quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
kloptquote:
Ik dacht dat ik jullie een plezier deedquote:Op maandag 22 september 2008 16:04 schreef Noorsbloed het volgende:
BT !
Wat doe je met mijn bloeddruk
Post ff een pic van haar aub.quote:Op maandag 22 september 2008 16:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hou van mijn Noorse schone![]()
Ik heb net van haar de complete verzameling van Thyrfing gekregen ( 6 cd's )![]()
Jammer dat ze alweer moest werken
Post eens pics van je beugel.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie een plezier deed?
Tevens pic voor in de OP ofquote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, Willem is er weer. Willem is onze vaste klant en komt hier al 10 jaar. Hij is 78 jaar en komt van origine uit Amsterdam, en neemt dus geen blad voor de mond. Hij vindt het leuk om onze sterrenbeelden te raden (Hij heeft het altijd goed, na 4 keer
)
Laatst kwam 'ie de winkel binnenstampen om te zeggen dat joden in de 2de wereldoorlog 5 gulden kostten, 2 joden waren 7,50.![]()
Nu vertelt ie een verhaal over dat ie niet mocht ruiken aan rookworsten. En hij gaf net spontaan een kus aan een onbekende vrouw omdat ze vond dat ie een mooie baard had.Wat een cultheld.
Ja dat wel.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie een plezier deed?
Waarom zou ik in godensnaam een pic van mijn Noorse schone tonen ?quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Post ff een pic van haar aub.
Och armequote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik ben ook een dagje ouder.![]()
Mijn arme hart enzo.
Zodat ik kan fappen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godensnaam een pic van mijn Noorse schone tonen ?
Zodat jullie allemaal kunnen bitchen/fappen ?
Ben nu niet in het bezit van een camera o.i.dquote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tevens pic voor in de OP of?
Hahaha, nee johquote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben nu niet in het bezit van een camera o.i.dMaar, omg. Wat een held.
Wtf, BT, heb jij een beugel?
Zeg, ben jij niet dat wijf met die beugel?quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nee johal 4 jaar niet meer
Tja, bijna iedereen moet er een keer aan geloven.quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben nu niet in het bezit van een camera o.i.dMaar, omg. Wat een held.
Wtf, BT, heb jij een beugel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
WIe?quote:Op maandag 22 september 2008 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
Sinds NG in de OP staat is ie hem weer gesmeerd.
Een collega van me heeft op het odulphus gezeten bij mijn zus in de klasquote:
Ga jij nou maar lekker stoer en volwassen tegen van alles aan lopen trappen, kut kleuter.quote:Op maandag 22 september 2008 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je zo lang bezig om de kont van de modjes te kussen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je zo lang bezig om de kont van de modjes te kussen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een collega van me heeft op het odulphus gezeten bij mijn zus in de klas
Geen pics van m'n zus btw
Ik ben er al de hele dagquote:Op maandag 22 september 2008 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
Sinds NG in de OP staat is ie hem weer gesmeerd.
Brb, ben even fappen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Prima wat jullie willen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |