Hij kan jou beter in de kliko flikkerenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Faalbaas_des_KLB_SC het volgende:
remlof heeft mijn naam verkracht.
Samen met jou ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij kan jou beter in de kliko flikkeren
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Samen met jou ja.Juup
Kloonje van jou toevallig?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Samen met jou ja.Juup
Vandaar dat we hetzelfde IP hebben. Ik dacht al.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kloonje van jou toevallig?
Outcast. Op de revised kaste sta je ten minste niet laatste, wees blij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Aha gericht aan Bio. Dan ga ik even verder tv kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Moet jij weten. Ik zette Bio erbij omdat hij een tijdje terug had gezegd dat het niet meer gewenst was. Jij bedenkt meestal toch je eigen regels.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha gericht aan Bio. Dan ga ik even verder tv kijken
Met knipoog bedoelde ik dat het een humoristische ondertoon heeft. Dat mensen zoals jij het zo serieus nemen, daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?
Ik neem het niet serieus, aangezien het bagger is. En volgens de mods hoort bagger niet in KLB thuis. Zodoende.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met knipoog bedoelde ik dat het een humoristische ondertoon heeft. Dat mensen zoals jij het zo serieus nemen, daar kan ik niets aan doen.
Amen. Rest van de faalbazenbagger hier verwijderd, die lagere school humor hoort in ONZ thuis.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, aangezien het bagger is. En volgens de mods hoort bagger niet in KLB thuis. Zodoende.
Klopt, maar was niet online.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik zette Bio erbij omdat hij een tijdje terug had gezegd dat het niet meer gewenst was. Jij bedenkt meestal toch je eigen regels.
Ik drink ook koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een onzin. Omdat ik mijn topic aan de eisen van KLB wil laten voldoen [klacht, extra klacht, samenvatting, etc.] wordt het gesloten? Het is toche cht gewoon een normale klacht en als je tussen de regels door leest, zul je merken dat het eigenlijk voor een veel groter en wereldwijd probleem staat - namelijk het feit dat wij koffiedrinkers gediscrimineerd worden. Ik denk dat dit een complot van de energydrink verslaafden is.
Maar wat is er dan bagger aan mijn topic?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie[ afbeelding ]
En verder voldeed ik ook aan de volgende eisen:quote:Onder Bagger verstaan we: alleen een gaap-, kots- of dergelijke smiley. Enkel woorden zoals 'okay', 'oh' en 'boeie' of ik zie een spelfout als reactie in een topic. Reacties als 'Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen' of 'Samenvatting aub'. Ook 'huillie', 'talpa ' posts en 'verkapt *** topic'- posts vallen in veel gevallen onder de noemer bagger.
Alle 'bagger' kan zonder aankondiging verwijderd worden!
ik verdenk jou ervan samen te werken met energybaggerdrinkers. Nou ja, volgende keer beter dan maar. Wat heb je voor tips om mijn topic minder bagger te maken?quote:In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
Hij zal het nodig hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef CartWOman het volgende:
Oeps....
*eerste aanwezige modje hart onder de riem steekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |