quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
vuige homoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
Mijn piemel ook!
Wat zijn winterschoenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef Rhythm het volgende:
Ik ga volgende week winterschoenen kopen.
slimquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:30 schreef KingOfPop het volgende:
Godver, dit ding is weer kankertraag, mijn moeder heeft via de e-mail 'iets' geinstalleerd ofzo
quote:
Kutquote:
Ja, als ik op F5 druk, duurt dat meer dan een halve minuut, laat staan zo'n reactie versturenquote:
Schoenen die winterse kou goed buitenhoudenquote:
Winterse kou? Waar woon je? Noordpool? Heb in Nederland al jaren geen winterse kou meer gevoeld.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Schoenen die winterse kou goed buitenhouden.
Boh gek, die winter in Nederland is me toch koudquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Schoenen die winterse kou goed buitenhouden.
hier ook alquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, als ik op F5 druk, duurt dat meer dan een halve minuut, laat staan zo'n reactie versturen
HET WERKT ECHT !!@!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
Je zult op donderdag gez0end worden, d r iemand die van je h0ud
Breek deze brief NIE en kopieer de tekst en plak hem in een nieuw bericht
Je m0et dit in de volgende 143 min naar 15 mensen sturen
Als je dan op F6 drukt staat de naam van die gene die je gaat
z0enen op je scherm raar hé !
Iedereen heeft NED 3quote:
Uit met vrienden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Hmm, moet ik straks uit met m'n vrienden of naar het huis van m'n chick? Snel antwoorden, ik heb har nu aan de telefoon
eerst der neuken daarna ga zuipenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Hmm, moet ik straks uit met m'n vrienden of naar het huis van m'n chick? Snel antwoorden, ik heb har nu aan de telefoon
Nee serieus, ik heb geen nederland 1, 2 of 3quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen heeft NED 3Die is toch gewoon met een antenne te ontvangen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
D'r was nog geen Hayden gepost!
[ afbeelding ]
failquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Neuken gaat niet gebeuren, het is namelijk weer die periode van de maand.Dus ik heb er gezegd dat ik zo naar haar toe ga, gaan we samen eten en daarna ga ik uit.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Neuken gaat niet gebeuren, het is namelijk weer die periode van de maand.Dus ik heb er gezegd dat ik zo naar haar toe ga, gaan we samen eten en daarna ga ik uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |