Ik vul je wel.quote:
FAILPOquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
En fipo.
Ninja -editquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
Sepo.
Dat zei je zusje ook al.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ben vliegensvlug met m'n vingers.
Weet je hoe romantisch dat is? Elkaar eten geven.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, wauw, wat een eer, mn foto in de op
Je maakt wel 10 keer sneller een topic aan dan BTquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ben jij dat!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Is niet als compliment bedoeldquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Niet snel genoeg voor mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is dat romantisch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je hoe romantisch dat is? Elkaar eten geven.
[ afbeelding ]
Ze mag dan ook wel van mijn frikadel snoepen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je hoe romantisch dat is? Elkaar eten geven.
[ afbeelding ]
Pardon?quote:
Maand lesbo'squote:
Er zit een banaan in je oor, oh je hoort me niet.quote:
Tjaquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je maakt wel 10 keer sneller een topic aan dan BT
Maar BT zou ook 10 keer sneller een topic aanmaken dan ik.
Dat maakt jou 100 keer sneller dan ik
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze mag dan ook wel van mijn frikadel snoepen.
Is dat alles wat je te zeggen hebt, tegen me?quote:
Nee, ook ja zonder Tquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt, tegen me?
Ik ben je baas niet, oh toch welquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb geen zin om te eten, voer me!!"
Dan hoop ik dat ze van mini-xxs-frikadelletjes houdtquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Hehe, als ik nu even snel de foto in de OP verander naar een tubgirl een een screenshot van jullie posts maak heb ik jullie cancerhard gelollerpwned
quote:
Foei!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Hehe, als ik nu even snel de foto in de OP verander naar een tubgirl een een screenshot van jullie posts maak heb ik jullie cancerhard gelollerpwned
Rot op.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Partysnacksquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze van mini-xxs-frikadelletjes houdt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot op.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=frikadel&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
Ga lekker op google.be zitten ofzo
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze van mini-xxs-frikadelletjes houdt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben je baas niet, oh toch wel![]()
*fluit
In je mand, ik zal de poes even wat lekkers geven.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben je baas niet, oh toch wel![]()
*fluit
In je mand, ik zal de poes even wat lekkers geven.
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.quote:
Zelfs toen zag ze er lekker uit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hayden in haar jonge jaren
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hayden in haar jonge jaren
Als ik dorst heb, en er is alleen een snackbar in de buurt dan eet ik alleen het stukje waar het water in zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.
Kijk nogmaalsquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb die foto wel echt gemaakt met een zwart wit fotorolletje ja
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ieeeeeuw, jij drinkt bruin water.
Verkopen ze bij jouw snackbar geen drinkwaren danquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik dorst heb, en er is alleen een snackbar in de buurt dan eet ik alleen het stukje waar het water in zit.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik bijt altijd alleen dat stukje met kruiden en smaakstoffen er vanaf en dan gooi ik de rest van de frikandel weg.
Weet ik veel, ik kom nooit in de snackbar. Ik heb zelf een frituurpanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jouw snackbar geen drinkwaren dan
Ja, maar...quote:
Een frikandel (tot 2005 officieel gespeld als frikadel)quote:
Dus jij hebt Hayden ontmoet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb die foto wel echt gemaakt met een zwart wit fotorolletje ja
Dat is moelijk kiezen. Ga ik voor het bier met patat en frikadel? Of voor dat jailbait meisje wat op de stoel erachter zit?quote:
Dat zeg ik, verloedering van de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een frikandel (tot 2005 officieel gespeld als frikadel)
Lust ik niet...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Yummie, ofniet 4EBE, een paardenlul.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is ook zo mooi he:
[ afbeelding ]
¤360.62
http://www.asos.com/Mcq-By-Alexander-Mcqueen/Mcq-By-Alexander-Mcqueen-Deep-V-Belted-Cotton-Sateen-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=299889&cid=5586&clr=CobaltBlue&sh=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Daar heb je ook al aardig wat van op of niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze toch lekkerder!
Wanneer dan? In de van Dale staat frikadel niet eens, frikandel wel.quote:
Ik had het over de wiki paginaquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer dan? In de van Dale staat frikadel niet eens, frikandel wel.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
ik heb nog bijna niets gegeten,
behalve een banaan en een rijstewafel..
Hihi, ze zei: rijstewafel
Ja echt een schatje hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij hebt Hayden ontmoet?Vet, was ze aardig?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kipkorn !!!
Moest lachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar heb je ook al aardig wat van op of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |