Ik geef je ook wel een beetje gelijk tong_poh, daar niet van.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Misschien moet er een enquete komen. Jij hebt het bijvoorbeeld over 3/4 van de KLB'ers. Maar geldt dat ook voor 3/4 van de Fokkers? Misschien posten veel Fokkers niet meer in KLB, omdat het trieste bedoeling begint te worden met al dat gebagger en lemmings. Ik weet, dat zo'n enquete niet zal komen, omdat het heel moeilijk is om zo'n enquete in elkaar te steken om te zorgen dat het resultaat representatief is.
Nog een punt. Jij zegt dat de mods niet voor mij zullen kiezen. Dat weet ik, maar moet ik dan mijn bek dichthouden en een trieste meeloper worden zoals het merendeel van de bevolking. Het is mij vrij om te klagen en dat zal ik ook blijven doen. Indien je een probleem ermee hebt, dan heb ik een tip voor je. Klik dat rode kruisje rechtsboven in je scherm eens aan. Dan hoef je het niet te lezen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geef je ook wel een beetje gelijk tong_poh, daar niet van.
Maar geef dan eens een onderbouwd antwoord op onderstaande vragen:
* Wat zou jij doen om het gebagger tegen te gaan ?
** Hoe zou jij echte en "nep" topics onderscheiden
*** Wat versta jij onder bagger ? (topics met een slechte OP, slecht taalgebruik, Paints etc.)
1: Je moet en zal perse de nadruk leggen op je huidaids. Wat denk je dat de reacties gaan worden ?!?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef Rock-shocker het volgende:
WTF, Boswachter. Waarom gaat mijn gemeende klacht al na een post dicht?
Ik proef een beetje sarcasme, maar desondanks: dank je.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Tong_Poh.
We nemen je reactie mee....
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:04 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik proef een beetje sarcasme, maar desondanks: dank je.
Ok ik vertrouw je.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was geen sarcasme. Mede omdat ik vind dat je op sommige punten gelijk hebt.
Heb je post geknipt/plakt en achteren neergelegd ter discussie.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je hier alleen maar serieus mag reageren wordt het ook een saaie boel, ik geniet af en toe best van een Fok!ker die naief is en een dom topic plaatst, waarna er een rij grappige lemmingen ontstaan. Nee ze hoeven van mij part niet open te blijven, maar om nu gelijk een waarschuwing/ban weg te geven lijk me wel erg ver gaan.
Gek is dat idd.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelfs een beetje baggeren is er niet meer bij in KLB de laatste tijd.
Idd. Een afkraak topic en een paar lemmingen hier en daar horen er gewoon bijquote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelfs een beetje baggeren is er niet meer bij in KLB de laatste tijd.
Doe dan eens een poging.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:02 schreef tong_poh het volgende:
1. Gebagger kun je tegen gaan door duidelijke scheidslijnen aan te geven aan de gebruikers van een forum. Stap je over die lijn. Waarschuwing. Bij verdere herhaling een tijdelijke ban, enzovoorts. Ik weet, dat klaagbaak een bepaald soort mensen aantrekt en ik weet ook dat het werk van een mod intensiever is in KLB.
Ik had je er 0 gegeven ondanks je gekut totdat je door moest trollen na mijn reactie in dat topic.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Gast, wat doe je. Heb je me nou echt gewoon VIJF notes gegeven?
Je ziet toch dat ik vraag om te kappen. Doe het dan ook of blijf weg. Niks lafs aan.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef mooiboi89 het volgende:
De mooiboy & Guido
Jesus man Boswachter.
Echt laf.
Ik zou het best willen, maar er gaat teveel tijd inzitten om het eerlijk te houden. Zoals ik al zei zul je van tevoren veel factoren moeten meenemen en een onderzoekje plegen door middel van bijvoorbeeld een enquete. Want alleen zo kom je aan de verschillende standpunten van gebruikers omtrent klaagbaak. Aan de hand van die standpunten kun je regeltjes invoeren en de daarbij behorende maatregelen.quote:
Of ik er in sta of niet, niks mis met dat topic.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Zijn er geen mods aanwezig ofzo?
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Zegt het woord 'knipoog' je iets?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Zijn er geen mods aanwezig ofzo?
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Oh, je komt uit de kastquote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zegt het woord 'knipoog' je iets?
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zegt het woord 'knipoog' je iets?
ik let nu op het topicquote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?
Hij kan jou beter in de kliko flikkerenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Faalbaas_des_KLB_SC het volgende:
remlof heeft mijn naam verkracht.
Samen met jou ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij kan jou beter in de kliko flikkeren
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Samen met jou ja.Juup
Kloonje van jou toevallig?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Samen met jou ja.Juup
Vandaar dat we hetzelfde IP hebben. Ik dacht al.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kloonje van jou toevallig?
Outcast. Op de revised kaste sta je ten minste niet laatste, wees blij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Aha gericht aan Bio. Dan ga ik even verder tv kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Moet jij weten. Ik zette Bio erbij omdat hij een tijdje terug had gezegd dat het niet meer gewenst was. Jij bedenkt meestal toch je eigen regels.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha gericht aan Bio. Dan ga ik even verder tv kijken
Met knipoog bedoelde ik dat het een humoristische ondertoon heeft. Dat mensen zoals jij het zo serieus nemen, daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?
Ik neem het niet serieus, aangezien het bagger is. En volgens de mods hoort bagger niet in KLB thuis. Zodoende.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met knipoog bedoelde ik dat het een humoristische ondertoon heeft. Dat mensen zoals jij het zo serieus nemen, daar kan ik niets aan doen.
Amen. Rest van de faalbazenbagger hier verwijderd, die lagere school humor hoort in ONZ thuis.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, aangezien het bagger is. En volgens de mods hoort bagger niet in KLB thuis. Zodoende.
Klopt, maar was niet online.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik zette Bio erbij omdat hij een tijdje terug had gezegd dat het niet meer gewenst was. Jij bedenkt meestal toch je eigen regels.
Ik drink ook koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een onzin. Omdat ik mijn topic aan de eisen van KLB wil laten voldoen [klacht, extra klacht, samenvatting, etc.] wordt het gesloten? Het is toche cht gewoon een normale klacht en als je tussen de regels door leest, zul je merken dat het eigenlijk voor een veel groter en wereldwijd probleem staat - namelijk het feit dat wij koffiedrinkers gediscrimineerd worden. Ik denk dat dit een complot van de energydrink verslaafden is.
Maar wat is er dan bagger aan mijn topic?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie[ afbeelding ]
En verder voldeed ik ook aan de volgende eisen:quote:Onder Bagger verstaan we: alleen een gaap-, kots- of dergelijke smiley. Enkel woorden zoals 'okay', 'oh' en 'boeie' of ik zie een spelfout als reactie in een topic. Reacties als 'Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen' of 'Samenvatting aub'. Ook 'huillie', 'talpa ' posts en 'verkapt *** topic'- posts vallen in veel gevallen onder de noemer bagger.
Alle 'bagger' kan zonder aankondiging verwijderd worden!
ik verdenk jou ervan samen te werken met energybaggerdrinkers. Nou ja, volgende keer beter dan maar. Wat heb je voor tips om mijn topic minder bagger te maken?quote:In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
Hij zal het nodig hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef CartWOman het volgende:
Oeps....
*eerste aanwezige modje hart onder de riem steekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |