Het topic was oorspronkelijk niet grappig bedoeld, maar meer met als achtergrond de verloeding van het Hederlands (waar ook al verschillende topics over lopen).quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het gaat hebben over niet bestaande spreekwoorden dan is het logisch dat er tal van niet bestaande spreekwoorden in je topic zullen verschijnen. Ik vond het eerlijk gezegd best wel grappig. Heb hem doorgezet richting ONZ
(zag je topic overigens net pas).
enquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef markkkkkkkkk het volgende:
Walter, je bent gewoon een stomme lul!!! In je eigen geklaag over zoiets oninteressants zelf dezelfde fout maken. Sjongejongejonge. Hang jezelf aub op want voortbestaan heeft voor jou geen enkele zin.
quote:Je hebt vandaag weer bewezen een gruwelijke staatsmongool
Aan de topics van jou is alles fout.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:09 schreef dagdag het volgende:
boswachter wat was er dan allemaal fout aan me topi
het is toch normaal onderwerp?
Je klaagt niet, je vraagt mensen om te klagen. Zelfs met fantasie te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:09 schreef dagdag het volgende:
boswachter wat was er dan allemaal fout aan me topi
het is toch normaal onderwerp?
oke mag ik een herkansingquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je klaagt niet, je vraagt mensen om te klagen. Zelfs met fantasie te gebruiken.
Dat vragen aan mensen te klagen doet KLB zelf al.
Wat betreft dat soort reacties geef ik je helemaal gelijk. Wanneer ik het eerder had gezien had ik deze mensen genote en erop aangesproken. Echter zoals je kunt zien zag ik je topic pas een uurtje geleden en was het al dusdanig verkracht dat het geen zin meer had om in KLB te blijven.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Het topic was oorspronkelijk niet grappig bedoeld, maar meer met als achtergrond de verloeding van het Hederlands (waar ook al verschillende topics over lopen).
Maar dan wordt er als volgt gereageerd:
[..]
en
[..]
Van mij mag ieder zijn mening geven, maar bashen en schelden was volgens mij niet toegestaan. En aangezien dat toch gebeurt, zou het topic op zn minst opgeschoond kunnen worden als het nog bestaansrecht zou hebben.
Wat mij betret wel:quote:
dus is juup niet vrijwillig weggegaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat betreft dat soort reacties geef ik je helemaal gelijk. Wanneer ik het eerder had gezien had ik deze mensen genote en erop aangesproken. Echter zoals je kunt zien zag ik je topic pas een uurtje geleden en was het al dusdanig verkracht dat het geen zin meer had om in KLB te blijven.
Begrijp je frustratie ook wel, maar er wordt aan gewerkt om dit soort josties en standaardrreacties uit KLB te krijgen. Wordt vervolgd
ik ga me best doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mij betret wel:
1: je hebt bij de FA's aangegeven je normaal te gaan gedragen. Daar vertrouw ik je op. Maar zoals je ziet heb ik je wel op de korrel.
2: Indien het een goed onderbouwd topic is zonder bullshit etc. wil ik je topic best bestaansrecht geven.
3: Dankjewel
hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:21 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus is juup niet vrijwillig weggegaan
(grapje
Mijn reacties zijn gewoon ontopic hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:04 schreef Emimich het volgende:
Kunnen de vervelende post van users als Sackboy en Fritziaan en ook andere onzinnige reacties uit onderstaand topic verwijderd worden, geen probleem als daar ook posts van mij tussen zitten. Bij voorbaat dank.
Achterlijke lemmings
Helemaal niet, je probeerde doelbewust een rel te creëren door het topic over te nemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
Mijn reacties zijn gewoon ontopic hoor.
Nee, ik reageer gewoon op je OP. Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet, je probeerde doelbewust een rel te creëren door het topic over te nemen.
Ssst..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Opgelost met een slotje.
En Sackboy: Emimich heeft gelijk. Je was dat topic bewust aan het vernaggelen.
Blijf je toch weg. Scheelt ons weer bagger.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Sjibble het volgende:
mag niet eens de TS bashen, wat is dit voor KLB geworden zeg
Jee, KLB wordt wel steeds gezelliger zeg...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijf je toch weg. Scheelt ons weer bagger.
En al kun je de verleiding niet weerstaan, je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee. Als je wil baggeren dan ga je dat maar in de SC doen, daar is hij voor, kun je plaatjes dumpen zoveel je maar wil.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:04 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
*probeert verleiding te weerstaan om een bepaald topic uit protest vol te spammen met lolcats*
Waar zie je me voor aan zeg, alsof ik geen wilskracht hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En al kun je de verleiding niet weerstaan, je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee. Als je wil baggeren dan ga je dat maar in de SC doen, daar is hij voor, kun je plaatjes dumpen zoveel je maar wil.
Dank je.quote:
Ik kan die opmerking nou niet bepaald normaal noemen. Jij wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi even vraagje, heb ik nou serieus een note gekregen omdat ik de_boskanker zei?
Mwah, in ieder geval niet note-waardigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking nou niet bepaald normaal noemen. Jij wel?
Nee, zal het in het vervolg door de vingers zien en alle varianten van Biokanker tot remlofkanker toestaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval niet note-waardig
Dus het is omdat er kanker in zit? Alsof cerror ook voor iedere keer dat ie kanker zegt een note krijgtquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, zal het in het vervolg door de vingers zien en alle varianten van Biokanker tot remlofkanker toestaan.
Sorry, verkeerde inschatting.
Die heeft al meer notes dan half KLB bij elkaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus het is omdat er kanker in zit? Alsof cerror ook voor iedere keer dat ie kanker zegt een note krijgt
Wat is er erger aan om t als woordgrap dan als krachtterm te gebruiken dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die heeft al meer notes dan half KLB bij elkaar![]()
Anyway, het gaat erom dat het gewoon niet normaal is dit soort 'woordgrappen etc etc' te gebruiken. En dat je het gebruikt als krachtterm kan me niet verrotten, maar dit tolereer ik gewoon niet.
Ik heb kankerpijn aan m'n neus men. Biokanker is een kankermod.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er erger aan om t als woordgrap dan als krachtterm te gebruiken dan?
Ik zei nergens dat de_boskanker een kankermod is. Al zou k dat wel moeten zeggenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb kankerpijn aan m'n neus men. Biokanker is een kankermod.
Zie je het verschil?
Het zal. Niemeer doen, wat het is nergens goed voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat de_boskanker een kankermod is. Al zou k dat wel moeten zeggen
En biokanker is heel wat anders dan boskanker, want boskanker lijkt wel op boswachter, maar biokanker niet op biogarde.
Mij notes geven om zulke dingen ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zal. Niemeer doen, wat het is nergens goed voor.
Nee, je hebt gelijk. Ik ben een prutser.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij notes geven om zulke dingen ook niet.
Neuh dat valt wel mee. Maar die note was overbodigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik ben een prutser.
Dat bepaal jij niet. Maar ik ben hier klaar mee. Kusje.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee. Maar die note was overbodig
Het was dan ook mijn mening.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Maar ik ben hier klaar mee. Kusje.
En die respecteer ik verder.quote:
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ga zo door JordeeehMeer voer please
Ik daag niet uit. Je doet het helemaal zelf. En beheers je eens qua taalgebruik.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.
Je daagt wel uit, want de reactie boven mijn post was nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik daag niet uit. Je doet het helemaal zelf. En beheers je eens qua taalgebruik.
Jij bent toch degene die de_boskanker grappig vind, dat vind ik heel wat sneuerquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.
Alsof het mij ook maar iets schurft wat jij vindt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die de_boskanker grappig vind, dat vind ik heel wat sneuer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |