BT heeft iemand nodig en jij bent de allereerste die zich aanbied. En dat terwijl je al weken bezig bent om BT in je bed te lullenquote:
Ik kan het niet eens vindenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik ga het googlen. Als dit waar is ben ik echt dolgelukkig.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, deze moet snel vol, heb net een nieuwe geopend!
Heb al gezocht voor je is niet waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik ga het googlen. Als dit waar is ben ik echt dolgelukkig.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoveel vertrouwen in je bodyguard
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, deze moet snel vol, heb net een nieuwe geopend!
Ja, het wil alleen niet echt lukken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT heeft iemand nodig en jij bent de allereerste die zich aanbied. En dat terwijl je al weken bezig bent om BT in je bed te lullen
Je maakte me blij met een dode musquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb al gezocht voor je is niet waar
Ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of zoveel vertrouwen in mijn spieren
En zometeen ook een halfdode poesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je maakte me blij met een dode mus
Bekorste poes!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En zometeen ook een halfdode poes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En zometeen ook een halfdode poes![]()
![]()
Ik weet zeluf..quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik doe nu dikke oefeningen weet je nog
Korsten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah, nog een keer het woord korsten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of zoveel vertrouwen in mijn spieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Korsten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah, nog een keer het woord korsten
Zal ik je eens op een andere manier laten kotsen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet hier echt bijna kotsenen dat voor iemand die salsasnack en 2g1c kan bekijken zonder een spier te vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |