Ja, het zou eigenlijk in de OP moeten. Dat dit een gewilde topicreeks isquote:
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!quote:
Wat moet in de OP?quote:Op zondag 28 september 2008 19:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, het zou eigenlijk in de OP moeten. Dat dit een gewilde topicreeks is
Dat dit een gewilde topicreeks is, en je er niet zomaar bij hoort. We zijn immers bazen van het hoogste soort hequote:
Klinkt goed enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!
Ik ben geen baas. Ik zie er verdomme niet uit als zo'n neusaap.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dit een gewilde topicreeks is, en je er niet zomaar bij hoort. We zijn immers bazen van het hoogste soort he
* Breathtaking nietquote:Op zondag 28 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
KPD !!
* Noorsbloed heeft ook toegang.
Ooh kom op zegquote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik waardeer jullie eerlijkheid, ik heb een echt hele lange weg te gaan...maar ben bereid stof te bijten tot ik er dood bij neerval!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben geen baas. Ik zie er verdomme niet uit als zo'n neusaap.
Meisje.quote:
Sterf. Had jij maar eens de helft van zijn fatsoenquote:
quote:
Fatsoen is voor mietjesquote:Op zondag 28 september 2008 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Meisje.
[..]
Sterf. Had jij maar eens de helft van zijn fatsoen
Hahaha hoeft niet hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Awww ...
Je mag mijn acount lenen als je wilt ?
Onfatsoen voor straattuigquote:Op zondag 28 september 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fatsoen is voor mietjes
[..]
Hahaha hoeft niet hoorik heb die van fas al eens geleend
Ga dan op straat rondhangenquote:Op zondag 28 september 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mij lijkt het werkelijk super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |