Dat viel wel mee hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:12 schreef Kleiduif het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Misschien is het maar goed dat het minder hard gaat. Het ging wel erg snel.
Hehe, kunnen ze dat niet ook op fok, msn en mijn telefoon bouwen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
Grappig nieuws: Gmail gaat dronken gebruikers tegen zichzelf beschermen.
Ik was even bang dat ze de 'beantwoord allen'-knop weg zouden halenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
Grappig nieuws: Gmail gaat dronken gebruikers tegen zichzelf beschermen.
Maaruh is donderdag n idee?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef JH87 het volgende:
Prachtig systeem. Ik moet af en toe ook tegen mezelf beschermd worden.
Oh ja, die vraag zag ik vanmorgen al voorbij komen. Volgende week komt me beter uit denk ik.quote:
Jemig de pemig. Het is graag of niet hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh ja, die vraag zag ik vanmorgen al voorbij komen. Volgende week komt me beter uit denk ik.
Nee, het is een vicieuze cirkel. De topics gingen minder hard -en de inhoud was minder boeiend-, daardoor zijn ze nog onboeiender, gaan ze alsnog minder hard etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:12 schreef Kleiduif het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Misschien is het maar goed dat het minder hard gaat. Het ging wel erg snel.
Dan wordt het nu dus weer boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat was tevens mijn tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |