Die heb ik natuurlijk allemaal al dubbel en dwars van voren naar achter uitgespeeld.quote:Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deed altijd Mario-en op de NES
Best wel depressieve bende daar. Check dat rechterkind dat gitaar speelt.quote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)novalis_college.html
jeeeeeeeeeeeeeeezus
En terechtquote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk allemaal al dubbel en dwars van voren naar achter uitgespeeld.
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzerquote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt... die luistertoetsen![]()
*cassettebandje wordt aangezet:"bliebloeblahblahblah."
Nou jongens, schrijf het antwoord maar op
Heb je die pauper ook weer.quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
Ik kon niet op fok kommen want had huisarest.
En moest dit weekend bij me oom slapen en die heeft geen pc, ben zo laat omdat ik tot half 5 op school moest blijfen
Kan je niet anders lezen dan??quote:
Frans was toch übersimpel, iedereen wilde naast mij zitten bij die meerkeuzetoetsen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzer
quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik schreef de antwoorden al op voordat we de band luisterden, want van wat ze daar brabbelden werd ik toch niks wijzer
Nee man, ik kan nog steeds geen frans pratenquote:Op maandag 22 september 2008 17:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Frans was toch übersimpel, iedereen wilde naast mij zitten bij die meerkeuzetoetsen.
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDquote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
Ik kon niet op fok kommen want had huisarest.
En moest dit weekend bij me oom slapen en die heeft geen pc, ben zo laat omdat ik tot half 5 op school moest blijfen
Ik kon beter Frans dan Engelsquote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee man, ik kan nog steeds geen frans praten
Als die fransen nou iets duidelijker en vooral LANGZAMER zouden praten dan zou ik ze nog enigzins kunnen verstaan.
Maar neeeee, alles moet in sneltrein-tempo
quote:Op maandag 22 september 2008 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kon beter Frans dan EngelsVoor school toen een week in Parijs gezeten, bij gastgezinnen
Dan leer je het wel snel, ik kon ook wel goed met die lui praten.
Ik kan enkel om de rekening vragen of een pizza tonijn met ui bestellenquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef KingOfPop het volgende:
Maar ik ga dadelijk Italiaans leren.
Goed begin tochquote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan enkel om de rekening vragen of een pizza tonijn met ui bestellen
Waarom denk je dat ik het eruit gegooit heb, zodra het kon.quote:
Belangrijke basis elementen van de Italiaanse taalquote:
Tja, heeft iedereen wel eens.quote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het eruit gegooit heb, zodra het kon.
2 jaar vond ik meer dan genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |