En hoe zat dat systeem in elkaar?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Klacht: arrogant zijn is goed, maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Vraag maar aan de elite van toen.quote:
Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
Dr. Crane vind ik juist zo leuk omdat ie me een beetje doet denken aan die Fok'ertjes. Zich constant beter voelen dan de rest van de samenleving, maar uiteindelijk maar een beetje een eenzaam mannetje te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Elcadarn het volgende:
Klagen over emnsen die denken dat ze elite zijn, en ondertussen zelf de titel dr. voeren,.....
Ik doelde niet op jou.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.
Wat nu ?
Het waren alledrie vereisten, gezien de 'en' in zijn post. Dus jij zit goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.
Wat nu ?
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoortquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef De_Ananas het volgende:
Crane, held van me
Je hebt wel gelijk
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En met glitters:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Jezus wat een slechte paint.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En met glitters:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?quote:Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is
Als je goed bent?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?
Verdienstelijke prestaties leveren en daarin consistent zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?
Dude, het kaste-systeem is nog springlevend, paar weken geleden nog een nieuwe versie uitgekomen!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
Komt er een proleet in dit topic...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan nog is een arrogant iemand irritant en ongewenst.
?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dude, het kaste-systeem is nog springlevend, paar weken geleden nog een nieuwe versie uitgekomen!
Nee, dat noemt men jaloezie.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan nog is een arrogant iemand irritant en ongewenst.
Daar kan ik toch een paar dingen van op uit maken hoor...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat nu ?
quote:
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat
Kaste 3 (Plebejers met potentie): El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian
Crane en ik moeten nog een plekje uiteraard. Niet bij elkaar in de buurt, svp.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.
Ik probeerde de kaste nou net zo kloonvrij mogelijk te houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Crane en ik moeten nog een plekje uiteraard. Niet bij elkaar in de buurt, svp.
Als ik dan zie wie daadwerkelijk de bazen zijn en dat vergelijk met de topics die geopend worden door nepbazen dan zakt me de broek af.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.
Die tweede opmerking is gevaarlijk. Ik twijfel nog, je komt wel in de volgende versie erbij.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Ik ontbreek
En ik zou Juup toch wel minstens een kastje hoger zettenJuup
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die tweede opmerking is gevaarlijk. Ik twijfel nog, je komt wel in de volgende versie erbij.
Vroeger keken de arbeiders juist altijd tegen ons en onze vele kwaliteiten op. Het is me duidelijk dat het nu "hip" om enkel proles en bier te hebben. Omgekeerde psychologie misschien?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Nikmans het volgende:
Eigenlijk zijn dat heel ongelukkige mensen, maar in plaats van er iets aan te doen en hun probleem te onderkennen besluiten ze de rest van de wereld de schuld te geven.
Het is als zeggen: 'Waarom ben ik toch geen simpele arbeider, dan kan ik ook genieten van iets eenvoudigs als met een biertje voor mijn televisie zitten of tot laat in de nacht in de kroeg hangen met mijn proleetvrienden'. Je presenteert een probleem en in plaats van het aan te pakken (en toe te geven dat er een probleem is, welk in 99% van de gevallen bij jezelf ligt) besluit je jezelf maar op te hemelen en wijs te maken dat het niet aan jou ligt maar aan de rest van de wereld die niet op jouw niveau zit.
Stelletje symptoombestrijders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |