Dank je.quote:
Ik kan die opmerking nou niet bepaald normaal noemen. Jij wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi even vraagje, heb ik nou serieus een note gekregen omdat ik de_boskanker zei?
Mwah, in ieder geval niet note-waardigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking nou niet bepaald normaal noemen. Jij wel?
Nee, zal het in het vervolg door de vingers zien en alle varianten van Biokanker tot remlofkanker toestaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval niet note-waardig
Dus het is omdat er kanker in zit? Alsof cerror ook voor iedere keer dat ie kanker zegt een note krijgtquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, zal het in het vervolg door de vingers zien en alle varianten van Biokanker tot remlofkanker toestaan.
Sorry, verkeerde inschatting.
Die heeft al meer notes dan half KLB bij elkaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus het is omdat er kanker in zit? Alsof cerror ook voor iedere keer dat ie kanker zegt een note krijgt
Wat is er erger aan om t als woordgrap dan als krachtterm te gebruiken dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die heeft al meer notes dan half KLB bij elkaar![]()
Anyway, het gaat erom dat het gewoon niet normaal is dit soort 'woordgrappen etc etc' te gebruiken. En dat je het gebruikt als krachtterm kan me niet verrotten, maar dit tolereer ik gewoon niet.
Ik heb kankerpijn aan m'n neus men. Biokanker is een kankermod.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er erger aan om t als woordgrap dan als krachtterm te gebruiken dan?
Ik zei nergens dat de_boskanker een kankermod is. Al zou k dat wel moeten zeggenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb kankerpijn aan m'n neus men. Biokanker is een kankermod.
Zie je het verschil?
Het zal. Niemeer doen, wat het is nergens goed voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat de_boskanker een kankermod is. Al zou k dat wel moeten zeggen
En biokanker is heel wat anders dan boskanker, want boskanker lijkt wel op boswachter, maar biokanker niet op biogarde.
Mij notes geven om zulke dingen ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zal. Niemeer doen, wat het is nergens goed voor.
Nee, je hebt gelijk. Ik ben een prutser.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij notes geven om zulke dingen ook niet.
Neuh dat valt wel mee. Maar die note was overbodigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik ben een prutser.
Dat bepaal jij niet. Maar ik ben hier klaar mee. Kusje.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee. Maar die note was overbodig
Het was dan ook mijn mening.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Maar ik ben hier klaar mee. Kusje.
En die respecteer ik verder.quote:
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ga zo door JordeeehMeer voer please
Ik daag niet uit. Je doet het helemaal zelf. En beheers je eens qua taalgebruik.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.
Je daagt wel uit, want de reactie boven mijn post was nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik daag niet uit. Je doet het helemaal zelf. En beheers je eens qua taalgebruik.
Jij bent toch degene die de_boskanker grappig vind, dat vind ik heel wat sneuerquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.
Alsof het mij ook maar iets schurft wat jij vindt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die de_boskanker grappig vind, dat vind ik heel wat sneuer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |