Ik was sneller dan jouw ninja-editquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
ach ik ben de beroerdste ook niet
[ afbeelding ]
Dat is niet wenselijk, nee...quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een miezerige cup AA. En geen zin om geile fapplaatjes voor jullie op te zoeken.
mario in de klas werd ook niet gewaardeerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet wenselijk, nee...
Vreemd...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
mario in de klas werd ook niet gewaardeerd
was wel in wereld -1quote:
Wanneer komt mario (nes-style) op de ds uit?quote:
Is die niet al uit?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer komt mario (nes-style) op de ds uit?
Ik kliktequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik was sneller dan jouw ninja-edit!
die is al zo'n 2 jaar uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer komt mario (nes-style) op de ds uit?
Gemist?quote:
Ehm nou, ik dacht dat iemand die ik kende het speelde.. het is toch gewoon weer dat levels halen idee.. met zo'n plattegrondje? Maar dan is het spel zelf 3d. Toch?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ehm nou, ik dacht dat iemand die ik kende het speelde.. het is toch gewoon weer dat levels halen idee.. met zo'n plattegrondje? Maar dan is het spel zelf 3d. Toch?
de echte mario 2quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
Precies, dat bedoel ik.
Ik heb zelf driekwart jaar terug een SNES gekocht met alle mariospellen.Jeugdsentiment enzoos.
Ja die had ik, maar weer verkochtquote:
je games orgineel kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die had ik, maar weer verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |