quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.
Weet ik veel, ik kom nooit in de snackbar. Ik heb zelf een frituurpanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jouw snackbar geen drinkwaren dan
Ja, maar...quote:
Een frikandel (tot 2005 officieel gespeld als frikadel)quote:
Dus jij hebt Hayden ontmoet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb die foto wel echt gemaakt met een zwart wit fotorolletje ja
Dat is moelijk kiezen. Ga ik voor het bier met patat en frikadel? Of voor dat jailbait meisje wat op de stoel erachter zit?quote:
Dat zeg ik, verloedering van de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een frikandel (tot 2005 officieel gespeld als frikadel)
Lust ik niet...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Yummie, ofniet 4EBE, een paardenlul.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is ook zo mooi he:
[ afbeelding ]
¤360.62
http://www.asos.com/Mcq-By-Alexander-Mcqueen/Mcq-By-Alexander-Mcqueen-Deep-V-Belted-Cotton-Sateen-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=299889&cid=5586&clr=CobaltBlue&sh=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Daar heb je ook al aardig wat van op of niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze toch lekkerder!
Wanneer dan? In de van Dale staat frikadel niet eens, frikandel wel.quote:
Ik had het over de wiki paginaquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer dan? In de van Dale staat frikadel niet eens, frikandel wel.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
ik heb nog bijna niets gegeten,
behalve een banaan en een rijstewafel..
Hihi, ze zei: rijstewafel
Ja echt een schatje hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij hebt Hayden ontmoet?Vet, was ze aardig?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kipkorn !!!
Moest lachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar heb je ook al aardig wat van op of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |