quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
nu wel alles goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede TT![]()
Net ff 200 km gereden, om die gewraakte cijferlijsten op te halen![]()
School![]()
Organisatie
Okequote:
Ja, hopelijk, als dat niet zo is, wil ik iets effectiefs om de administratie daar, omver te knallenquote:
Die TTquote:
Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef afcajos het volgende:
Laten we de links naar oude topics er maar defenitief uitdonderen. Of gaat iemand em bijwerken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hopelijk, als dat niet zo is, wil ik iets effectiefs om de administratie daar, omver te knallen
Juistquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek uit
ik merk er niks van abo houders hebben al een snellere serverquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben overigens slapen. Wat een trage takke bende hierlaat Danny eens servers aanschaffen van al dat abo geld.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist![]()
Die bovenste past goed bij mijn oogkleur
PICS OF HET DEED NIET GEBEUREN!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef afcajos het volgende:
Ik ben aan het webcammen met een 18 jarig sletje
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:41 schreef ImMaxa het volgende:
Oudere topics zijn bijgewerkt. Zowel hier als op de wiki. Behalve 199, 200, 201. Die mag iemand anders erin zetten.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef afcajos het volgende:
quote:
waarom zo oudquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef afcajos het volgende:
Die onderstequote:Op dinsdag 30 september 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek uit
dan neem ik de middelste welquote:
ach ik ben de beroerdste ook nietquote:
KAN NIET ALS IK IN DE LES ZITquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lekker fappen, gers. Niks mis mee.
post dan zelfquote:
Het mag ook wel maar straks kent iemand haar ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jos, doe pm'en. Ik heb zelfs nog een foto van een FOK!ker in mn pm's staan van januaridus dit mag ook wel
Ik heb natuurlijk een miezerige cup AA. En geen zin om geile fapplaatjes voor jullie op te zoeken.quote:
ow ze moeten nog groeienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een miezerige cup AA. En geen zin om geile fapplaatjes voor jullie op te zoeken.
Ik was sneller dan jouw ninja-editquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
ach ik ben de beroerdste ook niet
[ afbeelding ]
Dat is niet wenselijk, nee...quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een miezerige cup AA. En geen zin om geile fapplaatjes voor jullie op te zoeken.
mario in de klas werd ook niet gewaardeerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet wenselijk, nee...
Vreemd...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
mario in de klas werd ook niet gewaardeerd
was wel in wereld -1quote:
Wanneer komt mario (nes-style) op de ds uit?quote:
Is die niet al uit?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer komt mario (nes-style) op de ds uit?
Ik kliktequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik was sneller dan jouw ninja-edit!
die is al zo'n 2 jaar uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer komt mario (nes-style) op de ds uit?
Gemist?quote:
Ehm nou, ik dacht dat iemand die ik kende het speelde.. het is toch gewoon weer dat levels halen idee.. met zo'n plattegrondje? Maar dan is het spel zelf 3d. Toch?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ehm nou, ik dacht dat iemand die ik kende het speelde.. het is toch gewoon weer dat levels halen idee.. met zo'n plattegrondje? Maar dan is het spel zelf 3d. Toch?
de echte mario 2quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
Precies, dat bedoel ik.
Ik heb zelf driekwart jaar terug een SNES gekocht met alle mariospellen.Jeugdsentiment enzoos.
Ja die had ik, maar weer verkochtquote:
je games orgineel kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die had ik, maar weer verkocht
Jaaa, maar is dat die ene waarbij je planten uit de grond moet rukken en die weg moet gooien? Die vind ik niet leuk namelijk.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa, maar is dat die ene waarbij je planten uit de grond moet rukken en die weg moet gooien? Die vind ik niet leuk namelijk.
Yup...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa, maar is dat die ene waarbij je planten uit de grond moet rukken en die weg moet gooien? Die vind ik niet leuk namelijk.
Oh. Zal ik wel niet hebben dan, haha.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
de orginele
staat op de snes disk als lost levels
Heb er geen verlies op geleden... dus in feite winst gemaaktquote:
Gewoon break even dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er geen verlies op geleden... dus in feite winst gemaakt![]()
Had em voor 25 euro gekocht en voor 25 euro verkocht...
voor 15 euro alle spellen "gratis"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja...
Moest eens zo'n rd nog wat- kaart aanschaffen
Dat verklaart het dan inderdaad. Ik vind 'm lang niet zo leuk als de andere Mario's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:31 schreef Maisnon het volgende:
Mario Bros 2 is ook een totaal ander spel dan de andere Mario's, en dat heeft een goede reden...
Het is namelijk niet ontworpen als Mario game, maar als Doki Doki Panic, een compleet ander spel. Vandaar ook de aparte sfeer enzo. Ze hebben het besloten om te gieten tot Mario Game, de characters er als Mario enzo uit laten zien en dan als Mario Bros 2 uit te brengen.
Alleen het probleem is het downloadenquote:
ik zeg toch ook de orginele mario 2quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:31 schreef Maisnon het volgende:
Mario Bros 2 is ook een totaal ander spel dan de andere Mario's, en dat heeft een goede reden...
Het is namelijk niet ontworpen als Mario game, maar als Doki Doki Panic, een compleet ander spel. Vandaar ook de aparte sfeer enzo. Ze hebben het besloten om te gieten tot Mario Game, de characters er als Mario enzo uit laten zien en dan als Mario Bros 2 uit te brengen.
www.thepiratebay.orgquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen het probleem is het downloaden
quote:
Vond het wel een goeie dealquote:
en ik ga net slapenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:35 schreef Noorsbloed het volgende:
pauzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gers, makker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
en ik ga net slapen![]()
veel plezier vanavond hopelijk komt er tramelant zodat je kan sprayen
van de week heb ik middagdienst dus kan ik snachts baggerenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers, makker.
Waarom lopen we elkaar altijd mis.
*toegevoegt aan favorietenquote:
je weet wel hoe torrents werken hequote:
Yay !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:39 schreef gers het volgende:
[..]
van de week heb ik middagdienst dus kan ik snachts baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |