quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Verkeerde context! BAN!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Oke LAPO, stelletje luie kankerlijers
Tuurlijk, omdat ze te lang wachtte met openen van een nieuwe SC, moet ze een ban krijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef BobbyB het volgende:
Godver, wilde ik net LAPO posten, is BT me voor. Moesten we weer 10 minuten wachten![]()
[..]
Verkeerde context! BAN!
Iets verder terug in dat topic?quote:
Ik had het topic ook verdomme al bijna, maar toen kwam mn lerares en werd ik gedwongen het weg te klikkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef BobbyB het volgende:
Godver, wilde ik net LAPO posten, is BT me voor. Moesten we weer 10 minuten wachten![]()
[..]
Verkeerde context! BAN!
Wat zeggen je klasgenoten van je thema met plaatjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry dat ie zo laat isboehoehoe. het lukt me niet hier want ik zit op school
een van jullie had m moeten openen!!!
Je hebt het er maar moeilijk mee merk ik?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry dat ie zo laat isboehoehoe. het lukt me niet hier want ik zit op school
een van jullie had m moeten openen!!!
Nee, ze gebruikt kanker in de verkeerde context.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat ze te lang wachtte met openen van een nieuwe SC, moet ze een ban krijgen
Ze vragen waarom ik dat op zoekquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zeggen je klasgenoten van je thema met plaatjes
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het topic ook verdomme al bijna, maar toen kwam mn lerares en werd ik gedwongen het weg te klikken![]()
Kutklas dat je daar hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze vragen waarom ik dat op zoeken ze noemen stephanie te dun
Te dun?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze vragen waarom ik dat op zoeken ze noemen stephanie te dun
Ja ik had ook bijna de lapo gemaaktquote:
ja, maar dat maakt me niks uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt kanker in de verkeerde context.
"Ik zag een foto van jou"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kutklas dat je daar hebtAls ik op Fok! zit op school en ik lach 1x heb ik altijd al de halve klas om me heen staan.
'Waarom lach je?' 'Laat eens zien !!'
Mij ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt me niks uit
Best welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee merk ik?
Ja, jij wel.quote:
quote:
Ja, dat kwam omdat KOP ineens begint te baggeren, maar wel bang is voor de LAPOquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja ik had ook bijna de lapo gemaaktWilde op dat 13 jarige bericht reageren maar toen was het topic al vol
(tevens excuuspost)
Tot zo lieverd!quote:
Ik ben ook bang voor de lapo, maar dan in het belang van jullie (ik ken de kritieken nog, en ik had zelf ook geen idee hoe ik het moet aanpakkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat KOP ineens begint te baggeren, maar wel bang is voor de LAPO
Oh, KLB-SC gaat nog meer multicultureel, met dit keer moslims?quote:
Absoluutquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sowieso is KOP een pure baggeruser
Dus meteen maar op de computerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga nog niet naar huis want het regent als een gek hier
Ja, hier de hele dag al.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga nog niet naar huis want het regent als een gek hier
Foei.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Het is voor jullie voordeel hoor, anders krijg je geen nieuw deel, of anders pas na een half uur ofzo?![]()
Nee. ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus meteen maar op de computer![]()
Heb je geen vriendjes op school
Sala-adinquote:
Nee, dan kunnen we niet normaal posten omdat jij er met je postaantalposts tussen komtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Het is voor jullie voordeel hoor, anders krijg je geen nieuw deel, of anders pas na een half uur ofzo?![]()
Je hebt alleen je SC vriendjes hequote:
Als je dan ook zelf de LAPO plaatst wel ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Stoer, het is weer eens wat andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Dat wilde ik ook nog net erbij posten ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dan ook zelf de LAPO plaatst wel ja.
Knuffelmoslims welteverstaan hihihiihihiihquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, KLB-SC gaat nog meer multicultureel, met dit keer moslims?
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Knuffelmoslims welteverstaan hihihiihihiih
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stoer, het is weer eens wat anders
Nee, eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, écht !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zo vaak zit?
Dat blijkt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zo vaak zit?
Mooi. Heb het niet zo op gothicsquote:
Jij bent zeldzaam op fokquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeft
Ik ook niet, heb alleen wat tegen mensen die de samenleving verneuken. En of dat nu Moslims, Belgen, Skinheads, Gele mensen of Christenen zijn boeit me niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeft
Wauw, perfecte persoonsomschrijving van mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooi. Heb het niet zo op gothicsWel op makkelijk-te-beinvloeden-meisjes-die-geen-vrienden-hebben-en-dus-hun-heil-maar-op-internet-zoeken.
Wat lief dat je dat over mij zegt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooi. Heb het niet zo op gothicsWel op makkelijk-te-beinvloeden-meisjes-die-geen-vrienden-hebben-en-dus-hun-heil-maar-op-internet-zoeken.
Hell noquote:
Daar valt dus minder dan 1% van de moslims onderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alleen wat tegen mensen die de samenleving verneuken. En of dat nu Moslims, Belgen, Skinheads, Gele mensen of Christenen zijn boeit me niet.
Dan kan iedereen het eerste topic wel even lezenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hell nodaar mag ik niet eens bij. Dan moet je er al vanaf het eerste topic zijn
Hee jongens, ik heb trouwens wel meegelezen in het eerste topic, telt dat ook?
Doe de groeten aan de zwerver die een voortand mist. Hij staat altijd om 50 cent te vragen daarquote:
EN GELIJK HEEFT BK, KUTUSERquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, laat BK dit maar niet lezen
Idd, ik wil net zeggen BK kom er maar inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, laat BK dit maar niet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |