Ok ik stopquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet hier echt bijna kotsenen dat voor iemand die salsasnack en 2g1c kan bekijken zonder een spier te vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Ja?quote:
Hai2u, hm, wat doen ze dan ookalweer? Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zal ik je eens op een andere manier laten kotsen?
Een beetje in de stijl van hai2u
Oke,quote:
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai2u, hm, wat doen ze dan ookalweer? Ik ben het vergetenpics?
Ze lokt gewoon een ban voor jou uit, dat je dat niet doorhebtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eens
Neh.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban denk ik. Google maar eens
Ik post toch niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lokt gewoon een ban voor jou uit, dat je dat niet doorhebt
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Post het, krijg je van mij 20 euro's
Try, misschien loop je 2 tienten misquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeft
Hihi, Urk, hihi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een sloeberige Urker die t toch niet geeft
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Try, misschien loop je 2 tieten mis
Woon op Urk, kom er niet vandaan! HERPES kan iemand niks aan doen, en heb het bijna nooit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar je woont in Urk en je hebt HERPESik kan moeilijk aardig doen
!
Nou ik heb toch ook geen herpesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Woon op Urk, kom er niet vandaan! HERPES kan iemand niks aan doen, en heb het bijna nooit!
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik heb toch ook geen herpes?
Nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stuur een mailtje naar Microsoft.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft MSN geen eetpauze ipv lunch pauze
8 op de 10 mensen draagt het virusquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt he, ik vind lunchpauze nogal dom staan als ik aan het avondeten ben. Maar anders snappen mensen niet dat ik EETquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft MSN geen eetpauze ipv lunch pauze
Lijkt niet eens op herpesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?
Urkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Ordinair het volgende:
Hey ik kwam ook even langs. Moest van Gupje.. Doei!
Hey polderkanker!quote:
ACNE, zo noemen ze datquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet? Wat was dat dan op die foto met dat 5 euro briefje?
Denk om je context!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hey polderkanker!
Donderdag ben ik weer op school, dus pas op wat je zegt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hey polderkanker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Heuj! Jij ook hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hey polderkanker!
Neuh ik ben van stof jeweettog.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ACNE, zo noemen ze datzo'n 9 op de 10 mensen heeft dat wel een beetje in de puberteit
.
Heb jij vast niet/nooit gehad zeker?
Hell noquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ACNE, zo noemen ze datzo'n 9 op de 10 mensen heeft dat wel een beetje in de puberteit
.
Heb jij vast niet/nooit gehad zeker?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuh ik ben van stof jeweettog.
Stofmijt, daar heb ik wel last van gehad in m'n puberteit.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuh ik ben van stof jeweettog.
Stofmijt, daar heb ik wel last van gehad in m'n puberteit.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom kom ik jou nooit op school tegen?Komt wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mooiste.quote:
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Hoe regel je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
God veegt mn aars af na het poepen.
Oh noesquote:
Manquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:50 schreef BigKahuna het volgende:
God lijkt me best een lieve jongen
God is een heule sterke nigga met een klein hartje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:50 schreef BigKahuna het volgende:
God lijkt me best een lieve jongen
Herpes? Ik dacht dat Gupje jou al herpes had gegeven met zijn evil lip! HAHA!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes
Oh k zou maar niet zeggen dat je een Urker bent, dan knapt ze gelijk op je af.
Wat het wel goed doet is vertellen dat je herpes hebt
Hij praat nooit terug, maar Brander vertelde dat ik dan even rustig moest zitten en afwachten tot hij wat terug zegt.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Herpes? Ik dacht dat Gupje jou al herpes had gegeven met zijn evil lip! HAHA!!
Dan mij zwart maken tegen over een dame.. How sad..
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb God weleens gezien! Hij ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Coke snuivenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:56 schreef Ordinair het volgende:
Oja, gupje.. Misschien vanaaf party @ hier.. Want Jo gaat misschien morgen al weg. Je hoort straks meer.
Ik nodig je uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
Feestje op Urk, dronken jonge nichtjes (van Gup en Ordi) voor iedereen
Alsof ik naar Urk toe komquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik nodig je uitkijken of je echte Urker meisjes kan hosselen!
Jordy gaat vooor de andere nichten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik nodig je uitkijken of je echte Urker meisjes kan hosselen!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jordy gaat vooor de andere nichten!
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jordy gaat vooor de andere nichten!
Zoiets noemt men een auto!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, je hebt een teletijdmachine?
WHAHA! Die was wel grappig in tegenstelling tot de rest van je reacties.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, je hebt een teletijdmachine?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kom jij in de toekomst dan?
Ik hoop dat je er in sterft. Onnee.. Dat mag ik niet zeggen. Eet smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef KingOfPop het volgende:
Urkers ga vissen ofzo! Ik, bij gebrek aan beter, moet hier weer eens de orde herstellen.
[..]
Wie gehts, Bk?Foutje, moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Urkers ga vissen ofzo! Ik, bij gebrek aan beter, moet hier weer eens de orde herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |