Lul niet.quote:
En wat was je conclusie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer een hele lange discussie met een vriendin van me over gehad trouwens
Ja, als eerst iemand "Haydenquote:
Jij wilt KLB SC Babe nr 2 zijn? Want dat is niet positief denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet.Hayden is #1 van de SC, jij komt op #3. Ik sta op #2 namelijk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wilt KLB SC Babe nr 2 zijn? Want dat is niet positief denk ik![]()
Meerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als eerst iemand "Hayden" post en vervolgens iemand zichzelf boven Hayden plaatst dan heb ik nog maar weinig zin om hier te posten.
Jij zit hier ook altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:14 schreef KingOfPop het volgende:
Iedereen 'm weer gesmeerd?
Nu heb je geen trui aan..?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
En ik zit weer op stage![]()
Vanmiddag in m'n pauze even een trui kopen in de winkel hiernaast
Wat voor trui?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
En ik zit weer op stage![]()
Vanmiddag in m'n pauze even een trui kopen in de winkel hiernaast
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OKE OKE. BEST. Maar dan moet je wel in elk topic sexy foto's van jezelf plaatsen.
Ik bedoelde niet jou, bedoelde Fascination.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meer, vanwege die gephotoshopte kleren die ze aan had! Niet vanwegen jou, of je Hayden-post.
Heul niet, laatste paar dagen helemaal niet meer zoveel.quote:
Maak je mij nu belachelijk?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WTF, dat dat soort lui echt bestaan.
Niggahh pleasequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jou, bedoelde Fascination.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |