abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62354955
Op mijn forum hebben we al sinds een paar jaar een teller van Nedstat, wat nu Webstats heet. Echter, sinds enkele maanden komen er hinderlijke pop ups door deze teller Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is? En dan natuurlijk niet hoe ik ze op mijn eigen pc kan verhelpen, maar ook hoe ik de bezoekers van mijn site dat ongerief kan besparen...

Eerste alternatief was natuurlijk een andere teller, sinds een paar dagen is er een OneStat teller geplaatst. Echter, precies de dingen waar ik de teller voor gebruik, de directe referrer urls bekijken, en het verkeerd per periode met elkaar vergelijken, is niet goed te doen met die teller. Als iemand nog alternatieve gratis webtellers kent, ik houd me aanbevolen.
pi_62356631
Er voor gaan betalen
pi_62389169
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:05 schreef Eris het volgende:
Er voor gaan betalen
geld is op
pi_62389404
Kun je bij pcextreme geen awstats installeren, ik vind het een hele fijne statistieken
pi_62389510
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:08 schreef creator het volgende:
Kun je bij pcextreme geen awstats installeren, ik vind het een hele fijne statistieken
kun je daar meer over vertellen?
pi_62390899
Ik heb je een pm gestuurd, ik zag net dat het al geinstalleerd is, maar om niet iedereen mee te laten genieten van je statistieken, heb ik je ze prive doorgestuurd
pi_62391893
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_62605687
Nog meer suggesties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')