Duhuh.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het bloed komt er nog vanaf
Net terug uit Rotterdam, wat is het toch een saaie stad zeg
Heb ik je laten schrikken?quote:
Valt heel erg mee! Het deed ook maar een klein beetje pijn, viel me zo erg meequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:20 schreef JH87 het volgende:
Ja, nou! Volgens mij zou ik van m'n stokje gaan als ze bij mij zoiets zouden doen.
Ja. Maar de gedachte zal altijd eng zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:28 schreef JH87 het volgende:
Het is ook niet de pijn zelf, maar meer de gedachte! Brrr.
Lijkt maar zo, omdat ik voor de foto mn arm moet draaien, dan draait de huid (incl. dermals) mee. Als ik mn arm recht hou, wat je dus doet als je ermee werkt of doet, dan zitten ze gewoon rechtquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zitten ze een beetje scheef, of lijkt dat maar zo?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:34 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn heel subtiel en anders plak ik er een pleister over, maar het zal wel meevallen. Zeker in de winter als ik lange mouwen draag inderdaad.
In het begin moet je ook echt oppassen met blijven hangen, maar vooral in lusjes van handdoeken enzo, verder zitten ze te dicht op je huid om te blijven hangen.
poezziepoezziepoezzie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef teigan het volgende:
Vorige week was ons kitten heel trots, ze had een prooi gevangen..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat was slecht ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef JH87 het volgende:
Oké, vanavond was een dieptepunt. Slechter dan dit kan niet. Wat een gruwel.
Hey. Een mening.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef Nosh het volgende:
Een heel centrum dat vast staat voor zes en een halve kilometer. TOPSTAD.
Ach, dat kun je van te voren weten. De 4 Mijl is een happening waarvoor de halve stad uitloopt. Net als je bijv. ook op de koppen kunt lopen bij het vuurwerk op 28 augustus. Als je niet van drukte houdt, die dagen die plekken ontlopen. Moet lukken toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef Nosh het volgende:
Een heel centrum dat vast staat voor zes en een halve kilometer. TOPSTAD.
Het was de eerste keer in ongeveer 21 jaar dat ik een voet in die stad zette, gekkie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, dat kun je van te voren weten. De 4 Mijl is een happening waarvoor de halve stad uitloopt. Net als je bijv. ook op de koppen kunt lopen bij het vuurwerk op 28 augustus. Als je niet van drukte houdt, die dagen die plekken ontlopen. Moet lukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |