Jaquote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je hier de hele week te vinden?
Talen zijn voor heaumeaux, supersjappiequote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor elke taal een 8 op m'n eindlijst, lekker niks doen.
Nee, talen zijn makkelijk.
Bailey'squote:Op maandag 22 september 2008 16:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat drink jij danSmirnoffje
?
Ja behalve fransquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor elke taal een 8 op m'n eindlijst, lekker niks doen.
Nee, talen zijn makkelijk.
Ja, waar ik ook ga, lekker glas Bailey's on icequote:Op maandag 22 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Je kan toch niet alleen Baileys drinken! Wel lekker, krijg elk jaar voor mn verjaardag Baileys
Bier is voor echte mannen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Stoere jongens ''JAAAA, IK DRINK BIEEER, EN IK BEN EEN VENT, BRAHHHHHHHHHHHHHW, EN IEDEREEN DIE GEEN BIEER DRINKT, IS EEN MIETJE *breekt dopje van flesje bier en zuipt hem in 1 teug leeg''Bier
Dikke medebuspassagiers + ouwe vellenquote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weer wat klachten:
- Dikke medebuspassagiers![]()
- Negers die voordringen bij de bushalte en die vervolgens geen geldig vervoersbewijs hebben.
- School die een informatica les regelt in 1 lokaal voor 50 man![]()
- Dat gaat niet passen.
- Het mooiste is nog dat we geacht werden een herkansing te maken, terwijl we helemaal geen informatica toets ooit gemaakt hadden.
Vikingquote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bier is voor echte mannen.
Met haar op de borst.
En niet voor metrosexuelen/homo's.
Echt... die luistertoetsenquote:
Ben jij soms een kloon van BigKahuna ?quote:
Bier in 1 teug leegdrinkenquote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Stoere jongens ''JAAAA, IK DRINK BIEEER, EN IK BEN EEN VENT, BRAHHHHHHHHHHHHHW, EN IEDEREEN DIE GEEN BIEER DRINKT, IS EEN MIETJE *breekt dopje van flesje bier en zuipt hem in 1 teug leeg''Bier
quote:Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
M&Odat is echt Royal Sadness.
Een 5 op je eindlijst hebben voor M&O is pas sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik natuurlijk allemaal al dubbel en dwars van voren naar achter uitgespeeld.quote:Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deed altijd Mario-en op de NES
Best wel depressieve bende daar. Check dat rechterkind dat gitaar speelt.quote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)novalis_college.html
jeeeeeeeeeeeeeeezus
En terechtquote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk allemaal al dubbel en dwars van voren naar achter uitgespeeld.
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzerquote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt... die luistertoetsen![]()
*cassettebandje wordt aangezet:"bliebloeblahblahblah."
Nou jongens, schrijf het antwoord maar op
Heb je die pauper ook weer.quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
Ik kon niet op fok kommen want had huisarest.
En moest dit weekend bij me oom slapen en die heeft geen pc, ben zo laat omdat ik tot half 5 op school moest blijfen
Kan je niet anders lezen dan??quote:
Frans was toch übersimpel, iedereen wilde naast mij zitten bij die meerkeuzetoetsen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzer
quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzer
Nee man, ik kan nog steeds geen frans pratenquote:Op maandag 22 september 2008 17:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Frans was toch übersimpel, iedereen wilde naast mij zitten bij die meerkeuzetoetsen.
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDquote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
Ik kon niet op fok kommen want had huisarest.
En moest dit weekend bij me oom slapen en die heeft geen pc, ben zo laat omdat ik tot half 5 op school moest blijfen
Ik kon beter Frans dan Engelsquote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee man, ik kan nog steeds geen frans praten
Als die fransen nou iets duidelijker en vooral LANGZAMER zouden praten dan zou ik ze nog enigzins kunnen verstaan.
Maar neeeee, alles moet in sneltrein-tempo
quote:Op maandag 22 september 2008 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kon beter Frans dan EngelsVoor school toen een week in Parijs gezeten, bij gastgezinnen
Dan leer je het wel snel, ik kon ook wel goed met die lui praten.
Ik kan enkel om de rekening vragen of een pizza tonijn met ui bestellenquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef KingOfPop het volgende:
Maar ik ga dadelijk Italiaans leren.
Goed begin tochquote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan enkel om de rekening vragen of een pizza tonijn met ui bestellen
Waarom denk je dat ik het eruit gegooit heb, zodra het kon.quote:
Belangrijke basis elementen van de Italiaanse taalquote:
Tja, heeft iedereen wel eens.quote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het eruit gegooit heb, zodra het kon.
2 jaar vond ik meer dan genoeg.
Jij lijkt wel een fucking vmbo-pauper.quote:Op maandag 22 september 2008 17:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kan je niet anders lezen dan??
Lijkt wel een fucking turk.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een fucking vmbo-pauper.
Ik blijf erbij, het moet gewoon een kloon zijnquote:Op maandag 22 september 2008 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sssssssttttt, hij zij komt van het kamp
Ik ben heul geen kloonquote:Op maandag 22 september 2008 17:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben jij soms een kloon van BigKahuna ?
Zo ja , dan ben je nog steeds mijn grootse fan.
Zo nee, wel .. dan ben jij vanaf nu mijn grootste fan.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef KingOfPop het volgende:
Maar, jij hebt ook nog niet zoveel ervaring met klonen.
Deze week staan wij elke dag 1 & 2 in de dagcijfersquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kloon.
Viking was positief bedoeld.
Het zal mij niks verbazenquote:Op maandag 22 september 2008 17:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Deze week staan wij elke dag 1 & 2 in de dagcijfers![]()
nvmquote:Op maandag 22 september 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry dan.
Ik oordeel soms wat snel.
* Noorsbloed mompelt iets over een kort lontje.
Amon Amarth heerst !quote:
Viking-korting?quote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Amon Amarth heerst !
Ik heb ze al 12 x live gezien lol.
Wat een herriequote:
ik kom niet van het kamp..quote:Op maandag 22 september 2008 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sssssssttttt, hij zij komt van het kamp
Uiteraardquote:
Gelovig ?quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik kom niet van het kamp..
we hebben een gewoon huis,
Ik kan er ook nicks aan doen dat jullie een stelletje schijnheilige mietjes zijn,
Of zijn jullie zwaar gelovig?
Jaja Anne Frank, Adolf roept.quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik kan er ook nicks aan doen dat jullie een stelletje schijnheilige mietjes zijn,
Ik snij mijn polsen bijna doorquote:
nicksquote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja.quote:
Mooi dan heb ik plan :quote:Op maandag 22 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Als het geen kloon is dan stem ik voor het preventief aborteren elke week dat ze zwanger raakt.
* fluit Blackzilla..quote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik plan :
Ik wordt hoer en een dure ook ,
Ik ben me eigen pooier( ja waar tover je zo snel een pooier weg)
Dus vang ik zelf al het geld![]()
En mocht ik zwanger raken is er iemand die zo lief is om me te sponseren en de abortus betaalt.
Dat is gewoon een win-win situatie voor mij!
Of je maakt een livestream op het internet waardoor wij kunnen zien hoe jij jezelf pijnigt tot de dood erop volgtquote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik plan :
Ik wordt hoer en een dure ook ,
Ik ben me eigen pooier( ja waar tover je zo snel een pooier weg)
Dus vang ik zelf al het geld![]()
En mocht ik zwanger raken is er iemand die zo lief is om me te sponseren en de abortus betaalt.
Dat is gewoon een win-win situatie voor mij!
Nee dat leverd minder geld op.quote:Op maandag 22 september 2008 17:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of je maakt een livestream op het internet waardoor wij kunnen zien hoe jij jezelf pijnigt tot de dood erop volgt
* Noorsbloed geeft nieuwe scheermesjes aan BPquote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik snij mijn polsen bijna door
Nicksquote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee dat leverd minder geld op.
En hoer zijn zonder pooier leverd helemaal veel geld op,
Normaal gesproken vangt de pooier het geld,
En krijgt de hoer nicks.
En aangezien ik dan me eigen pooier ben wegens personeel gebrek vang ik het geld.
Kent iedereen dat filmpje nog waar 1000 mannen zo'n meisje stenigen?quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee dat leverd minder geld op.
En hoer zijn zonder pooier leverd helemaal veel geld op,
Normaal gesproken vangt de pooier het geld,
En krijgt de hoer nicks.
En aangezien ik dan me eigen pooier ben wegens personeel gebrek vang ik het geld.
1000 man hoe kan dat ooit??quote:Op maandag 22 september 2008 17:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kent iedereen dat filmpje nog waar 1000 mannen zo'n meisje stenigen?
Ik hoop van harte dat dat haar moeder wasquote:Op maandag 22 september 2008 17:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kent iedereen dat filmpje nog waar 1000 mannen zo'n meisje stenigen?
Kras*quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed geeft nieuwe scheermesjes aan BP
Als kloon weet je echt hoe je irritant moet zijnquote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1000 man hoe kan dat ooit??
Liefe schat, heb jij ooit biolegie/sexuele voorlichting gehad?
Zo veel gaatjes heeft een vrouw niet,
Het maximale ^klanten^ die je tegelijk kan hebben is:
2 x trekken
2 in je mond
1 in je reet
1 in je kut.
2+2+1+1=6 volgends mijn berekening
Moet ff eten ben der so weer
Hee BP, kut hoe zal ik je noemen. Ik vind mezelf ook een echte BPquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1000 man hoe kan dat ooit??
Liefe schat, heb jij ooit biolegie/sexuele voorlichting gehad?
Zo veel gaatjes heeft een vrouw niet,
Het maximale ^klanten^ die je tegelijk kan hebben is:
2 x trekken
2 in je mond
1 in je reet
1 in je kut.
2+2+1+1=6 volgends mijn berekening
Moet ff eten ben der so weer
Ik denk dat ik straks een mod om haar IP ga vragen om vervolgens te proberen te achterhalen waar ze woont om persoonlijk een baksteen op haar computer te gooienquote:Op maandag 22 september 2008 18:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een irritante kloon of gewoonweg een foutje der evolutie.
Zelfs Fenrir zou je uitkotsen.
Argh .. gehandicapt stuk kampertuig
Ik was toch BP?quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed geeft nieuwe scheermesjes aan BP
Ik ben geen kloon , het tegen deel is al bewezen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als kloon weet je echt hoe je irritant moet zijnOf je bent werkelijk zo dom, waarbij ik weer denk aan het bewind van hitler waarin gehandicapten dood gemaakt werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |