Klopt, er is een directe treinverbinding, zonder overstappen, dat scheelt ECHT heel veel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is trouwens Den Haag maar. Lijkt verder dan het is.
Tip: meld het ze even. Weten zij ook waar ze aan toe zijn. Natuurlijk op een niet al te subtiele wijze meldenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
verstandig.
Taxibaan gaat niet door... Ze zouden vandaag bellen, maar WEER niet gedaan. Nu kunnen ze de pot op ook.
Mode-itemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En 't ziet er echt heel fancy uit, met die nieuwe Vista en zo. Al snap ik er nog geen fuck van, maar ik kan natuurlijk ook gewoon gelukzalig gaan zitten staren.
Zo slecht is Vista nu ook weer niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef nietzman het volgende:
Moeten we al klaarstaan om de boel voor je te downgraden?.
Ik denk dat je daar 2 dagen kwijt mee bentquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En 't ziet er echt heel fancy uit, met die nieuwe Vista en zo. Al snap ik er nog geen fuck van, maar ik kan natuurlijk ook gewoon gelukzalig gaan zitten staren.
Vista leer je snel genoeg, zelfs ik snap hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meer dan de helft van de mensen die ik ken heeft z'n zaakje lopen downgraden. En de meesten die nog op Vista zitten zitten er omdat ze niet weten hoe ze er vanaf komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Zo slecht is Vista nu ook weer niet.
Het geeft nog wel eens problemen met wat oudere randapparatuur zoals printers/scanners ed. Verder loop ik hier niet tegen problemen aan met tekstverwerken en internettenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen maar te kunnen tekstverwerken en internetten, wat voor problemen zou ik tegen kunnen komen dan met Vista?.
XP is ook niet alles hoor. En leg mij eens uit wat er slecht is aan Vista, want ik kan het zo gauw niet bedenken, behalve dan dat de manier van werken iets anders is geworden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen die ik ken heeft z'n zaakje lopen downgraden. En de meesten die nog op Vista zitten zitten er omdat ze niet weten hoe ze er vanaf komen.
Het kan armpjes en beentjes krijgen en over je kamerplanten pissen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen maar te kunnen tekstverwerken en internetten, wat voor problemen zou ik tegen kunnen komen dan met Vista?.
Oh, ik wilde al heel lang een huisdier!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het kan armpjes en beentjes krijgen en over je kamerplanten pissen.
Trust me darling, dat wil je niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |