abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62223078
De almachtige copy/paste:
quote:
Gmail gaat dronken gebruikers tegen zichzelf beschermen
Uitgegeven: 7 oktober 2008 22:18
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2008 22:18

SAN FRANSISCO - Google gaat dronken en emotionele gebruikers van Gmail tegen zichzelf beschermen.

In de late avonduren en de weekeinden moeten gebruikers van de nieuwe zogeheten goggles-software voortaan vijf simpele wiskundige vragen binnen een minuut beantwoorden, voordat de mail verzonden wordt.

Programma

Google maakte dit dinsdag bekend. Het programma is ervoor bedoeld om te voorkomen dat mensen mailtjes sturen waar ze later spijt van krijgen. "Soms stuur ik berichten die ik niet zou moeten sturen", aldus Gmail-ingenieur Jon Perlow. "Zoals die keer dat ik mijn ex-vriendin 's avonds mailde dat ik haar terug wilde."

Gebruikers

Gebruikers van Gmail kunnen zelf instellen of en wanneer goggles (Engels voor bril) actief is. "Het programma verifieert of je echt het bericht wilt verzenden", aldus Perlow.

"En hoe kun je beter bepalen of je in de juiste gemoedstoestand bent dan door een aantal sommen op te lossen."
bron

Ik neem aan dat de software vrijwillig is, maar ik moet bekennen... dit had me een paar keer voor een vervelende situatie kunnen behoeden. Ik ga hem dus denk ik maar aanzetten

En wat gaan de mede-fokkers doen?
pi_62223103
Zoiets moet ook op de sms-functie van m'n telefoon komen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_62223115
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:12 schreef PP. het volgende:
Zoiets moet ook op de sms-functie van m'n telefoon komen.
Ik heb 'hoer' 'kanker' 'kutwijf' en 'sterf' al uit mijn woordenboek gehaald
pi_62223118
Onzin
pi_62223120
Is het al weer 1 april?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:16:15 #6
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62223134
Belachelijk... Ik heb ook wel eens in een emotionele/dronke bui iets gemaild waar ik later spijt van had, maar ik betwijfel dat 5 sommetjes me ervan hadden weerhouden het toch weg te sturen :S Meestal heb ik een uur of dag later ofzo pas spijt :p
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  Admin woensdag 8 oktober 2008 @ 08:16:26 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62223137
Kut Jarno, je bent me net voor
Kunnen ze dit ook niet invoeren voor MSN en SMS?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62223151
Invoeren op FOK! Gelijk 90% minder posts schat ik
pi_62223152
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:16 schreef yvonne het volgende:
Kut Jarno, je bent me net voor
Ja sorry maar dit is weer betutteling van de eerste plank. Ik weet dat het waarschijnlijk een vrijwillige optie gaat worden, maar sommigen mensen kunnen nog geeneens hun reet afvegen als het op eigen verantwoordelijkheid aankomt lijkt het.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_62223166
Straks moet je nog 5 wiskundesommen maken voordat de koelkast open gaat
pi_62223173
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:19 schreef DrDentz het volgende:
Of drie Sonja Bakker goedgekeurde rebussen.
  Admin woensdag 8 oktober 2008 @ 08:20:39 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62223179
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja sorry maar dit is weer betutteling van de eerste plank. Ik weet dat het waarschijnlijk een vrijwillige optie gaat worden, maar sommigen mensen kunnen nog geeneens hun reet afvegen als het op eigen verantwoordelijkheid aankomt lijkt het.
Een troost, vermoedelijk kan 98% zelfs niet in nuchtere toestand wiskundige sommetjes oplossen binnen de minuut.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62223185
sowieso snap ik al niet dat mensen zich zo lam zuipen dat ze niet meer weten wat ze doen en dan de volgende dag erachterkomen dat ze beschamende smsjes hebben verstuurd
pi_62223192
Grappig
pi_62223207
quote:
Dat zou me dan weer te ver gaan
@jarno: natuurlijk heb je daar gelijk in, maar toch... de meeste mensen hebben in een dronken bui weleens iets gedaan of geroepen wat de dag erna toch niet zo handig bleek te zijn. Nu kun jij je misschien altijd goed inhouden, maar ik in elk geval niet. Dus voor mij is dit handig
pi_62223267
Oh hier trouwens het originele bericht.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:38:10 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62223416
En wat als je reken blind bent.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62223444
quote:
Eerst een kilometertje hardlopen!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_62223464
quote:
[b]Op woensdag 8 oktober 2008 08:22

Nu kun jij je misschien altijd goed inhouden, maar ik in elk geval niet. Dus voor mij is dit handig
Minder drinken een optie dan?
pi_62223496
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Minder drinken een optie dan?
Neuh niet echt.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:48:49 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62223538
Dat is juist de charme van dronken zijn, later op je mobiel de berichten teruglezen en je afvragen wie het zijn en bij andere met angst en beven toch maar even de verstuurde berichten terugbekijken.
Maar als ik echt dronken ben zit ik over het algemeen niet achter een pc.
pi_62223601
Dus als ik het goed begrijp begint Google met het beïnvloeden van persoonlijke communicatie op massale schaal.

Mompelt iets over glad ijs...
pi_62223622
ja inderdaad elk weeken op me telefoon dat zouw heel hoop gezeik schelen met me vriendin
pi_62223624
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:53 schreef kortsluiting87 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp begint Google met het beïnvloeden van persoonlijke communicatie op massale schaal.

Mompelt iets over glad ijs...
Alleen voor gebruikers die wensen van deze service gebruik te maken.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:12:44 #25
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62223955
Pure discriminatie van alfa's!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')