Ok ik stopquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet hier echt bijna kotsenen dat voor iemand die salsasnack en 2g1c kan bekijken zonder een spier te vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Ja?quote:
Hai2u, hm, wat doen ze dan ookalweer? Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zal ik je eens op een andere manier laten kotsen?
Een beetje in de stijl van hai2u
Oke,quote:
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai2u, hm, wat doen ze dan ookalweer? Ik ben het vergetenpics?
Ze lokt gewoon een ban voor jou uit, dat je dat niet doorhebtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eens
Neh.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eens
Ik post toch niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lokt gewoon een ban voor jou uit, dat je dat niet doorhebt
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Post het, krijg je van mij 20 euro's
Try, misschien loop je 2 tienten misquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeft
Hihi, Urk, hihi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeft
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Try, misschien loop je 2 tieten mis
Woon op Urk, kom er niet vandaan! HERPES kan iemand niks aan doen, en heb het bijna nooit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar je woont in Urk en je hebt HERPESik kan moeilijk aardig doen
!
Nou ik heb toch ook geen herpesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Woon op Urk, kom er niet vandaan! HERPES kan iemand niks aan doen, en heb het bijna nooit!
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik heb toch ook geen herpes?
Nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik heb toch ook geen herpes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |