Nu voel ik me juist goed voorbereid op mijn opleiding als psychologe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef Bob. het volgende:
Juist niet, je hebt me geholpen over mijn angsten heen te komen. Hoppa, dag verpest nu dan?
Creature Fear? En heb jij 't album niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
JH, weet jij misschien hoe dat nummer van Bon Iver tijdens Take Root heette met die drums op het einde? Ze speelden het als derde nummer, volgens mij.
te vrolijke post?quote:
Ik vind mezelf ook heel stoer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
te vrolijke post?Ik vind je nog steeds stoer! Vooral ook omdat je de beslissing blijkbaar zonder DO2 gemaakt hebt en nog zo snel ook!
En de TT klinkt alsof heel Groningen leegloopt
Dit is de setlist, maar in dat derde nummers zitten niet echt drums, vandaar dat ik meteen op nr. 4 gokte voor je.quote:Bon Iver
De Oosterpoort, Groningen
04/10/2008
Setlist:
Flume
Lump Sum
Skinny Love
Creature Fear
Blindsided
Blood Bank
Re: Stacks
The Wolves (Act I and II)
--------------------------------------------
Lovin’s For Fools (Sarah Siskind Cover)
Dankjeeee voor de kroel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Creature Fear? En heb jij 't album niet?![]()
En Lyssa weg, kroel voor Chipsz.En voor Lyssa natuurlijk, want ze moet weg uit een leuke stad.
En en en! Volgens mij ken ik jou gewoon Lyssa, want ik zag je laatst ook in het Arnhem-topic voorbijkomen waar ik meelurk. Zat jij niet ook op 't Lorentz in Arnhem? Volgens mij ging jij altijd om met de zus van een maat van mij uit die tijd.
Bij ons ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:42 schreef teigan het volgende:
klim ze maok. Ik ga straks nog maar even zingen..
morgen het laatste uur vrij. In plaats van 2 uur al om half 1 vrij..
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:06 schreef Bob. het volgende:
In het gekkenhuis?
Dan hebben we samen op de middelbare school gezeten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]En JopjeIk zat inderdaad op het Lorentz, oh oh, ik had niet zo'n beste reputatie daar
Wie was die zus dan? Ik ga dus ook inderdaad terug naar mn roots.
Haha, dat was niet zomaar een vriendin, dat was mn beste vriendin toenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan hebben we samen op de middelbare school gezeten.![]()
En ik ben d'r naam kwijt, maar 't was de zus van Jesse. Die zat bij mij in de klas toentertijd. Ze woonden in de Zilverkamp in Huissen, niet ver van de Nielant-kant.
Ja, daar woonde ze idd, ze heeft ook een tijdje in Groningen gewoondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik heb geen idee.Ik heb zelfs nog wel eens met Jesse en nog een maatje bij z'n zus gegeten toen ze al in Utrecht in zo'n container woonde. Toen gingen we naar een concert in Tivoli, geloof ik.
Echt een kleine wereld inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef JH87 het volgende:
Ik heb 10 jaar in Angeren gewoond. Al m'n maatjes kwamen uit Huissen, maar fietste daar dan ook iedere dag doorheen.
Reitzequote:
Ben je goed in statistiek? Zo nee, niet in Groningen gaan studeren. Het schijnt hier de moeilijkste/zwaarste statistiek te hebben en het is het struikelblok voor heel veel studenten. Als het je niet uitmaakt, ik ben vanuit Arnhem naar Groningen verhuist voor de studie en geen moment spijt gehad. Groningen is een fantastische stad om te wonen, zeker als student, nooit een saai moment, behalve op zondagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:10 schreef Muki het volgende:
Okay ik wil in Leiden of Groningen psychologie studeren,
vertel eens, wat maakt Groningen ZO geweldig.. (want come on, het ligt zo afgelegen =/)
Ga voor Groningen. leiden zuigt, haal mn vriendin niet voor nisk vanuit Leiden hier naar toe ipv dat ik daar naar toega.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:10 schreef Muki het volgende:
vertel eens, wat maakt Groningen ZO geweldig.. (want come on, het ligt zo afgelegen =/)
Volgens mij (weet niet zeker) staat de Leidense Uni ook niet zo goed bekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:10 schreef Muki het volgende:
ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:02 schreef Bob. het volgende:
Maar gaan jullie echt al samenwonen dan Alex?
Laat mij de stem van je geweten zijn en je behoeden voor nog eens zo'n domme overhaaste zet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.
Over Eendjes gesproken:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef 2cv het volgende:
TeePeeVee.
Ik heb een imperiaal voor op mijn BX gekocht. Is een heerlijk groot en stevig ding. Daar kan ik rustig de koets van een Eend op zetten en een king-size rioolbuis op leggen. En dan houd ik nog ruimte over
Ik weet je reactie nog toen ik aankondigde met Do2 te gaan samenwonen, na meer dan een jaar... Maar niettemin, gefeliciteerd! Hartstikke tof, ik hoop dat jullie het net zo leuk samen gaan hebben als wij!quote:
Reacties geven naar anderen kan Alexxxx ook wel, maar ja nu het over hem zelf gaat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet je reactie nog toen ik aankondigde met Do2 te gaan samenwonen, na meer dan een jaar... Maar niettemin, gefeliciteerd! Hartstikke tof, ik hoop dat jullie het net zo leuk samen gaan hebben als wij!
Nietz zie je nooit 'volgens mij' lopen. Nietz zie je lopen of je ziet hem niet lopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:42 schreef teigan het volgende:
Middag!
volgens mij zag ik nietz net lopen bij winkelcentrumpje Selwerd..
dan was het hem gewoon.. En zo niet, dan toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nietz zie je nooit 'volgens mij' lopen. Nietz zie je lopen of je ziet hem niet lopen.
Ik ken anders een look a like, maar dat is een duitser dus die zal ze wel niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nietz zie je nooit 'volgens mij' lopen. Nietz zie je lopen of je ziet hem niet lopen.
Ze heeft deze zomer haar studie afgerond, dus hier werk zoeken ivm in Leidenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef Bob. het volgende:
En studeerde ze niet in Leiden? Hoe gaat ze dat doen dan?
Maar verder vind ik het wel tof voor je.
Kampioen hypocriet zijn he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet je reactie nog toen ik aankondigde met Do2 te gaan samenwonen, na meer dan een jaar... Maar niettemin, gefeliciteerd! Hartstikke tof, ik hoop dat jullie het net zo leuk samen gaan hebben als wij!
We zitten nu ook al 24/7 bij elkaar, dus het enige verschil is dat we haar spulletjes hier naar toe halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, het zal best goed kunnen gaan, maar persoonlijk zou het mij benauwen , om gelijk al op elkaars lip te zitten.
Hé, Bell X1, die spelen hier binnenkort ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:38 schreef JH87 het volgende:
Paradiso.![]()
Bell X1.![]()
Duur bier in Paradiso.![]()
Geen vertragingen.![]()
Sjappies die naar Marco Borsato zijn geweest in Arnhem en geheel in het wit gekleed mijn rust terroriseren.![]()
Luidkeels met The Beatles meezingen op de fiets.
O, het concert was al 25 september. Werd trouwens al afgeraden. Door een vriendin. Ze vond niet dat ik daar naar toe moest gaan. Naar een plek met schijnbaar allemaal vrouwen. Zij was er al eens geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef JH87 het volgende:
Inkomen!![]()
Gaan zien! Is een leuke band. Er waren ook ontzettend veel vrouwen, maar na uitgebreide evaluatie is er toch geconcludeerd dat die vrouwen er vanwege mij waren, dus ik kan je niet garanderen dat er 'daar' ook veel vrouwen op Bell X1 afkomen.
Gebeld?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:52 schreef JH87 het volgende:
Ik zal per ongeluk om half 10 al bellen.
Oh jee oh jee oh jee. Ik word net wakker.quote:
Waaaaaaat, kleine kindertjes? Ik ben al heel volwassen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:20 schreef Bob. het volgende:
Ja, kleine-kindertjes-bedtijd! Trusten iedereen.
Ik had het over mezelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waaaaaaat, kleine kindertjes? Ik ben al heel volwassen.
Ook al zo snel samen wonen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:47 schreef moemoe het volgende:
Leuj Bob.
Ik zit er nog niet in, pas per 1 november. Nu woon ik ff bij sebas in.
Ho ho! We wonen niet samen, ik woon bij hem in totdat mijn kamer beschikbaar is. Niet zo eng doen hequote:
Ik werd er wel wakker vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh jee oh jee oh jee. Ik word net wakker.
[..]
Waaaaaaat, kleine kindertjes? Ik ben al heel volwassen.
Als ik dit bij de elfstedentocht tegen je gezegd had, was je gillend (nou ja, nog luider gillend) uit de auto gesprongenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ho ho! We wonen niet samen, ik woon bij hem in totdat mijn kamer beschikbaar is. Niet zo eng doen he.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat omschrijft vandaag wel zo'n beetje.
Klopt. Gammaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja. Hele dag studerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja je was cool.
Would you like some grapes & wine?
Er staat geen . achter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Hip, en nog in Groningen ook.
Duhuh.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het bloed komt er nog vanaf
Net terug uit Rotterdam, wat is het toch een saaie stad zeg
Heb ik je laten schrikken?quote:
Valt heel erg mee! Het deed ook maar een klein beetje pijn, viel me zo erg meequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:20 schreef JH87 het volgende:
Ja, nou! Volgens mij zou ik van m'n stokje gaan als ze bij mij zoiets zouden doen.
Ja. Maar de gedachte zal altijd eng zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:28 schreef JH87 het volgende:
Het is ook niet de pijn zelf, maar meer de gedachte! Brrr.
Lijkt maar zo, omdat ik voor de foto mn arm moet draaien, dan draait de huid (incl. dermals) mee. Als ik mn arm recht hou, wat je dus doet als je ermee werkt of doet, dan zitten ze gewoon rechtquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zitten ze een beetje scheef, of lijkt dat maar zo?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:34 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn heel subtiel en anders plak ik er een pleister over, maar het zal wel meevallen. Zeker in de winter als ik lange mouwen draag inderdaad.
In het begin moet je ook echt oppassen met blijven hangen, maar vooral in lusjes van handdoeken enzo, verder zitten ze te dicht op je huid om te blijven hangen.
poezziepoezziepoezzie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef teigan het volgende:
Vorige week was ons kitten heel trots, ze had een prooi gevangen..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat was slecht ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef JH87 het volgende:
Oké, vanavond was een dieptepunt. Slechter dan dit kan niet. Wat een gruwel.
Hey. Een mening.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef Nosh het volgende:
Een heel centrum dat vast staat voor zes en een halve kilometer. TOPSTAD.
Ach, dat kun je van te voren weten. De 4 Mijl is een happening waarvoor de halve stad uitloopt. Net als je bijv. ook op de koppen kunt lopen bij het vuurwerk op 28 augustus. Als je niet van drukte houdt, die dagen die plekken ontlopen. Moet lukken toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef Nosh het volgende:
Een heel centrum dat vast staat voor zes en een halve kilometer. TOPSTAD.
Het was de eerste keer in ongeveer 21 jaar dat ik een voet in die stad zette, gekkie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, dat kun je van te voren weten. De 4 Mijl is een happening waarvoor de halve stad uitloopt. Net als je bijv. ook op de koppen kunt lopen bij het vuurwerk op 28 augustus. Als je niet van drukte houdt, die dagen die plekken ontlopen. Moet lukken toch?
Cola drink je maar met anderen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef JH87 het volgende:
Met cola dan toch wel he? Ik moet echt minder bier drinken want m'n lichaam takelt af.
Windowstoets + L, maar dan moet je wel ingelogd zijn onder een gebruikersnaam, geloof ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Bob. het volgende:
Ha Nosh, Groningen is goed he.
En UB helden, ik heb hulp nodig! Hoe zorg ik dat er niemand op mijn computer kan? Want ik ben wanhopig voor koffie, maar ik wil natuurlijk niet dat zo'n gemene computer dief mijn met bloed zweet en tranen veroverde pc inpikt. Dus eh.. hoe vergrendel ik dat ding? Dat moet kunnen toch?
Oké, bier dan. Zucht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Cola drink je maar met anderen.
En Nosh is een schatje natuurlijk.
Egwel. Maar de volgende keer doe ik 'm goed, want om vijf uur thuis zijn slaat natuurlijk nérgens op.quote:
Waarom ga je niet naar de markt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, trouwens! Weet iemand een goede viszaak hier in Groningen? Liefst wel enigszins in het centrum?
Ja, dat kan, maar die is er niet altijd, en ik vroeg het eigenlijk omdat ik in Zwolle een geweldige viszaak zag waar ze ook bijvoorbeeld zalmstamppot en tonijnwraps verkopen, dus toepassingen van vis. Ik verwacht dat op de markt niet zo snel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de markt?
Op de grote markt staat standaard een viskraam. Van het merk Tamhart, maar dat is voor de visconsument dan weer minder interessant.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar die is er niet altijd, en ik vroeg het eigenlijk omdat ik in Zwolle een geweldige viszaak zag waar ze ook bijvoorbeeld zalmstamppot en tonijnwraps verkopen, dus toepassingen van vis. Ik verwacht dat op de markt niet zo snel...
wat is het verband?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef JH87 het volgende:
Ik hou niet zo van vis.
Ik ga wel trouwen.
Katja is ook best kek.quote:
Oeh, kun je me niet aan Bracha voorstellen dan, als ze echt familie is? Dan zou ik eeuwig bij je in 't krijt staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef Bob. het volgende:
Maar als ze van Doesburg heet dan kan ze familie van mij zijn, aan mijn moeders kant. Dat vind ik ook wel wat.
En mijn film maatje heeft me net gedumpt omdat ze haar hot-date niet op tijd kan verlaten.
Ja, was vorige week bij DWDD toen Bracha er ook was.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Katja is ook best kek.![]()
&; dit filmpje heb j ook toevallig op tv gezien even?
Geen idee, ik weet je achternaam niet eens meerquote:
Van deze vraag wordt Freecell vast niet blijquote:
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Bob. het volgende:
Zo goed Jobs?
http://www.couchsurfing.com/quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:20 schreef wuutwuut het volgende:
eigelijk woon in al 4 jaar in groningen als couch surfer
Je bent een ietsiepietsie beetje in m'n gading gedaald.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef Bob. het volgende:
Oh verdorie van het geen Bracha familie zijn trouwens.
En donderdag popronde ja! Ik ga er wel heen, lijkt me leuk.
Wijze mensen hier.quote:RIJSWIJK - De Nederlandse gemeenten hebben voor zeker 59,5 miljoen euro weggezet bij noodlijdende IJslandse banken. Voor zover bekend hadden Den Haag, Amstelveen, Goes, Pijnacker-Nootdorp, Zundert, Alphen aan de Rijn, Naarden en Asten geld uitstaan bij het in de problemen geraakte Landsbanki.
ANP
Amstelveen spant de kroon met een bedrag van 15 miljoen euro. Bij Goes en Pijnacker gaat het om ongeveer 12 miljoen euro, bij Den Haag om 10 miljoen euro. Alphen aan de Rijn en Veere hadden 3 miljoen euro bij de bank gestald en Zundert 2,5 miljoen euro. Bij Naarden en het Brabantse Asten gaat het om 1 miljoen.
De gemeente Groningen had eerder dit jaar ook een flink bedrag weggezet bij de IJslandse bank, maar haalde dat geld bijtijds terug. Een medewerker van de afdeling financiën twijfelde aan de betrouwbaarheid van de bank.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die heeft een beetje een inteeltvoorhoofd...
Sita is een varken. Sophie Hillbrand is cute, Bracha (en Katja) leuk & Yolanthe is heul niet zo prachtig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik zou haar echt vreselijk doen
Aan de andere kant:
Jan Smit heeft hem er wel in gehangen![]()
![]()
Nou, prima, neem ik Sita wel of zo.
Goed bezig, Bob.!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef Bob. het volgende:
En weer in de UB.![]()
Ik kan zowaar kiezen uit computers, dit ben ik niet gewend.
Goedemorgen.
kek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Bob. het volgende:
Ach, even een ochtend blijven liggen is wel zo relaxed DaD, moet ook best kunnen.![]()
Er loopt hier net een Chinees met een petje met zo'n propellortje er op langs.
Klopt, maar dat heb ik met iedereen, de meeste mensen loop ik straal voorbij tenzij ze hard 'HOI!' roepen ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moest wel drie keer kijken voor je me herkende!.
Echt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit ook alweer sinds een uur of 10 in de UB, kwam DaD tegen toen ik naar binnen liep
(Ennuh Bob., je kwam gister tegenover me zitten in de kantine, volgende keer wel even hoi zeggen he?)
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt?![]()
Welke pauze, met of zonder bril?
Oh, zo lang je me geen Bob noemt vind ik het prima hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafel(ik dacht, ik zal maar geen hoi zeggen, anders moet je straks uitleggen aan die vriendin waar je me van kent en misschien heb je daar helemaal geen zin in
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |