Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.quote:Op maandag 22 september 2008 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.
Ik zeg dat niet tegen een mod van je hoorquote:Op maandag 22 september 2008 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net tegen een mod gezegd dat ook jij kankerkneus zei.
Breek je poten maar lekker.quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar balletles, kusjes.
m&oquote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef behangplakker het volgende:
Morgen proefwerk m&oMoet verdomme ook nog mijn uberl33tskillz vertonen op de training
M&Oquote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef behangplakker het volgende:
Morgen proefwerk m&oMoet verdomme ook nog mijn uberl33tskillz vertonen op de training
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Zal ik doen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Breek je poten maar lekker.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
M&Odat is echt Royal Sadness.
Talen zijn veel cooler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevoeging: Op voorwaarde dat jij je nek breekt.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
M&Odat is echt Royal Sadness.
Ik had vorig jaar zonder ook maar iets te doen nog een 6 op mijn eindlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Talen? WTFBBQ!!111 ben je een vrouw ofzoquote:
Als ik jou erdoor pijn kan laten doen, doe ik het met alle liefde.quote:Op maandag 22 september 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toevoeging: Op voorwaarde dat jij je nek breekt.
Voor elke taal een 8 op m'n eindlijst, lekker niks doen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Talen? WTFBBQ!!111 ben je een vrouw ofzo
Volgens mij wel, hij drinkt ook geen bier.quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Talen? WTFBBQ!!111 ben je een vrouw ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij drinkt ook geen bier.
Ben je hier de hele week te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En ik houd van shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
GEEN BIER ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft, in Odins naam zeg me dat jij geen metrosexueel bent
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |