Ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik ben altijd te nieuwsgierig wat er gepost werd
is zeker alleen bij een pimp aboquote:Op zondag 28 september 2008 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik reacties van bepaalde users kan 'uitzetten'. Echt geweldig! Wie heeft dat verzonnen? Die verdient een standbeeld!
ik had het over mijquote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk wel weten voor wie, dat maakt het een stuk makkelijker.
En zoals Michealangelo zei: "Beeldhouwen is niets meer dan het weghakken van de nutteloze stukjes steen"
Maak er voor mij maar 1quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk wel weten voor wie, dat maakt het een stuk makkelijker.
En zoals Michealangelo zei: "Beeldhouwen is niets meer dan het weghakken van de nutteloze stukjes steen"
Geen idee, dat zou je aan Danny moeten vragen.quote:Op zondag 28 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
is zeker alleen bij een pimp abo
jeweetquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
Nou wil ineens iedereen een standbeeld
Nee, ga even naar het Feedback forum andersquote:Op zondag 28 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
is zeker alleen bij een pimp abo
ik ga ff een topic anmachenquote:Op zondag 28 september 2008 18:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, ga even naar het Feedback forum anders
Jordeeeh will make you Jump Jumpquote:
voetbal kijken op tvquote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef GGMM het volgende:
Over 35 minuten begint voetbal!
Dat doe ik ook regelmatig, niet elke zondag nee, ik heb ook een leven naast voetbal.quote:Op zondag 28 september 2008 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
voetbal kijken op tv![]()
ga dan lekker naar het stadion
quote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig, niet elke zondag nee, ik heb ook een leven naast voetbal.
een leven naast voetbalquote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig, niet elke zondag nee, ik heb ook een leven naast voetbal.
Nee.quote:Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
een leven naast voetbal![]()
je hebt zeker een vriendin die niet meewilt naar het voetbal he
Je plaatje doet het niet. Je faalt enorm.quote:Op zondag 28 september 2008 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
wies dat danquote:Op zondag 28 september 2008 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |