Ik vul je wel.quote:
FAILPOquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
En fipo.
Ninja -editquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
Sepo.
Dat zei je zusje ook al.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ben vliegensvlug met m'n vingers.
Weet je hoe romantisch dat is? Elkaar eten geven.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, wauw, wat een eer, mn foto in de op
Je maakt wel 10 keer sneller een topic aan dan BTquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ben jij dat!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Is niet als compliment bedoeldquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Niet snel genoeg voor mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is dat romantisch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je hoe romantisch dat is? Elkaar eten geven.
[ afbeelding ]
Ze mag dan ook wel van mijn frikadel snoepen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je hoe romantisch dat is? Elkaar eten geven.
[ afbeelding ]
Pardon?quote:
Maand lesbo'squote:
Er zit een banaan in je oor, oh je hoort me niet.quote:
Tjaquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je maakt wel 10 keer sneller een topic aan dan BT
Maar BT zou ook 10 keer sneller een topic aanmaken dan ik.
Dat maakt jou 100 keer sneller dan ik
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze mag dan ook wel van mijn frikadel snoepen.
Is dat alles wat je te zeggen hebt, tegen me?quote:
Nee, ook ja zonder Tquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt, tegen me?
Ik ben je baas niet, oh toch welquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb geen zin om te eten, voer me!!"
Dan hoop ik dat ze van mini-xxs-frikadelletjes houdtquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Hehe, als ik nu even snel de foto in de OP verander naar een tubgirl een een screenshot van jullie posts maak heb ik jullie cancerhard gelollerpwned
quote:
Foei!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Hehe, als ik nu even snel de foto in de OP verander naar een tubgirl een een screenshot van jullie posts maak heb ik jullie cancerhard gelollerpwned
Rot op.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Partysnacksquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze van mini-xxs-frikadelletjes houdt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot op.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=frikadel&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
Ga lekker op google.be zitten ofzo
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze van mini-xxs-frikadelletjes houdt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben je baas niet, oh toch wel![]()
*fluit
In je mand, ik zal de poes even wat lekkers geven.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben je baas niet, oh toch wel![]()
*fluit
In je mand, ik zal de poes even wat lekkers geven.
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.quote:
Zelfs toen zag ze er lekker uit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hayden in haar jonge jaren
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hayden in haar jonge jaren
Als ik dorst heb, en er is alleen een snackbar in de buurt dan eet ik alleen het stukje waar het water in zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.
Kijk nogmaalsquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb die foto wel echt gemaakt met een zwart wit fotorolletje ja
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ieeeeeuw, jij drinkt bruin water.
Verkopen ze bij jouw snackbar geen drinkwaren danquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik dorst heb, en er is alleen een snackbar in de buurt dan eet ik alleen het stukje waar het water in zit.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.
Weet ik veel, ik kom nooit in de snackbar. Ik heb zelf een frituurpanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jouw snackbar geen drinkwaren dan
Ja, maar...quote:
Een frikandel (tot 2005 officieel gespeld als frikadel)quote:
Dus jij hebt Hayden ontmoet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb die foto wel echt gemaakt met een zwart wit fotorolletje ja
Dat is moelijk kiezen. Ga ik voor het bier met patat en frikadel? Of voor dat jailbait meisje wat op de stoel erachter zit?quote:
Dat zeg ik, verloedering van de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een frikandel (tot 2005 officieel gespeld als frikadel)
Lust ik niet...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Yummie, ofniet 4EBE, een paardenlul.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is ook zo mooi he:
[ afbeelding ]
¤360.62
http://www.asos.com/Mcq-By-Alexander-Mcqueen/Mcq-By-Alexander-Mcqueen-Deep-V-Belted-Cotton-Sateen-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=299889&cid=5586&clr=CobaltBlue&sh=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Daar heb je ook al aardig wat van op of niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze toch lekkerder!
Wanneer dan? In de van Dale staat frikadel niet eens, frikandel wel.quote:
Ik had het over de wiki paginaquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer dan? In de van Dale staat frikadel niet eens, frikandel wel.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
ik heb nog bijna niets gegeten,
behalve een banaan en een rijstewafel..
Hihi, ze zei: rijstewafel
Ja echt een schatje hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij hebt Hayden ontmoet?Vet, was ze aardig?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kipkorn !!!
Moest lachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar heb je ook al aardig wat van op of niet?
quote:
Net als jij?quote:
Mensen die op frikandel stemmen krijgen herpes van Gupje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Frikandel of frikadel?Frikandel Frikadel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die is prachtig ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
koop ook maar voor me
![]()
Kom je brengen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zometeen kippensoep en stokbrood met kruidenboter, over 3 kwartier
Bt, wanneer spreken we weer eens af?quote:
Krijg Kanker!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die op frikandel stemmen krijgen herpes van Gupje.
Noord holland noordquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waar moet het heen, of kom jij hierheen?
quote:
Kom maar halenquote:
Die ook?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Snack?
Meer dan 40.000 Automaten Geplaatst Koffie, Fris, Snack, Snoep, Kantine
www.Autobar.nl
Snackbar
Vind de Snackbars bij u in de buurt
ilocal.nl/Snackbars
Zeg het met mijn M&M's
Geef gepersonaliseerde M&M's cadeau Voor elke gelegenheid![]()
!
Nee, herpes.quote:
Onjuiste context. Pas maar op voordat je op het strafbankje moet.quote:
Zodra je die schoenen en/of dat jurkje voor me hebtquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt, wanneer spreken we weer eens af?
Gaat..quote:
Daar heb ik niet zoveel aan, het mag wel wat duidelijker. Weet je wat, pm.quote:
Als ik deze week die schoenen koop, en de week erna dat jurkje, krijg ik dan 2 dates?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zodra je die schoenen en/of dat jurkje voor me hebt?
Ja, hij probeerde me op school een keer ook te infecterenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zodra je die schoenen en/of dat jurkje voor me hebt?
En gupje - Heb je herpes? Hahaha daar maak ik altijd grappen over. Ik ben namelijk echt als de dood dat ik ooit een koortslip krijg
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat..
verder...
alles..
goed...?
Neequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik deze week die schoenen koop, en de week erna dat jurkje, krijg ik dan 2 dates?
Echtquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, hij probeerde me op school een keer ook te infecteren!!!
Doe eens nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef afcajos het volgende:
krijg aids!
Hoeveel mag het zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik wil graag een m&m met herpes erop staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
We will see.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Echtik zou dan ZO boos worden he
echt!
Ja had 2 weken geleden koorts lip, maar jordeeeh blijft het briljant vinden om er grapjes over te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik wil graag een m&m met herpes erop staan!
Ja hoor, beetje belangstelling tonenquote:
wut?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje belangstelling tonen
No offensequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja had 2 weken geleden koorts lip, maar jordeeeh blijft het briljant vinden om er grapjes over te maken
Wat heb je vandaag allemaal gedaan dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje belangstelling tonen
Nope heb het 1x in het jaar en dat is geweestquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
No offense, maar volgende week heb je er weer één.
Heh bah. Ik ga er voor zorgen dat ik NOOIT bij je in de buurt zal komenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We will see.
Ik weet t al, ik ga jou gewoon herpes bezorgen, zo lief ben ik dan wel.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel mag het zijn?Nee, geen onsje meer. Ik wil er maar EENTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah. Ik ga er voor zorgen dat ik NOOIT bij je in de buurt zal komenen bij gupje al helemaal niet
!
En hoe wil jij dat voor zorgen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah. Ik ga er voor zorgen dat ik NOOIT bij je in de buurt zal komenen bij gupje al helemaal niet
!
Antwoord staat boven mijn post.quote:
We komen als een dief in de nacht! Net als Jezus...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe wil jij dat voor zorgen dan?
Ik huur een bodyguard inquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe wil jij dat voor zorgen dan?
Vroegheid !quote:
Ik ben beschikbaar!quote:
Waarom denk je anders dat ik jou ga infecteren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar even he, herpes lijkt me zo naar. Je komt er NOOIT meer vanaf. Dan zit je als omaatje/opaatje nog met van die korstige lippenbah
Welneequote:
Maar als het goed is kan jij het niet meer krijgen op je lip... Je moet het volgens mij tussen 0-5 jaar van je leven krijgen wil je het virus houden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar even he, herpes lijkt me zo naar. Je komt er NOOIT meer vanaf. Dan zit je als omaatje/opaatje nog met van die korstige lippenbah
Korstige lippen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als het goed is kan jij het niet meer krijgen op je lip... Je moet het volgens mij tussen 0-5 jaar van je leven krijgen wil je het virus houden.
Alleen op je Vagina kan het nog wel!
Waarom?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, deze moet snel vol, heb net een nieuwe geopend!
Meen je ditquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als het goed is kan jij het niet meer krijgen op je lip... Je moet het volgens mij tussen 0-5 jaar van je leven krijgen wil je het virus houden.
Alleen op je Vagina kan het nog wel!
Lastigquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Hoezo?quote:
Zoveel vertrouwen in je bodyguardquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik ga het googlen. Als dit waar is ben ik echt dolgelukkig.
BT heeft iemand nodig en jij bent de allereerste die zich aanbied. En dat terwijl je al weken bezig bent om BT in je bed te lullenquote:
Ik kan het niet eens vindenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Heb al gezocht voor je is niet waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoveel vertrouwen in je bodyguard
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Ja, het wil alleen niet echt lukken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT heeft iemand nodig en jij bent de allereerste die zich aanbied. En dat terwijl je al weken bezig bent om BT in je bed te lullen
Je maakte me blij met een dode musquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb al gezocht voor je is niet waar
Ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of zoveel vertrouwen in mijn spieren
En zometeen ook een halfdode poesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je maakte me blij met een dode mus
Bekorste poes!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En zometeen ook een halfdode poes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En zometeen ook een halfdode poes![]()
![]()
Ik weet zeluf..quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik doe nu dikke oefeningen weet je nog
Korsten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah, nog een keer het woord korsten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of zoveel vertrouwen in mijn spieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Korsten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah, nog een keer het woord korsten
Zal ik je eens op een andere manier laten kotsen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet hier echt bijna kotsenen dat voor iemand die salsasnack en 2g1c kan bekijken zonder een spier te vertrekken
Ok ik stopquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet hier echt bijna kotsenen dat voor iemand die salsasnack en 2g1c kan bekijken zonder een spier te vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Ja?quote:
Hai2u, hm, wat doen ze dan ookalweer? Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zal ik je eens op een andere manier laten kotsen?
Een beetje in de stijl van hai2u
Oke,quote:
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai2u, hm, wat doen ze dan ookalweer? Ik ben het vergetenpics?
Ze lokt gewoon een ban voor jou uit, dat je dat niet doorhebtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eens
Neh.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eens
Ik post toch niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lokt gewoon een ban voor jou uit, dat je dat niet doorhebt
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Post het, krijg je van mij 20 euro's
Try, misschien loop je 2 tienten misquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeft
Hihi, Urk, hihi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeft
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Try, misschien loop je 2 tieten mis
Woon op Urk, kom er niet vandaan! HERPES kan iemand niks aan doen, en heb het bijna nooit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar je woont in Urk en je hebt HERPESik kan moeilijk aardig doen
!
Nou ik heb toch ook geen herpesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Woon op Urk, kom er niet vandaan! HERPES kan iemand niks aan doen, en heb het bijna nooit!
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik heb toch ook geen herpes?
Nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stuur een mailtje naar Microsoft.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft MSN geen eetpauze ipv lunch pauze
8 op de 10 mensen draagt het virusquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt he, ik vind lunchpauze nogal dom staan als ik aan het avondeten ben. Maar anders snappen mensen niet dat ik EETquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft MSN geen eetpauze ipv lunch pauze
Lijkt niet eens op herpesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?
Urkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Ordinair het volgende:
Hey ik kwam ook even langs. Moest van Gupje.. Doei!
Hey polderkanker!quote:
ACNE, zo noemen ze datquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?
Denk om je context!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hey polderkanker!
Donderdag ben ik weer op school, dus pas op wat je zegt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hey polderkanker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Heuj! Jij ook hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hey polderkanker!
Neuh ik ben van stof jeweettog.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ACNE, zo noemen ze datzo'n 9 op de 10 mensen heeft dat wel een beetje in de puberteit
.
Heb jij vast niet/nooit gehad zeker?
Hell noquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ACNE, zo noemen ze datzo'n 9 op de 10 mensen heeft dat wel een beetje in de puberteit
.
Heb jij vast niet/nooit gehad zeker?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuh ik ben van stof jeweettog.
Stofmijt, daar heb ik wel last van gehad in m'n puberteit.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuh ik ben van stof jeweettog.
Stofmijt, daar heb ik wel last van gehad in m'n puberteit.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom kom ik jou nooit op school tegen?Komt wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mooiste.quote:
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Hoe regel je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
God veegt mn aars af na het poepen.
Oh noesquote:
Manquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:50 schreef BigKahuna het volgende:
God lijkt me best een lieve jongen
God is een heule sterke nigga met een klein hartje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:50 schreef BigKahuna het volgende:
God lijkt me best een lieve jongen
Herpes? Ik dacht dat Gupje jou al herpes had gegeven met zijn evil lip! HAHA!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes
Oh k zou maar niet zeggen dat je een Urker bent, dan knapt ze gelijk op je af.
Wat het wel goed doet is vertellen dat je herpes hebt
Hij praat nooit terug, maar Brander vertelde dat ik dan even rustig moest zitten en afwachten tot hij wat terug zegt.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Herpes? Ik dacht dat Gupje jou al herpes had gegeven met zijn evil lip! HAHA!!
Dan mij zwart maken tegen over een dame.. How sad..
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb God weleens gezien! Hij ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Coke snuivenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:56 schreef Ordinair het volgende:
Oja, gupje.. Misschien vanaaf party @ hier.. Want Jo gaat misschien morgen al weg. Je hoort straks meer.
Ik nodig je uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
Feestje op Urk, dronken jonge nichtjes (van Gup en Ordi) voor iedereen
Alsof ik naar Urk toe komquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik nodig je uitkijken of je echte Urker meisjes kan hosselen!
Jordy gaat vooor de andere nichten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik nodig je uitkijken of je echte Urker meisjes kan hosselen!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jordy gaat vooor de andere nichten!
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jordy gaat vooor de andere nichten!
Zoiets noemt men een auto!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, je hebt een teletijdmachine?
WHAHA! Die was wel grappig in tegenstelling tot de rest van je reacties.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, je hebt een teletijdmachine?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kom jij in de toekomst dan?
Ik hoop dat je er in sterft. Onnee.. Dat mag ik niet zeggen. Eet smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef KingOfPop het volgende:
Urkers ga vissen ofzo! Ik, bij gebrek aan beter, moet hier weer eens de orde herstellen.
[..]
Wie gehts, Bk?Foutje, moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Urkers ga vissen ofzo! Ik, bij gebrek aan beter, moet hier weer eens de orde herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |