Hé, Bell X1, die spelen hier binnenkort ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:38 schreef JH87 het volgende:
Paradiso.![]()
Bell X1.![]()
Duur bier in Paradiso.![]()
Geen vertragingen.![]()
Sjappies die naar Marco Borsato zijn geweest in Arnhem en geheel in het wit gekleed mijn rust terroriseren.![]()
Luidkeels met The Beatles meezingen op de fiets.
O, het concert was al 25 september. Werd trouwens al afgeraden. Door een vriendin. Ze vond niet dat ik daar naar toe moest gaan. Naar een plek met schijnbaar allemaal vrouwen. Zij was er al eens geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef JH87 het volgende:
Inkomen!![]()
Gaan zien! Is een leuke band. Er waren ook ontzettend veel vrouwen, maar na uitgebreide evaluatie is er toch geconcludeerd dat die vrouwen er vanwege mij waren, dus ik kan je niet garanderen dat er 'daar' ook veel vrouwen op Bell X1 afkomen.
Gebeld?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:52 schreef JH87 het volgende:
Ik zal per ongeluk om half 10 al bellen.
Oh jee oh jee oh jee. Ik word net wakker.quote:
Waaaaaaat, kleine kindertjes? Ik ben al heel volwassen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:20 schreef Bob. het volgende:
Ja, kleine-kindertjes-bedtijd! Trusten iedereen.
Ik had het over mezelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waaaaaaat, kleine kindertjes? Ik ben al heel volwassen.
Ook al zo snel samen wonen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:47 schreef moemoe het volgende:
Leuj Bob.
Ik zit er nog niet in, pas per 1 november. Nu woon ik ff bij sebas in.
Ho ho! We wonen niet samen, ik woon bij hem in totdat mijn kamer beschikbaar is. Niet zo eng doen hequote:
Ik werd er wel wakker vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh jee oh jee oh jee. Ik word net wakker.
[..]
Waaaaaaat, kleine kindertjes? Ik ben al heel volwassen.
Als ik dit bij de elfstedentocht tegen je gezegd had, was je gillend (nou ja, nog luider gillend) uit de auto gesprongenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ho ho! We wonen niet samen, ik woon bij hem in totdat mijn kamer beschikbaar is. Niet zo eng doen he.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat omschrijft vandaag wel zo'n beetje.
Klopt. Gammaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja. Hele dag studerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja je was cool.
Would you like some grapes & wine?
Er staat geen . achter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Hip, en nog in Groningen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |