abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62236967
* freecell kijkt geboeid toe
pi_62237059
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
Naar je beeldscherm of naar Leander?

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 17:33:01 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62237099
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
Dat vind ik wél boeiend.

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:34:56 #229
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62237292
Misschien heeft johny er belang bij?
Die blijkt een voorliefde te hebben voor leegstaande panden
pi_62237384
Oh bah. Ik krijg een heel verwarrende vraag.

M'n scriptie- en stagebegeleider (ik heb al een stage geregeld, vanaf 1 dec) mailt me net met de vraag of ik er wel eens over heb nagedacht om bij dé droomwerkgever in mijn vakgebied te gaan stage lopen. Natuurlijk heb ik dat, maar toen ik bezig was met het regelen van een stage gingen we ook net samenwonen en ik wilde niet meteen dan voor meerdere maanden naar Den Haag vertrekken (daar is het). Maar nu zijn we een paar maanden verder, en weet ik dat dit gewoon een enorme kans is. Er op eigen kracht tussenkomen is echt moeilijk, en m'n docent kan zonder twijfel wel wat lansen voor me breken! Dus nu weet ik even niet wat ik moet doen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62237484
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Naar je beeldscherm of naar Leander?

Hmmm, gewetensvraag

Oei DaD, lastig! Even een nachtje over slapen zeker?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:49:40 #233
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62237506
Gewoon doen. De liefde/ relatie blijft wel, maar kansen zijn schaars.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:53:06 #234
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62237594
quote:
Als je er in mag wonen kost het echt haast niets . Voor dat geld heb in de stad een studio. Maar de vraag is natuurlijk: Wil je er wonen?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_62237763
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, gewetensvraag

Oei DaD, lastig! Even een nachtje over slapen zeker?
Ja, zeker. En net nu Do2 even een nachtje naar Breda is. .
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:49 schreef Grulez het volgende:
Gewoon doen. De liefde/ relatie blijft wel, maar kansen zijn schaars.
Oh, wat klinkt dat makkelijk. En oh, wat is dat moeilijk voor iemand als ik.
pi_62237822
DaD, ik zou het gewoon doen. Het is wel een enorme kans. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er nog even flink over gaat twijfelen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62237907
Ho, even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat er een gegarandeerde stageplek aan me aangeboden wordt hè. Maar m'n docent kennende, als ik 'ja' zeg, gaat 'ie er wel werk van maken, ongeacht of dat dan succes heeft of niet, nog even.
pi_62238150
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho, even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat er een gegarandeerde stageplek aan me aangeboden wordt hè. Maar m'n docent kennende, als ik 'ja' zeg, gaat 'ie er wel werk van maken, ongeacht of dat dan succes heeft of niet, nog even.
dat wilde ik net nog neerzetten, maar ik wist niet goed hoe ik dat het beste onder woorden kan brengen. Als jij ja zegt, dan betekend het inderdaad nog niet dat hij ook echt wat voor elkaar krijgt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:16:46 #239
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62238185
Maar dan kun je het natuurlijk ook laten afhangen of je de plek krijgt. Je kunt altijd nog nee zeggen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_62238186
Nee, maar voor hij er werk van gaat maken moet je natuurlijk wel weten of je het wilt

Ik zou er echt letterlijk een nachtje over slapen. Kijken wat je er morgen van vindt. Mijn gevoel is enminste 's ochtends vaak realistischer dan 's avonds.
pi_62238522
Ik ga er ook idd maar even over slapen. Bel straks m'n ouders ook nog maar even. . Ik ga niet iemand een hoop moeite voor mij laten doen om daarna te zeggen van, nou weet je, eigenlijk doe ik het toch liever niet.
pi_62238965
Moeilijke keus DaD! Al ben ik het wel met Grulez eens.
Trouwens wel heel tof dat je docent blijkbaar dat droom bedrijf ook wel wat voor jou vind.
pi_62239023
Hij biedt het zelf aan DaD, hij wil graag die moeite voor je doen. En hij vindt je daar schijnbaar ook geschikt voor...

MAar het zou idd wel lullig zijn als hij een plek regelt en je al die tijd al zou weten dat je het eigenlijk niet wil..
pi_62239377
Als iemand anders dit aan mij zou voorleggen, zou ik ook meteen roepen: Ja doen! Ga ervoor!

Maar voor mezelf maak ik dingen graag altijd net even wat lastiger. . Ik vind het wel echt super dat jullie allemaal zo meedenken! Dat vind ik echt heel fijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 19:05:44 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62239387
Doen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 19:06:13 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62239398
Het is trouwens Den Haag maar. Lijkt verder dan het is.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 21:04:09 #248
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62243197
Vriendjelief in je koffer stoppen en meenemen is geen optie ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_62245846
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef teigan het volgende:
klopt, er zijn een aantal mensen die eerder veel posten die nu veel minder aanwezig zijn..
Zoals ik.
pi_62245909
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus nu weet ik even niet wat ik moet doen. .
Leef je droom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')