Touché; die zien er allemaal eng uitquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
Het is een politicus.
Helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd ofzo hoor, ik ben blij dat Obama gewonnen heeft.quote:
quote:
Ja, echt de enige, laat je opnemenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:11 schreef vosss het volgende:
Iedereen vind het geweldig dat die vent gewonnen heeft en alles, maar ik heb zo een vaag vermoeden dat er een hoop mensen nog op terug gaan komen.
Ik vind hem eng uit zijn ogen kijken en volgens mij issie alles behalve een eerlijke kerel die het beste met de wereld voor heeft.
Ben ik daarin de enige ofzo?
en een eng hondjequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij heeft kinderen, dat zijn de gevaarlijkste!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
HIJ IS DE ANTICHRIST! PREPARE FOR THE REVELATION, YE CHILDREN!!!1!11!11!11!1.
Alle Amerikaanse presidenten zijn per definitie "eng" omdat ze die miljoenen campagnes financieren met geld uit het bedrijfslevenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:11 schreef vosss het volgende:
Iedereen vind het geweldig dat die vent gewonnen heeft en alles, maar ik heb zo een vaag vermoeden dat er een hoop mensen nog op terug gaan komen.
Ik vind hem eng uit zijn ogen kijken en volgens mij issie alles behalve een eerlijke kerel die het beste met de wereld voor heeft.
Ben ik daarin de enige ofzo?
Het moie is dat de geldverstrekkers ook kijken hoeveel kans een kandidaat heeft om te winnen, en daar de geldverstrekking op aanpassen, dat was de reden dat McCAin zo krap zat in de fundings en de kas van Obama vol gepropt werd met geldquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:50 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Alle Amerikaanse presidenten zijn per definitie "eng" omdat ze die miljoenen campagnes financieren met geld uit het bedrijfsleven.
Verkiezing is net als multiple choice .... schrappen wat helemaal nergens over gaat en dan blijft het minst slechte over ^.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |