quote:
Verder heb ik geen zin om erover in discussie te gaan ofzo maar ik vind het zonde dat hij voor niets getypt is.quote:Eens. Op één ding na:
Een plek als FOK! is al een eeuw of wat geleden geprofileerd als een halve speelplaats en users als diederik_duck en servus_universitas zijn zich hier ongetwijfeld van bewust. Derhalve zal bij veel users (mijzelf inbegrepen) al snel het idee rijzen dat voorgenoemde snoodaards zich opzettelijk af proberen te zetten tegen de geldende norm van huillachs, kotssmileys en 'TS kan er niet mee omgaan', met als enige reden de provocatie van de userbase.
Ergo: dubieuze users als d_d en s_u zullen vaker dan gewoonlijk de wind van voren krijgen.
We worden een beetje moe van topics waarin bepaalde users naar voren worden geschoven als zijnde intellectuelen. Want ze hebben oh zo dikke skills qua taal. Zal je een geheimpje verklappen; die lui verzieken topics met hun eindeloze geleuter over helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef Louisa.Leka het volgende:
Mensen die gaan schelden en roepen dat ze beledigend zijn...
Wat een achterlijke motivatie. Ik constateer een aantal zaken, maak daar mijn eigen conclusie van, en post het in KLB, omdat ik loop te zeiken.
Als mijn intentie was om te trollen, dan had ik mijn eerste twee voorbeelden niet gegegeven.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:21 schreef Biogarde het volgende:
En aan het eerste gedeelte van je topic mankeert eigenlijk niets. Maar het zijn die voorbeelden die je topic maken tot wat het nu is. Aanmoedigen van FOK!kers :'
Maar goed, ook zonder die voorbeelden komen al die lui weer in dat topic, bashen en trollen en een topic loopt alsnog op niets uit.
Prima.. houden zoquote:
Ik had het al uitgelegd, geen hond die weet waar het over gaat, waar je op doelt en zo verder. Je mag de OP aanpassen en dan kan ie wat mij betreft weer open.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oooeeehh, goede comeback.
Het was jóuw uitnodiging, dan verwacht ik wel wat meer. Alsof je een glas water krijgt met een droog koekje.
Je hebt je topic al in MIS geopend, staat prima daar, opgelost.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
En een 'Als je de OP even aanpast, want bla bla, dan mag hij wat mij betreft weer open' zou niet beter gewerkt hebben?
Ja, daarna. Ik was nu dus ook niet van plan het topic hier weer te openen, dankje. Heeft er verder ook niets mee te maken, maar goed hè!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt je topic al in MIS geopend, staat prima daar, opgelost.
Deze homo, dit is een feedbacktopic, bagger is niet gewenst.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Welke homo heeft mijn post verwijderd hier?
Omdat het lame is te zeiken over woordgebruik. Kind heeft net d'r moeder verloren en eerder al haar vader. Dan ben je 23 en zijn je ouders dood. En jij gaat zeiken over woordgebruik. Hulde.quote:Op zondag 9 november 2008 15:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Topics in R&P
Hoezo laat ik die mensen niet in hun waarde?Waarom sluit je mijn topic?
Okay dan haal ik die subklacht weg. Ik vind het ook zielig voor die meid, dat zei ik ook, alleen ik snap niet waarom je zo iets op het internet zet. En er zijn meerdere die er zo over denken...quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het lame is te zeiken over woordgebruik. Kind heeft net d'r moeder verloren en eerder al haar vader. Dan ben je 23 en zijn je ouders dood. En jij gaat zeiken over woordgebruik. Hulde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |