quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
201 krijg jijquote:Op zondag 28 september 2008 14:55 schreef reetveter het volgende:
Was ik zo hard op weg naar die lapo komt die homo er aan
Tegenvaller he!quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef behangplakker het volgende:
Ik dacht dat we al bij 200 waren
Ik ben net nog het huis uit gegaan.quote:
Hey, was jij niet die ene die zwanger was van een beugel ofzo?quote:
Betekent gewoon dat ik op de zaken vooruit loopquote:
Jaa dat ben ik. Ik zie alleen nogal op tegen de bevallingquote:Op zondag 28 september 2008 15:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hey, was jij niet die ene die zwanger was van een beugel ofzo?
quote:
Als je je tieten post, zijn we een stuk gezelliger.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Jullie zijn ook allemaal retesaai zeg
quote:Op zondag 28 september 2008 15:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
10 man en achter, ik moet lachen
quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je je tieten post, zijn we een stuk gezelliger.
HEY!!! Mijn negerin! Alles goed!?quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Jullie zijn ook allemaal retesaai zeg
Neuh, dat heb ik er ook niet voor over.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je je tieten post, zijn we een stuk gezelliger.
Negerin nog welquote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY!!! Mijn negerin! Alles goed!?
MET MIJ WEL GOED HIHIHIIHIHIIIquote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Negerin nog wel? Maar ja hoor
met jou?
Vertel eens over jullie weekend allemaal?
Zuipen, toen neuken en daarna slapenquote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Negerin nog wel? Maar ja hoor
met jou?
Vertel eens over jullie weekend allemaal?
Hahaha, klinkt leukquote:Op zondag 28 september 2008 15:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MET MIJ WEL GOED HIHIHIIHIHIII![]()
![]()
Gisteren op het terras gezeten bier zitten tanken in het zonnetje, vervolgensch naar huis waar ook bier was om daarna naar de lokale hangplek te gaan om Baron Pils te drinken waarna ik zo bezopen was dat ik maar weer naar huis ging (waar het bier inmiddels leeg was) om in mijn nest te liggen om volgende dag op te staan met koppijn van bijbelse propoties.
Een geslaagd weekend dus.
Niemand gelooft datquote:Op zondag 28 september 2008 15:32 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Zuipen, toen neuken en daarna slapen
jij?
Dan moet je hier maar komen dan gaan we samen een film kijken en in slaap vallenquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
En ik ging vrijdagavond naar een groot feest in Schagen (kennen jullie vast niet) als vip haha, met gratis champagne enzo (smerig) dus gingen we aan de wijn en de dropshots
Op een gegeven moment waren we het feest zat, dus gingen we een rondje lopen door Schagen en gingen we nog even chillen in een ander cafe
Ik lag half 5 ofzo in bed, half 9 weer op om te werken van 10 tot 2, toen meteen door in de trein naar Amsterdam en daar met mijn nicht een terrasje gepakt en gegeten enzoen toen lag ik gisteravond 12 uur weer in bed. Ben wel moe
me hoofdjequote:
Niet iedereen die zich op Fok! als een mongool voordoet is dat in het echt ookquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
En ik ging vrijdagavond naar een groot feest in Schagen (kennen jullie vast niet) als vip haha, met gratis champagne enzo (smerig) dus gingen we aan de wijn en de dropshots
Op een gegeven moment waren we het feest zat, dus gingen we een rondje lopen door Schagen en gingen we nog even chillen in een ander cafe
Ik lag half 5 ofzo in bed, half 9 weer op om te werken van 10 tot 2, toen meteen door in de trein naar Amsterdam en daar met mijn nicht een terrasje gepakt en gegeten enzoen toen lag ik gisteravond 12 uur weer in bed. Ben wel moe
Ik ken Schagen welquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
Schagen ken ik ook welquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2008 15:41 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Niet iedereen die zich op Fok! als een mongool voordoet is dat in het echt ook
quote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schagen ken ik ook welEn Amsterdam ook
Nou, dat valt me weer meequote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken Schagen welben er eens geweest
.
Amsterdam ken ik niet, dat ligt toch vlakbij Tilburgquote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schagen ken ik ook welEn Amsterdam ook
Heee noorsbloedquote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef Noorsbloed het volgende:
200 !!
Yay
* Noorsbloed heeft een enorme kater
quote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Amsterdam ken ik niet, dat ligt toch vlakbij Tilburg?
De zus van mn ex woont erquote:Op zondag 28 september 2008 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat valt me weer mee!
Ja, zoietsquote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Amsterdam ken ik niet, dat ligt toch vlakbij Tilburg?
Ohja dom van mequote:
Jazeker ik leef nog.quote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heee noorsbloedalles goeeed? Op die kater na dan, sterkte daarmee
![]()
heej noorsbloedquote:Op zondag 28 september 2008 15:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker ik leef nog.
Ben alleen vanaf vrijdagavond tot wel zondagmorgen aan de zuip geweest.
Bluh ..
Ik drink NOOIT geen tequila meer ..
Never ever ..
Met jou ook alles goed ?
Hey gers !
Hehehe hoe bevalt de whisky ?quote:Op zondag 28 september 2008 15:54 schreef gers het volgende:
[..]
heej noorsbloed![]()
ik heb dus ook een kater
vroeg me al af waarom de whiskeyfles zo leeg was
Ja, als ik wist waar je werkte zou ik het je kunnen zeggenquote:Op zondag 28 september 2008 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De zus van mn ex woont erJe bent toch niet mn ex?
Tequilaquote:Op zondag 28 september 2008 15:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker ik leef nog.
Ben alleen vanaf vrijdagavond tot wel zondagmorgen aan de zuip geweest.
Bluh ..
Ik drink NOOIT geen tequila meer ..
Never ever ..
Met jou ook alles goed ?
Hey gers !
Is dit het nieuwe doel van alle SC leden? Erachter komen waar jitzzzze werkt?quote:Op zondag 28 september 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, als ik wist waar je werkte zou ik het je kunnen zeggen
primaquote:Op zondag 28 september 2008 15:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe hoe bevalt de whisky ?
Bluh ik ben niet misselijk ofzo , maar ik kan amper op mijn benen staan en heb echt tyfus veel pijn in mijn hoofdje.
Mjah zo maar weer eens een biertje los trekken.
neequote:Op zondag 28 september 2008 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
Er ligt hier buiten bij het grof vuil een Artis de Partis knuffel, zal ik hem pakken?
Woei kwakkelbier ..quote:Op zondag 28 september 2008 15:56 schreef gers het volgende:
[..]
prima![]()
goed idee trouwens van dat biertje pak gelijk een kwakje
dankjequote:Op zondag 28 september 2008 16:04 schreef Fascination het volgende:
Mannen die bier drinken zijn stoer.
je noorse schone verzorgd je toch wel hequote:Op zondag 28 september 2008 16:06 schreef Noorsbloed het volgende:
Bier enzo !![]()
* note to self: mijn maag doet nog wel een beetje raar.*
Die is hier nietquote:Op zondag 28 september 2008 16:06 schreef gers het volgende:
[..]
je noorse schone verzorgd je toch wel he
Dan was je aan het afwassen denk ikquote:Op zondag 28 september 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die is hier niet
Anders was ik niet online geweest gok ik zo.
Jeps samen met mijn Noorse schone.quote:Op zondag 28 september 2008 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan was je aan het afwassen denk ik
Jaquote:Op zondag 28 september 2008 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe doel van alle SC leden? Erachter komen waar jitzzzze werkt?
quote:Op zondag 28 september 2008 16:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps samen met mijn Noorse schone.
Elkaar nat maken en daarna samen douchen.![]()
Ah, zit het zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, zit het zo
Nou goed, ik werk bij+ 1 voorspelbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moest toch lachen.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Whehehe, ik pwn jullie allemaalquote:Op zondag 28 september 2008 16:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
+ 1 voorspelbaarheid.
Maar ik moest toch lachen.
Ik weet een hoop.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef gers het volgende:
owja NOORSBLOED![]()
je vriendin heeft me opgelicht
quote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet een hoop.![]()
En dat jij een ultieme Fok!baas bent natuurlijk ook.
![]()
Ze wilde niet slikken?quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef gers het volgende:
owja NOORSBLOED![]()
je vriendin heeft me opgelicht
Het spijt mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
toen ik der gisteren wou palen heeft ze me wallet gejat met 3 geeltjes erinquote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Wat heeft ze gedaan ?
* checkt bankrekening *
quote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het spijt mij.
Dit was ook echt te voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch kudos![]()
Beurs weg en niets genaaidquote:Op zondag 28 september 2008 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik der gisteren wou palen heeft ze me wallet gejat met 3 geeltjes erin
Ik vroeg mij al af waar de biefstuk vandaan kwam.quote:Op zondag 28 september 2008 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik der gisteren wou palen heeft ze me wallet gejat met 3 geeltjes erin
Woei !quote:Op zondag 28 september 2008 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit was ook echt te voorspelbaar
Maar toch kudos
graag gedaan ze was wel goedquote:Op zondag 28 september 2008 16:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar de biefstuk vandaan kwam.
Bedankt voor het sponsoren van onze maaltijd.![]()
Eindelijkquote:Op zondag 28 september 2008 16:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Woei !
Kudo's van Jitze.
Ik kan gelukkig sterven.
I know.quote:
Bijna nooitquote:Op zondag 28 september 2008 16:33 schreef Fascination het volgende:
jitzzzze post jij ook weleens zonder de "" smiley?
quote:Op zondag 28 september 2008 16:33 schreef Fascination het volgende:
jitzzzze post jij ook weleens zonder de "" smiley?
Ik kijk in 't dagelijks leven geregeld zoquote:
igg 3 puntenquote:Op zondag 28 september 2008 16:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zo!
3-0 gewonnn en nu weer ff lekker baggeren!!!
maar wel een kutwedstrijd!
daar is dan ook alles mee gezegd, als GVD vertonghe 2 x moet scoren is het eind zoek!!!!quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
3 kudo's voor je clubje van lelijke mensen
Eens, plus dat het leven opzich kut is.quote:
quote:
Emo.quote:Op zondag 28 september 2008 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens, plus dat het leven opzich kut is.
hoezoquote:Op zondag 28 september 2008 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens, plus dat het leven opzich kut is.
Ik welquote:
echt nietquote:
Tofquote:Op zondag 28 september 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
Oh k zie nu pas dat t een jubileum topic is
Ik ben niet brak, geen idee.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
tis alleen nou niet het meest fantasische topic.....er heerste een beetje een sneue sfeer...
zondag-brakheid????
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben niet brak, geen idee.
Het topic heeft het allemaal net niet.
Kijk, dit zijn de posts waar we wat mee kunnen.quote:
Vooral dat stukje @ 25:00quote:Op zondag 28 september 2008 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
http://media.putfile.com/Noisecontrollers_-_Midnight_Escape
Om het niveau een beetje op te krikken
dankjequote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd met deel 200 van deze SC
dat hadden jullie niet vewacht hequote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef remlof het volgende:
En dan na te gaan dat 100 topics geleden er al besproken werd om m dicht te gooien eh.quote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef remlof het volgende:
Dank je.quote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef remlof het volgende:
Dat zullen we niet gauw doen hoor, maar als jullie andere topics blijven verbaggeren in KLB heeft deze reeks niet zoveel nut hè?quote:Op zondag 28 september 2008 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan na te gaan dat 100 topics geleden er al besproken werd om m dicht te gooien eh.
Dat klinkt wel logisch jaquote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we niet gauw doen hoor, maar als jullie andere topics blijven verbaggeren in KLB heeft deze reeks niet zoveel nut hè?
doet dan wij toch heul nietquote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we niet gauw doen hoor, maar als jullie andere topics blijven verbaggeren in KLB heeft deze reeks niet zoveel nut hè?
Oh begin je nu te janken over vannacht waar in 2 topics offtopic reply's zijn gepost?quote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vergeet Wegmisbruikers dat voor dat vakantie zooi ding is.quote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
dadelijk expeditie robinson met die lekkere aziatische![]()
En daarna kijken naar paupers die hun vakantie gered willen zien wordendoor Rob Geus
En het altijd leuke wegmisbruikersquote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
En daarna kijken naar paupers die hun vakantie gered willen zien wordendoor Rob Geus
die aziatischequote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
GMTA is alles wat ik hierover kan zeggenquote:Op zondag 28 september 2008 18:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je vergeet Wegmisbruikers dat voor dat vakantie zooi ding is.
En Robje fixed dat niet, dat doet die andere klapjosti
Nee, die vergeet ik niet. Die negeer ik gewoon.quote:Op zondag 28 september 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:
JORDEEEH!!! JE VERGEET GOOISCHE VROUWEN!!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
GMTA is alles wat ik hierover kan zeggen
quote:
Mja ik ben altijd te nieuwsgierig wat er gepost werdquote:Op zondag 28 september 2008 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik reacties van bepaalde users kan 'uitzetten'. Echt geweldig! Wie heeft dat verzonnen? Die verdient een standbeeld!
kampersquote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de laatste rechtsboven
Dan moet ik natuurlijk wel weten voor wie, dat maakt het een stuk makkelijker.quote:
Is zij lekker dan? Heb je geen pic waar ze helemaal op staat?quote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de laatste rechtsboven
Ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik ben altijd te nieuwsgierig wat er gepost werd
is zeker alleen bij een pimp aboquote:Op zondag 28 september 2008 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik reacties van bepaalde users kan 'uitzetten'. Echt geweldig! Wie heeft dat verzonnen? Die verdient een standbeeld!
ik had het over mijquote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk wel weten voor wie, dat maakt het een stuk makkelijker.
En zoals Michealangelo zei: "Beeldhouwen is niets meer dan het weghakken van de nutteloze stukjes steen"
Maak er voor mij maar 1quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk wel weten voor wie, dat maakt het een stuk makkelijker.
En zoals Michealangelo zei: "Beeldhouwen is niets meer dan het weghakken van de nutteloze stukjes steen"
Geen idee, dat zou je aan Danny moeten vragen.quote:Op zondag 28 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
is zeker alleen bij een pimp abo
jeweetquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
Nou wil ineens iedereen een standbeeld
Nee, ga even naar het Feedback forum andersquote:Op zondag 28 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
is zeker alleen bij een pimp abo
ik ga ff een topic anmachenquote:Op zondag 28 september 2008 18:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, ga even naar het Feedback forum anders
Jordeeeh will make you Jump Jumpquote:
voetbal kijken op tvquote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef GGMM het volgende:
Over 35 minuten begint voetbal!
Dat doe ik ook regelmatig, niet elke zondag nee, ik heb ook een leven naast voetbal.quote:Op zondag 28 september 2008 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
voetbal kijken op tv![]()
ga dan lekker naar het stadion
quote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig, niet elke zondag nee, ik heb ook een leven naast voetbal.
een leven naast voetbalquote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig, niet elke zondag nee, ik heb ook een leven naast voetbal.
Nee.quote:Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
een leven naast voetbal![]()
je hebt zeker een vriendin die niet meewilt naar het voetbal he
Je plaatje doet het niet. Je faalt enorm.quote:Op zondag 28 september 2008 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
wies dat danquote:Op zondag 28 september 2008 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehadquote:
en beviel die of heeft je paard hem opgegetenquote:Op zondag 28 september 2008 18:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik had hem ook , de blauwe editie
Dan wordt 1996 zelfs een vooruitgangquote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehad
word het thema van 201 als ik hem moet makenquote:Op zondag 28 september 2008 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn standbeeld moet natuurlijk wel in de OP.
maar jij bent ook een baas he.quote:
Ik ben dan ook een sloeberquote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jij bent ook een baas he.
jitzze zit mij gewoon te stangen omdat hij hem niet kan betalen
quote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jij bent ook een baas he.
jitzze zit mij gewoon te stangen omdat hij hem niet kan betalen
Kachel nog welquote:Op zondag 28 september 2008 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een sloeberJullie moeten mij sponseren, want straks moet de kachel weer aan
Weet ik veel. Ik heb allemaal witte metalen dingen aan de muur die spontaan warm worden 's avondsquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Ik heb al lang een RADIOATOR (ALs ik het goed spel)
Kan ook een auto jatten , wat met de koeling prutsen , en hij werkt ook als kachel.
Je ruikt alleen wel benzine geur,,
Maar ja GRATIS =GRATIS.
Ga je s'nacht langs bij auto's en dan haal je ff wat benzine.
Of: Ik heb niet zomaar een kachel, ik heb een griepkachelquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Kan ook een auto jatten , wat met de koeling prutsen , en hij werkt ook als kachel.
Maar ja GRATIS =GRATIS.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb allemaal witte metalen dingen aan de muur die spontaan warm worden 's avonds
En het is radiatorquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Maar ja GRATIS =GRATIS.
anders heeft kees nog wel een kachelquote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of: Ik heb niet zomaar een kachel, ik heb een griepkachel
makkelijk he?quote:
Die was op vakantie naar Spanje geloof ikquote:Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef gers het volgende:
[..]
anders heeft kees nog wel een kachel
Het is de manier hoe je het brengt..quote:Op zondag 28 september 2008 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
makkelijk he?
maar als een ander het zegt is de wereld te klein!!
Er was eens een zekere Kees, in een SBS6 programma. Wat zoiets heette als probleemwijken.quote:Op zondag 28 september 2008 18:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is de manier hoe je het brengt..
En bedoelen jullie met griep kachel.
Als het daar maar bij blijftquote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei !
Ik ga gloeien van bockbier !
quote:Op zondag 28 september 2008 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er was eens een zekere Kees, in een SBS6 programma. Wat zoiets heette als probleemwijken.
Maar goed, Kees was palletsordeerder. Kees ging vaak naar de hoeren, vooral naar een spaanse, want die had een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ook had Kees een kachel. Maar die kachel kwam uit 1850, en deed het dus niet zo best meer. Daarom besloot Kees om op tv de kachel uit te schelden voor een zekere ziekte die je krijgt als je veel rookt.
nu al terug van kroeg, zeker voor het voetbal of????quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei !
Ik ga gloeien van bockbier !
quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
![]()
Hij noemde die kachel toch tyfes kachel??
En volgends mij krijg je op een andere manier griep.
Neen even kleine pauze.quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nu al terug van kroeg, zeker voor het voetbal of????
quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
![]()
Hij noemde die kachel toch tyfes kachel??
En volgends mij krijg je op een andere manier griep.
Ben niet achterlijk zo als de meeste ,quote:
En dan haar sperma donor worden ?quote:Op zondag 28 september 2008 18:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar maar maar, ze is blond. Ik wil met haar afspreken
Je heb dan wel nie veul tiet !quote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef superXmacho het volgende:
maar ik zal ff douche..
Me haar zit zo braad als de hel.
En moet morgen wel naar school.
Tot zo.
kijk dat bedoel ik, als een ander het zegt.....WOEI!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk zo als de meeste ,
Ik doe teminste nog wat aan school.
Nee, waarom meteen zo banaalquote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En dan haar sperma donor worden ?
HOAX Vmbo- t is geen school.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk zo als de meeste ,
Ik doe teminste nog wat aan school.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je heb dan wel nie veul tiet !
oh my gosh, speel jij ook RSquote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
KANKER MOT JE KIJKEUH WAT IK IN MIEN ARCHIEVEN HEB STAAN!?!?!?
EEN RICKOBOY VAN 6 JAAR GELEDEN
http://video.google.nl/videosearch?q=ricko&hl=nl&emb=0&aq=f#q=gestoord%20hakken&hl=nl&emb=0
http://video.google.nl/videosearch?q=ricko&hl=nl&emb=0&aq=f#q=gestoord%20hakken&hl=nl&emb=0
quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef behangplakker het volgende:
Mag ik NSB'er spelen en vragen aan FA's om haar na te trekken of het een kloon is
Jij bent ook die kerel van het zwaar gestoord hakkenquote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
KANKER MOT JE KIJKEUH WAT IK IN MIEN ARCHIEVEN HEB STAAN!?!?!?
EEN RICKOBOY VAN 6 JAAR GELEDEN
quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, waarom meteen zo banaal banaan
En terecht, dit is echt een kutkloonquote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat wordt wel gedacht op haar FOBO!!
Waarom heeft niemand hier op gereageerd?quote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
Ik ben een gigantische n00b op fok en weet dat ik in de SC topics weinig tot geen recht van spreken heb![]()
Maar je probeert in de eerste 500 posts toch een beetje een clubje te vinden waar je jezelf een beetje in kan vinden.
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het..) je post-count een beetje op te krikken.
Daarna een beetje baggeren in ONZ om een beetje naamsbekendheid te verwerven, je kent hel wel, beetje mee doen met de rellen, beetje tegen de mods aan lopen trappen....
Bleek dus uiteindelijk niks voor mij te zijn, ik doe nog wel eens wat in ONZ hoor, maar dan moeten daar toch een paar gele rakkers tegenover staan!!!
Toen ik dus dreigde op een Fok!-zijspoor te raken, kwam ik via-via op de SC van KLB terecht...
Hier had ik al snel door dat dit toch een beetje mijn publiek is, ik kan hier mijn ei kwijt en voel mij hier lekker.
Dus omdat dit deel 200 is wil ik graag iedereen die de KLB-SC mogelijk maakt gewoon ff bedanken omdat dat ook wel eens mag!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu alle traantjes weer zijn weggepinkt, gaan we door tot de orde van de dag!!!
Niet gelezen, ik ga het even lezen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand hier op gereageerd?
Bedankt
Oh, misschien even F5en nadat ik gegeten heb voordat ik iets zegquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bedankt
Hoi bpquote:Op zondag 28 september 2008 19:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet gelezen, ik ga het even lezen.
Tevens: Hoi jordy
Kutn00bquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
Ik ben een gigantische n00b op fok en weet dat ik in de SC topics weinig tot geen recht van spreken heb![]()
Maar je probeert in de eerste 500 posts toch een beetje een clubje te vinden waar je jezelf een beetje in kan vinden.
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het..) je post-count een beetje op te krikken.
Daarna een beetje baggeren in ONZ om een beetje naamsbekendheid te verwerven, je kent hel wel, beetje mee doen met de rellen, beetje tegen de mods aan lopen trappen....
Bleek dus uiteindelijk niks voor mij te zijn, ik doe nog wel eens wat in ONZ hoor, maar dan moeten daar toch een paar gele rakkers tegenover staan!!!
Toen ik dus dreigde op een Fok!-zijspoor te raken, kwam ik via-via op de SC van KLB terecht...
Hier had ik al snel door dat dit toch een beetje mijn publiek is, ik kan hier mijn ei kwijt en voel mij hier lekker.
Dus omdat dit deel 200 is wil ik graag iedereen die de KLB-SC mogelijk maakt gewoon ff bedanken omdat dat ook wel eens mag!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu alle traantjes weer zijn weggepinkt, gaan we door tot de orde van de dag!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bedankt
Vond het een goede quote, heb ik ook meteen mijn zegje gedaan. Hij heeft hier nog een lange weg te gaan als hij erkenning wil hierquote:Op zondag 28 september 2008 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, misschien even F5en nadat ik gegeten heb voordat ik iets zeg
Hij bijt wel hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mijn eerste reactie!!!
en nog wel door iemand die ik persoonlijk hoog in het KLB vaandel heb staan....
Mja dat welquote:Op zondag 28 september 2008 19:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond het een goede quote, heb ik ook meteen mijn zegje gedaan. Hij heeft hier nog een lange weg te gaan als hij erkenning wil hier
een vrouw volgens wikipediaquote:Op zondag 28 september 2008 19:07 schreef CraniuM het volgende:
is Tracy Chapman nu een vrouw of man?
Ja, het zou eigenlijk in de OP moeten. Dat dit een gewilde topicreeks isquote:
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!quote:
Wat moet in de OP?quote:Op zondag 28 september 2008 19:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, het zou eigenlijk in de OP moeten. Dat dit een gewilde topicreeks is
Dat dit een gewilde topicreeks is, en je er niet zomaar bij hoort. We zijn immers bazen van het hoogste soort hequote:
Klinkt goed enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!
Ik ben geen baas. Ik zie er verdomme niet uit als zo'n neusaap.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dit een gewilde topicreeks is, en je er niet zomaar bij hoort. We zijn immers bazen van het hoogste soort he
* Breathtaking nietquote:Op zondag 28 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
KPD !!
* Noorsbloed heeft ook toegang.
Ooh kom op zegquote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben geen baas. Ik zie er verdomme niet uit als zo'n neusaap.
Meisje.quote:
Sterf. Had jij maar eens de helft van zijn fatsoenquote:
quote:
Fatsoen is voor mietjesquote:Op zondag 28 september 2008 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Meisje.
[..]
Sterf. Had jij maar eens de helft van zijn fatsoen
Hahaha hoeft niet hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Awww ...
Je mag mijn acount lenen als je wilt ?
Onfatsoen voor straattuigquote:Op zondag 28 september 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fatsoen is voor mietjes
[..]
Hahaha hoeft niet hoorik heb die van fas al eens geleend
Ga dan op straat rondhangenquote:Op zondag 28 september 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mij lijkt het werkelijk super.
handymanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |