quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah. Ik ga er voor zorgen dat ik NOOIT bij je in de buurt zal komenen bij gupje al helemaal niet
!
En hoe wil jij dat voor zorgen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah. Ik ga er voor zorgen dat ik NOOIT bij je in de buurt zal komenen bij gupje al helemaal niet
!
Antwoord staat boven mijn post.quote:
We komen als een dief in de nacht! Net als Jezus...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe wil jij dat voor zorgen dan?
Ik huur een bodyguard inquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe wil jij dat voor zorgen dan?
Vroegheid !quote:
Ik ben beschikbaar!quote:
Waarom denk je anders dat ik jou ga infecteren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar even he, herpes lijkt me zo naar. Je komt er NOOIT meer vanaf. Dan zit je als omaatje/opaatje nog met van die korstige lippenbah
Welneequote:
Maar als het goed is kan jij het niet meer krijgen op je lip... Je moet het volgens mij tussen 0-5 jaar van je leven krijgen wil je het virus houden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar even he, herpes lijkt me zo naar. Je komt er NOOIT meer vanaf. Dan zit je als omaatje/opaatje nog met van die korstige lippenbah
Korstige lippen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als het goed is kan jij het niet meer krijgen op je lip... Je moet het volgens mij tussen 0-5 jaar van je leven krijgen wil je het virus houden.
Alleen op je Vagina kan het nog wel!
Waarom?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, deze moet snel vol, heb net een nieuwe geopend!
Meen je ditquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als het goed is kan jij het niet meer krijgen op je lip... Je moet het volgens mij tussen 0-5 jaar van je leven krijgen wil je het virus houden.
Alleen op je Vagina kan het nog wel!
Lastigquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:11 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, deze moet snel vol, heb net een nieuwe geopend!
Hoezo?quote:
Zoveel vertrouwen in je bodyguardquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik ga het googlen. Als dit waar is ben ik echt dolgelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |