Dat ben je zeker ja, maar hoe voelt dat nou zo'n Blackzilla in je gebleekte anus?quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon , het tegen deel is al bewezen.
Vraag maar na(ja somigen hebben het bewijs gezien)
zo niet kijk je lkkr op me hyves.
Ps. ik kan er ook nicks aan doen dat ik blond ben
Vieze webcam slet!quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Vraag maar na(ja somigen hebben het bewijs gezien)
LEUK!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks een mod om haar IP ga vragen om vervolgens te proberen te achterhalen waar ze woont om persoonlijk een baksteen op haar computer te gooien
Sterf.quote:Op maandag 22 september 2008 18:20 schreef superXmacho het volgende:
Maar mensen ik zal gaan.
Voor vedere vragen kunt u me altijd bellen / een Pb sturen.
De groeten
neen jij bent in rank gestegen !quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
neen jij bent in rank gestegen !
Jij bent nu BroekPaling mede metal luisteraar
Als ik jou was zou ik gaan denken aan zelfmoord.quote:Op maandag 22 september 2008 18:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
LEUK!!
Zo als ik al eerder heb vertelt.
Wij wonen in een oude boerderij,
Alleen het huis en het erf is er nog de stallen zijn al heel lang afgebrand.
Ik zou het echt knap vinden als jij zo dicht bij het huis kan kommen dat je een baksteen door het raam kan gooien.
Weet je het adres zal ik dan ook ff vertellen hoe de honden heten?
En wie wie is?
Kunnen we een wedde schap afsluiten wie jouw het eerste te pakken heeft.
En wil je ook weten welke kamer mijn kamer is?
Ik ruik trouwens andijviestamppot met spekjes en rookworstquote:
Boerin worden.quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat doet een vrouw op de landbouw school?
Nee idd, als je op halve manwijven valtquote:Op maandag 22 september 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boerin worden.
Jij heb geen idee hoe geil die kunnen zijn.
Ik denk dat dit voor superxmacho niet op gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boerin worden.
Jij heb geen idee hoe geil die kunnen zijn.
Hoi BigKahuna!quote:Op maandag 22 september 2008 18:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor superxmacho niet op gaat.
LOL dat heb ik net gegetenquote:Op maandag 22 september 2008 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruik trouwens andijviestamppot met spekjes en rookworst
Ik word daar ook niet vrolijk van, maar als ik weer even naar jouw UI kijk, dan is die vrolijkheid overal snel wedergekeerd.quote:Op maandag 22 september 2008 18:37 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, die SuperXmacho, wat een mongool. Krijg longembolie, aids en kanker tegelijk, kutuser.
Dagdagquote:Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoi BigKahuna!Lang niet meer gezien jongen
Hoe gaat het?
Gaat goed hier, hele week vrij, behalve vrijdag. Hoe pijnlijk toepasselijk is datquote:Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dagdag
Geen vuiltje aan de lucht voor mijEn bij jou?
quote:
Ja, ik heb net gefapt op je moeder.quote:Op maandag 22 september 2008 18:48 schreef KingOfPop het volgende:
Nog nieuws hier? Post nummer 2200Op naar de 100.000
![]()
![]()
Je bent gecast voor Jordy's film "Whitezilla"quote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gefapt op je moeder.
Nice, wat schuift dat?quote:Op maandag 22 september 2008 18:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent gecast voor Jordy's film "Whitezilla"
Geloof het niet.quote:
Voor de financiën en de aankleding moet je bij reetveter zijn.quote:
Neequote:Op maandag 22 september 2008 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, is Breathtaking niet dat wijf met die beugel?
Ik heb dat ergens in een topique gelezen dus dat moet wel waar zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb dat ergens in een topique gelezen dus dat moet wel waar zijn...Ze had er één, maar ze heeft er al vier jaar geen één meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
dat was om de vildeoclip van geleen reprezentz te laten zienquote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geloof het niet.Maar jij hebt gezegd dat ik uit Geleen kom, paupermortum
![]()
Reetvetert dacht het ook nog serieusquote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was om de vildeoclip van geleen reprezentz te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |