quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
kloptquote:
Ik dacht dat ik jullie een plezier deedquote:Op maandag 22 september 2008 16:04 schreef Noorsbloed het volgende:
BT !
Wat doe je met mijn bloeddruk
Post ff een pic van haar aub.quote:Op maandag 22 september 2008 16:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hou van mijn Noorse schone![]()
Ik heb net van haar de complete verzameling van Thyrfing gekregen ( 6 cd's )![]()
Jammer dat ze alweer moest werken
Post eens pics van je beugel.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie een plezier deed?
Tevens pic voor in de OP ofquote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, Willem is er weer. Willem is onze vaste klant en komt hier al 10 jaar. Hij is 78 jaar en komt van origine uit Amsterdam, en neemt dus geen blad voor de mond. Hij vindt het leuk om onze sterrenbeelden te raden (Hij heeft het altijd goed, na 4 keer
)
Laatst kwam 'ie de winkel binnenstampen om te zeggen dat joden in de 2de wereldoorlog 5 gulden kostten, 2 joden waren 7,50.![]()
Nu vertelt ie een verhaal over dat ie niet mocht ruiken aan rookworsten. En hij gaf net spontaan een kus aan een onbekende vrouw omdat ze vond dat ie een mooie baard had.Wat een cultheld.
Ja dat wel.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie een plezier deed?
Waarom zou ik in godensnaam een pic van mijn Noorse schone tonen ?quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Post ff een pic van haar aub.
Och armequote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik ben ook een dagje ouder.![]()
Mijn arme hart enzo.
Zodat ik kan fappen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godensnaam een pic van mijn Noorse schone tonen ?
Zodat jullie allemaal kunnen bitchen/fappen ?
Ben nu niet in het bezit van een camera o.i.dquote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tevens pic voor in de OP of?
Hahaha, nee johquote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben nu niet in het bezit van een camera o.i.dMaar, omg. Wat een held.
Wtf, BT, heb jij een beugel?
Zeg, ben jij niet dat wijf met die beugel?quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nee johal 4 jaar niet meer
Tja, bijna iedereen moet er een keer aan geloven.quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben nu niet in het bezit van een camera o.i.dMaar, omg. Wat een held.
Wtf, BT, heb jij een beugel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
WIe?quote:Op maandag 22 september 2008 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
Sinds NG in de OP staat is ie hem weer gesmeerd.
Een collega van me heeft op het odulphus gezeten bij mijn zus in de klasquote:
Ga jij nou maar lekker stoer en volwassen tegen van alles aan lopen trappen, kut kleuter.quote:Op maandag 22 september 2008 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je zo lang bezig om de kont van de modjes te kussen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je zo lang bezig om de kont van de modjes te kussen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een collega van me heeft op het odulphus gezeten bij mijn zus in de klas
Geen pics van m'n zus btw
Ik ben er al de hele dagquote:Op maandag 22 september 2008 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
Sinds NG in de OP staat is ie hem weer gesmeerd.
Brb, ben even fappen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Prima wat jullie willen![]()
[ afbeelding ]
Jij zeker?quote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, onze vaste klant is hier
Zie het als een compliment.quote:
Wel waar. Sterf.quote:Op maandag 22 september 2008 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NEE, STOMME KUTKNEUS, MOET JE VERDOMME BETER LEZEN, KUTMONGOOL.![]()
Same here, oh nee vanaf 10 uur, morgen weer?quote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben er al vanaf 9:10![]()
Ik voel me net Tong
.
Ze kijkt niet heel blij hequote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Prima wat jullie willen![]()
[ afbeelding ]
Op Blackzilla ja smeerbatsquote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geintje man, ik heb net al gefapt.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel blij he
inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze is me trouwens toch een partij lelijk![]()
![]()
Neen.quote:
Neuh, ik heb net gezien hoe Cody Lane in der reet word geneukt, ik heb me portie pr0n weer achter de rug.quote:
Retorische vraagquote:Op maandag 22 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Same here, oh nee vanaf 10 uur, morgen weer?![]()
Die gaat zo moeilijk in de OPquote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Jullie weten nu hoe ze eruit ziet.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent met afstand echt de stomste kankerkneus van Helmond.
Ik vind d'r knap.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Jullie weten nu hoe ze eruit ziet.
Ik heb net tegen een mod gezegd dat jij kankerkneus zei.quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent met afstand echt de stomste kankerkneus van Helmond.
Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.quote:Op maandag 22 september 2008 16:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb net tegen een mod gezegd dat jij kankerkneus zei.
Doe volgende keer remlofje, die kan bans uitdelenquote:Op maandag 22 september 2008 16:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb net tegen een mod gezegd dat jij kankerkneus zei.
Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.quote:Op maandag 22 september 2008 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.
Ik zeg dat niet tegen een mod van je hoorquote:Op maandag 22 september 2008 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.
Breek je poten maar lekker.quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar balletles, kusjes.
m&oquote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef behangplakker het volgende:
Morgen proefwerk m&oMoet verdomme ook nog mijn uberl33tskillz vertonen op de training
M&Oquote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef behangplakker het volgende:
Morgen proefwerk m&oMoet verdomme ook nog mijn uberl33tskillz vertonen op de training
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Zal ik doen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Breek je poten maar lekker.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
M&Odat is echt Royal Sadness.
Talen zijn veel cooler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevoeging: Op voorwaarde dat jij je nek breekt.quote:
[..]
Ik had vorig jaar zonder ook maar iets te doen nog een 6 op mijn eindlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Talen? WTFBBQ!!111 ben je een vrouw ofzoquote:
Als ik jou erdoor pijn kan laten doen, doe ik het met alle liefde.quote:Op maandag 22 september 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toevoeging: Op voorwaarde dat jij je nek breekt.
Voor elke taal een 8 op m'n eindlijst, lekker niks doen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Talen? WTFBBQ!!111 ben je een vrouw ofzo
Volgens mij wel, hij drinkt ook geen bier.quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Talen? WTFBBQ!!111 ben je een vrouw ofzo
quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij drinkt ook geen bier.
Ben je hier de hele week te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En ik houd van shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
GEEN BIER ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft, in Odins naam zeg me dat jij geen metrosexueel bent
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je hier de hele week te vinden?
Talen zijn voor heaumeaux, supersjappiequote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor elke taal een 8 op m'n eindlijst, lekker niks doen.
Nee, talen zijn makkelijk.
Bailey'squote:Op maandag 22 september 2008 16:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat drink jij danSmirnoffje
?
Ja behalve fransquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor elke taal een 8 op m'n eindlijst, lekker niks doen.
Nee, talen zijn makkelijk.
Ja, waar ik ook ga, lekker glas Bailey's on icequote:Op maandag 22 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Je kan toch niet alleen Baileys drinken! Wel lekker, krijg elk jaar voor mn verjaardag Baileys
Bier is voor echte mannen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Stoere jongens ''JAAAA, IK DRINK BIEEER, EN IK BEN EEN VENT, BRAHHHHHHHHHHHHHW, EN IEDEREEN DIE GEEN BIEER DRINKT, IS EEN MIETJE *breekt dopje van flesje bier en zuipt hem in 1 teug leeg''Bier
Dikke medebuspassagiers + ouwe vellenquote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weer wat klachten:
- Dikke medebuspassagiers![]()
- Negers die voordringen bij de bushalte en die vervolgens geen geldig vervoersbewijs hebben.
- School die een informatica les regelt in 1 lokaal voor 50 man![]()
- Dat gaat niet passen.
- Het mooiste is nog dat we geacht werden een herkansing te maken, terwijl we helemaal geen informatica toets ooit gemaakt hadden.
Vikingquote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bier is voor echte mannen.
Met haar op de borst.
En niet voor metrosexuelen/homo's.
Echt... die luistertoetsenquote:
Ben jij soms een kloon van BigKahuna ?quote:
Bier in 1 teug leegdrinkenquote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Stoere jongens ''JAAAA, IK DRINK BIEEER, EN IK BEN EEN VENT, BRAHHHHHHHHHHHHHW, EN IEDEREEN DIE GEEN BIEER DRINKT, IS EEN MIETJE *breekt dopje van flesje bier en zuipt hem in 1 teug leeg''Bier
[..]
Een 5 op je eindlijst hebben voor M&O is pas sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik natuurlijk allemaal al dubbel en dwars van voren naar achter uitgespeeld.quote:Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deed altijd Mario-en op de NES
Best wel depressieve bende daar. Check dat rechterkind dat gitaar speelt.quote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)novalis_college.html
jeeeeeeeeeeeeeeezus
En terechtquote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk allemaal al dubbel en dwars van voren naar achter uitgespeeld.
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzerquote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt... die luistertoetsen![]()
*cassettebandje wordt aangezet:"bliebloeblahblahblah."
Nou jongens, schrijf het antwoord maar op
Heb je die pauper ook weer.quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
Ik kon niet op fok kommen want had huisarest.
En moest dit weekend bij me oom slapen en die heeft geen pc, ben zo laat omdat ik tot half 5 op school moest blijfen
Kan je niet anders lezen dan??quote:
Frans was toch übersimpel, iedereen wilde naast mij zitten bij die meerkeuzetoetsen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzer
quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzer
Nee man, ik kan nog steeds geen frans pratenquote:Op maandag 22 september 2008 17:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Frans was toch übersimpel, iedereen wilde naast mij zitten bij die meerkeuzetoetsen.
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDquote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
Ik kon niet op fok kommen want had huisarest.
En moest dit weekend bij me oom slapen en die heeft geen pc, ben zo laat omdat ik tot half 5 op school moest blijfen
Ik kon beter Frans dan Engelsquote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee man, ik kan nog steeds geen frans praten
Als die fransen nou iets duidelijker en vooral LANGZAMER zouden praten dan zou ik ze nog enigzins kunnen verstaan.
Maar neeeee, alles moet in sneltrein-tempo
quote:Op maandag 22 september 2008 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kon beter Frans dan EngelsVoor school toen een week in Parijs gezeten, bij gastgezinnen
Dan leer je het wel snel, ik kon ook wel goed met die lui praten.
Ik kan enkel om de rekening vragen of een pizza tonijn met ui bestellenquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef KingOfPop het volgende:
Maar ik ga dadelijk Italiaans leren.
Goed begin tochquote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan enkel om de rekening vragen of een pizza tonijn met ui bestellen
Waarom denk je dat ik het eruit gegooit heb, zodra het kon.quote:
Belangrijke basis elementen van de Italiaanse taalquote:
Tja, heeft iedereen wel eens.quote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het eruit gegooit heb, zodra het kon.
2 jaar vond ik meer dan genoeg.
Jij lijkt wel een fucking vmbo-pauper.quote:Op maandag 22 september 2008 17:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kan je niet anders lezen dan??
Lijkt wel een fucking turk.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een fucking vmbo-pauper.
Ik blijf erbij, het moet gewoon een kloon zijnquote:Op maandag 22 september 2008 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sssssssttttt, hij zij komt van het kamp
Ik ben heul geen kloonquote:Op maandag 22 september 2008 17:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben jij soms een kloon van BigKahuna ?
Zo ja , dan ben je nog steeds mijn grootse fan.
Zo nee, wel .. dan ben jij vanaf nu mijn grootste fan.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef KingOfPop het volgende:
Maar, jij hebt ook nog niet zoveel ervaring met klonen.
Deze week staan wij elke dag 1 & 2 in de dagcijfersquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kloon.
Viking was positief bedoeld.
Het zal mij niks verbazenquote:Op maandag 22 september 2008 17:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Deze week staan wij elke dag 1 & 2 in de dagcijfers![]()
nvmquote:Op maandag 22 september 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry dan.
Ik oordeel soms wat snel.
* Noorsbloed mompelt iets over een kort lontje.
Amon Amarth heerst !quote:
Viking-korting?quote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Amon Amarth heerst !
Ik heb ze al 12 x live gezien lol.
Wat een herriequote:
ik kom niet van het kamp..quote:Op maandag 22 september 2008 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sssssssttttt, hij zij komt van het kamp
Uiteraardquote:
Gelovig ?quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik kom niet van het kamp..
we hebben een gewoon huis,
Ik kan er ook nicks aan doen dat jullie een stelletje schijnheilige mietjes zijn,
Of zijn jullie zwaar gelovig?
Jaja Anne Frank, Adolf roept.quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik kan er ook nicks aan doen dat jullie een stelletje schijnheilige mietjes zijn,
Ik snij mijn polsen bijna doorquote:
nicksquote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja.quote:
Mooi dan heb ik plan :quote:Op maandag 22 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Als het geen kloon is dan stem ik voor het preventief aborteren elke week dat ze zwanger raakt.
* fluit Blackzilla..quote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik plan :
Ik wordt hoer en een dure ook ,
Ik ben me eigen pooier( ja waar tover je zo snel een pooier weg)
Dus vang ik zelf al het geld![]()
En mocht ik zwanger raken is er iemand die zo lief is om me te sponseren en de abortus betaalt.
Dat is gewoon een win-win situatie voor mij!
Of je maakt een livestream op het internet waardoor wij kunnen zien hoe jij jezelf pijnigt tot de dood erop volgtquote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik plan :
Ik wordt hoer en een dure ook ,
Ik ben me eigen pooier( ja waar tover je zo snel een pooier weg)
Dus vang ik zelf al het geld![]()
En mocht ik zwanger raken is er iemand die zo lief is om me te sponseren en de abortus betaalt.
Dat is gewoon een win-win situatie voor mij!
Nee dat leverd minder geld op.quote:Op maandag 22 september 2008 17:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of je maakt een livestream op het internet waardoor wij kunnen zien hoe jij jezelf pijnigt tot de dood erop volgt
* Noorsbloed geeft nieuwe scheermesjes aan BPquote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik snij mijn polsen bijna door
Nicksquote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee dat leverd minder geld op.
En hoer zijn zonder pooier leverd helemaal veel geld op,
Normaal gesproken vangt de pooier het geld,
En krijgt de hoer nicks.
En aangezien ik dan me eigen pooier ben wegens personeel gebrek vang ik het geld.
Kent iedereen dat filmpje nog waar 1000 mannen zo'n meisje stenigen?quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee dat leverd minder geld op.
En hoer zijn zonder pooier leverd helemaal veel geld op,
Normaal gesproken vangt de pooier het geld,
En krijgt de hoer nicks.
En aangezien ik dan me eigen pooier ben wegens personeel gebrek vang ik het geld.
1000 man hoe kan dat ooit??quote:Op maandag 22 september 2008 17:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kent iedereen dat filmpje nog waar 1000 mannen zo'n meisje stenigen?
Ik hoop van harte dat dat haar moeder wasquote:Op maandag 22 september 2008 17:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kent iedereen dat filmpje nog waar 1000 mannen zo'n meisje stenigen?
Kras*quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed geeft nieuwe scheermesjes aan BP
Als kloon weet je echt hoe je irritant moet zijnquote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1000 man hoe kan dat ooit??
Liefe schat, heb jij ooit biolegie/sexuele voorlichting gehad?
Zo veel gaatjes heeft een vrouw niet,
Het maximale ^klanten^ die je tegelijk kan hebben is:
2 x trekken
2 in je mond
1 in je reet
1 in je kut.
2+2+1+1=6 volgends mijn berekening
Moet ff eten ben der so weer
Hee BP, kut hoe zal ik je noemen. Ik vind mezelf ook een echte BPquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1000 man hoe kan dat ooit??
Liefe schat, heb jij ooit biolegie/sexuele voorlichting gehad?
Zo veel gaatjes heeft een vrouw niet,
Het maximale ^klanten^ die je tegelijk kan hebben is:
2 x trekken
2 in je mond
1 in je reet
1 in je kut.
2+2+1+1=6 volgends mijn berekening
Moet ff eten ben der so weer
Ik denk dat ik straks een mod om haar IP ga vragen om vervolgens te proberen te achterhalen waar ze woont om persoonlijk een baksteen op haar computer te gooienquote:Op maandag 22 september 2008 18:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een irritante kloon of gewoonweg een foutje der evolutie.
Zelfs Fenrir zou je uitkotsen.
Argh .. gehandicapt stuk kampertuig
Ik was toch BP?quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed geeft nieuwe scheermesjes aan BP
Ik ben geen kloon , het tegen deel is al bewezen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als kloon weet je echt hoe je irritant moet zijnOf je bent werkelijk zo dom, waarbij ik weer denk aan het bewind van hitler waarin gehandicapten dood gemaakt werden
Dat ben je zeker ja, maar hoe voelt dat nou zo'n Blackzilla in je gebleekte anus?quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon , het tegen deel is al bewezen.
Vraag maar na(ja somigen hebben het bewijs gezien)
zo niet kijk je lkkr op me hyves.
Ps. ik kan er ook nicks aan doen dat ik blond ben
Vieze webcam slet!quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Vraag maar na(ja somigen hebben het bewijs gezien)
LEUK!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks een mod om haar IP ga vragen om vervolgens te proberen te achterhalen waar ze woont om persoonlijk een baksteen op haar computer te gooien
Sterf.quote:Op maandag 22 september 2008 18:20 schreef superXmacho het volgende:
Maar mensen ik zal gaan.
Voor vedere vragen kunt u me altijd bellen / een Pb sturen.
De groeten
neen jij bent in rank gestegen !quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
neen jij bent in rank gestegen !
Jij bent nu BroekPaling mede metal luisteraar
Als ik jou was zou ik gaan denken aan zelfmoord.quote:Op maandag 22 september 2008 18:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
LEUK!!
Zo als ik al eerder heb vertelt.
Wij wonen in een oude boerderij,
Alleen het huis en het erf is er nog de stallen zijn al heel lang afgebrand.
Ik zou het echt knap vinden als jij zo dicht bij het huis kan kommen dat je een baksteen door het raam kan gooien.
Weet je het adres zal ik dan ook ff vertellen hoe de honden heten?
En wie wie is?
Kunnen we een wedde schap afsluiten wie jouw het eerste te pakken heeft.
En wil je ook weten welke kamer mijn kamer is?
Ik ruik trouwens andijviestamppot met spekjes en rookworstquote:
Boerin worden.quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat doet een vrouw op de landbouw school?
Nee idd, als je op halve manwijven valtquote:Op maandag 22 september 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boerin worden.
Jij heb geen idee hoe geil die kunnen zijn.
Ik denk dat dit voor superxmacho niet op gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boerin worden.
Jij heb geen idee hoe geil die kunnen zijn.
Hoi BigKahuna!quote:Op maandag 22 september 2008 18:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor superxmacho niet op gaat.
LOL dat heb ik net gegetenquote:Op maandag 22 september 2008 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruik trouwens andijviestamppot met spekjes en rookworst
Ik word daar ook niet vrolijk van, maar als ik weer even naar jouw UI kijk, dan is die vrolijkheid overal snel wedergekeerd.quote:Op maandag 22 september 2008 18:37 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, die SuperXmacho, wat een mongool. Krijg longembolie, aids en kanker tegelijk, kutuser.
Dagdagquote:Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoi BigKahuna!Lang niet meer gezien jongen
Hoe gaat het?
Gaat goed hier, hele week vrij, behalve vrijdag. Hoe pijnlijk toepasselijk is datquote:Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dagdag
Geen vuiltje aan de lucht voor mijEn bij jou?
quote:
Ja, ik heb net gefapt op je moeder.quote:Op maandag 22 september 2008 18:48 schreef KingOfPop het volgende:
Nog nieuws hier? Post nummer 2200Op naar de 100.000
![]()
![]()
Je bent gecast voor Jordy's film "Whitezilla"quote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gefapt op je moeder.
Nice, wat schuift dat?quote:Op maandag 22 september 2008 18:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent gecast voor Jordy's film "Whitezilla"
Geloof het niet.quote:
Voor de financiën en de aankleding moet je bij reetveter zijn.quote:
Neequote:Op maandag 22 september 2008 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, is Breathtaking niet dat wijf met die beugel?
Ik heb dat ergens in een topique gelezen dus dat moet wel waar zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb dat ergens in een topique gelezen dus dat moet wel waar zijn...Ze had er één, maar ze heeft er al vier jaar geen één meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
dat was om de vildeoclip van geleen reprezentz te laten zienquote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geloof het niet.Maar jij hebt gezegd dat ik uit Geleen kom, paupermortum
![]()
Reetvetert dacht het ook nog serieusquote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was om de vildeoclip van geleen reprezentz te laten zien
Nee, het is gewoon stoer om te rellen en overal tegen aan te schoppen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
was de sc gisteren gesloten ofzo , ik begrijp het gebitch in fb niet
Er zit iets op je lippen, volgens mij is het stront.quote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon stoer om te rellen en overal tegen aan te schoppen.
Dat moet jij wel vaak of niet?quote:
Ah, iemand voelt zich aangesprokenquote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zit iets op je lippen, volgens mij is het stront.
is jordeeeh al unbanned ?quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik, uw favo usert is er weer.
Ik neem het heel serieus jaquote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, iemand voelt zich aangesprokenjij neemt lullen op fora echt iets te serieus, sad but true! [ afbeelding ]
Nouuuuhouu, doe nou eens liev tegen elkander.quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, iemand voelt zich aangesprokenjij neemt lullen op fora echt iets te serieus, sad but true! [ afbeelding ]
Doe is niet zo'n jakkiebah plaatje posten in deze goede topicreeks.quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
lullen op een forum:
[ afbeelding ]
blackzilla is wel een baas hoor , heb je de pm nog niet gehad somsquote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is niet zo'n jakkiebah plaatje posten in deze goede topicreeks.
Nee, ik hou niet van negersecks.quote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
blackzilla is wel een baas hoor , heb je de pm nog niet gehad soms
maar maar dan mis je het bazen stikje op 6 minuut en 15 secquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van negersecks.
Dat mokkel krijgt de volle laag.quote:Op maandag 22 september 2008 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar maar dan mis je het bazen stikje op 6 minuut en 15 sec
Je komt niet met een kut reply terugquote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem het heel serieus jaIk denk dat we het allebei niet serieus nemen
![]()
En je had het ook over mij
hehequote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nouuuuhouu, doe nou eens liev tegen elkander.
Zullen we elkaar even serieus nemen?quote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem het heel serieus jaIk denk dat we het allebei niet serieus nemen
En je had het ook over mij
Of je laat je serieus nemen door Blackzilla!quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we elkaar even serieus nemen?
Jij vindt relluhhhh ook gewoon leukquote:Op maandag 22 september 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je komt niet met een kut reply terugrel mislukt.
Inderdaad. Vraag maar aan Swetsenegger of Fritztiaan.quote:Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij vindt relluhhhh ook gewoon leuk!
BUSTEDDDDDDDD
De beste shop van nijmegen? Wat is dat dan? De Mars automaat?quote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
hoi, hier ik live uit de beste shop van nijmegen
Alles goed allemaal?
Hellotie thereezzz!!quote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
hoi, hier ik live uit de beste shop van nijmegen
Alles goed allemaal?
Het kunsjequote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De beste shop van nijmegen? Wat is dat dan? De Mars automaat?
Hey Jos.quote:
Ja zekerquote:Op maandag 22 september 2008 19:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hey Jos.
Die Enoh leek best goed toch?
Gisteren nog een kwaliteitstopic geopend, nu weer ff wachten he!quote:Op maandag 22 september 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
Jos, nog spannende verhalen? Ik wacht op een topic van je, er is op het moment geen kwaliteit te vinden.
Bedankt voor het vertellen juupquote:Op maandag 22 september 2008 20:04 schreef Juup© het volgende:
Bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |