
Ja en in die voorwarden staan niks dat alle topics vindbaar zijn door google dus svp een sltoje
Nee, moet je maar langer nadenken voordat je een topic opent.quote:Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Wensley het volgende:
Ja en in die voorwarden staan niks dat alle topics vindbaar zijn door google dus svp een sltoje
Ik ben fucking gangster, want ik heb een keer slachtofferhulp geweigerd.quote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef Relneger18 het volgende:
Mensen die behandelingen, verband of therapien weigeren omdat ze dan stoer zijn
Ik mag niet eens mijn posts editen. Wat is dit voor nazi forum? Er staat nergens in de voorwaarden dat het recht toe om posts te editen ontzegt mag wordenquote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, moet je maar langer nadenken voordat je een topic opent.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik mag niet eens mijn posts editen. Wat is dit voor nazi forum? Er staat nergens in de voorwaarden dat het recht toe om posts te editen ontzegt mag worden
quote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik mag niet eens mijn posts editen. Wat is dit voor nazi forum? Er staat nergens in de voorwaarden dat het recht toe om posts te editen ontzegt mag worden
Spuit 11quote:Op zondag 2 november 2008 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Aandacht! Kom 'ie he:
BETER DAN ANDERSOM! EEINEZZZZZZEUE:!:!!11;:!:!:!D:DD:D
Die wilde ik al makenquote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Toempf het volgende:
Das altijd nog beter dan een sleutelbeen in je scheur
Ik heb de reactie nog niet eerder gezien in dit topic. Hoezo Spuit 11 dan?quote:
Gelukkig zijn er altijd gekken die het voor je nazoeken.quote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef Wensley het volgende:
[..]
quote:Het kunnen wijzigen van berichten dient niet te worden gezien als recht. De mogelijkheid tot het wijzigen van berichten kunnen op elk moment en per bericht door FOK! worden ontnomen. Tevens behoudt FOK! zich het recht voor zelf berichten van gebruikers te wijzigen, danwel na wijziging door de gebruiker de oorspronkelijke tekst terug te plaatsen.
Er is een schoonmaak geweest in het topic, daarvoor stond je garp er al.quote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de reactie nog niet eerder gezien in dit topic. Hoezo Spuit 11 dan?
Tja dat is jammer dan want dan heb ik blijkbaar ná de schoonmaak gepost.quote:Op zondag 2 november 2008 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is een schoonmaak geweest in het topic, daarvoor stond je garp er al.
Kennelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja dat is jammer dan want dan heb ik blijkbaar ná de schoonmaak gepost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |