Wordt in de OP gesuggereerd, maar daarna zijn het wel weer verschillende stromingen. Beetje vaag in de OP dus, that's all. Had nog niet verder gelezenquote:
onder anderequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wordt in de OP gesuggereerd, maar daarna zijn het wel weer verschillende stromingen. Beetje vaag in de OP dus, that's all. Had nog niet verder gelezen
Overigens dacht ik dat Pavo de grote man achter hardstyle was.
het is laatste week vakantie hier, dus dat lijkt me sowieso de enige optie...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef MrDice het volgende:
Maarre het zijn hier de Visserijdagen (Harlingen), dus de komende 4 dagen staan in het teken van bier zuipen, foute muziek luisteren en helemaal naar de klote gaan.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ZIn in Q-base. Timetable bestudeerd en route is bepaald. en we zien het wel.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
het is laatste week vakantie hier, dus dat lijkt me sowieso de enige optie...
ik was gister weeris Harry Onder De Tap, beland je met je zatte kop in de kleine Skihut in rotterdam, EN WE GAAN MEEZINGEEEEEEEEEEEE
KHEB DE HEEEEEEEEEEELE NACHT, LIGGE DROMEEEEEEEEEEEEE
heeeeeeeeeee hoooooooooooooo
godver de godver kheb weer een knoop in mn hersenen gelegd, ideaal die drank![]()
nu ff prophet @ ML, wel leuk setje zover niet heeeeeeul speciaal
haha ja ach, gezellig is het wel, allemaal horeca personeel op de doordeweekse dagen in de kleine skihut (lees: mooie vrouwen). Maarja dat volk kan zuipen ook, de tering, gegarandeerde koppijn de dag er naquote:
* Koepert is één van de gelukkigen gezegend met een katerloos bestaan..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha ja ach, gezellig is het wel, allemaal horeca personeel op de doordeweekse dagen in de kleine skihut (lees: mooie vrouwen). Maarja dat volk kan zuipen ook, de tering, gegarandeerde koppijn de dag er na
gaan we dat eens proberenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef Houniet het volgende:
In de wiki kies je bewerken, daarna copy paste.
Deel 60 alweer zeg!
Viel me op in de set dat hij "The story unfolds" exact hetzelfde inmixt als op decibelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha geniaal hoe prophet in die ML set op minuut 52 53 de hardcore dr in mixt, meteen VOL het gas er opik had het wel geweten als ik daar stond
http://www.geenstijl.nl/m(...)ieuwe_youtube_h.htmlquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
voor diegene die het xtc topic niet checken, wat een held is dit haahhaah
Het is niet grappig omdat door dit soort lui drugs zon slechte naam hebben/krijgen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:53 schreef Sethje het volgende:
ik snap niet zo goed wat iedereen daar zo grappig aan vind......en dat iemand de moeite neemt om hem 7 min te gaan filmen ipv zelf los te gaan.
Goeie TT
die filmpjes hebben zelfs geenstijl bereikt inmiddels.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
voor diegene die het xtc topic niet checken, wat een held is dit haahhaah
Sluit me hierbij aan..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:53 schreef Sethje het volgende:
ik snap niet zo goed wat iedereen daar zo grappig aan vind......en dat iemand de moeite neemt om hem 7 min te gaan filmen ipv zelf los te gaan.
Goeie TT
Samen met Houniet's effort is tie nu weerquote:
Jah, moeten toch een beetje gaan opletten dat er niet teveel posts komen met 'n pm/dvd-request. Dit moet 'n leuk discussieforum blijvenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
welke held ript die defqon dvd dan ff in zn geheel met menu en al drbij? moet kunne toch>
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
...., beland je met je zatte kop in de kleine Skihut in rotterdam, EN WE GAAN MEEZINGEEEEEEEEEEEE
KHEB DE HEEEEEEEEEEELE NACHT, LIGGE DROMEEEEEEEEEEEEE
heeeeeeeeeee hoooooooooooooo
en niemand was er op tijd bij om m van TheValency af te plukken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, moeten toch een beetje gaan opletten dat er niet teveel posts komen met 'n pm/dvd-request. Dit moet 'n leuk discussieforum blijven![]()
Dat is nog het ergste ja. Ik zag de anti-drugs reacties alweer staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is niet grappig omdat door dit soort lui drugs zon slechte naam hebben/krijgen...
Het is wel donders grappig om te zien natuurlijk. Wel erg dom zoveel shit te nemen.
Verder vraag ik me af waar z'n vrienden zijn. Je zult jezelf of een bekende maar zo op youtube tegenkomen...
Niks mis met een beetje sociale controle.
Zou zelf overigens ook nooit zo iemand gaan filmen.
Doe je dit nu met opzet? Je quote mij waarin ik zeg dat we niet zoveel moeten requesten...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
en niemand was er op tijd bij om m van TheValency af te plukken?daar heeft ie 3 dagen op rapidshare gestaan zie ik nu namelijk.......................................... pm?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Doe je dit nu met opzet? Je quote mij waarin ik zeg dat we niet zoveel moeten requesten...
En meteen vraag je weer om 'n PM
Ik vind 't anders even stom om jezelf zover van de kaart te helpen dat je er niets meer van het feest zelf meekrijgt als je redelijk veel voor een kaartje betaald, en als buitenlander die waarschijnlijk niet zo heel vaak naar feesten in NL gaat. Doe het dan recreatief, zodat je dan nog genoeg meekrijgt van 't feest zelf en je kaartje dus het geld waard is..........quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef 16meter het volgende:
En inderdaad, wtf kom je doen op Mysteryland als je bijna 10 min. zo iemand filmt en zelfs achtervolgt.Te triest.
Vind ik eerder dommigheid dan gebrek aan ervaring.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Eensch, maar je weet hoe het kan gaan. Zeker als je nog niet zo veel ervaring hebt, je slikt er 1 en na 'n half uur/3 kwartier vol spanning gewacht te hebben voel je nog niets dus neem je er nog één .....![]()
en dan: KAPLOW!!! you're gone and think u'r Supermaaaaaaaaaan
Look mom! There on the floor, lying in it's own puke. Is it a plane? Is it a bird? Is it a rocket? Noooo it's Suuuupermaaaaaan!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Eensch, maar je weet hoe het kan gaan. Zeker als je nog niet zo veel ervaring hebt, je slikt er 1 en na 'n half uur/3 kwartier vol spanning gewacht te hebben voel je nog niets dus neem je er nog één .....![]()
en dan: KAPLOW!!! you're gone and think u'r Supermaaaaaaaaaan
roflquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:14 schreef MrDice het volgende:
Look mom! There on the floor, lying in it's own puke. Is it a plane? Is it a bird? Is it a rocket? Noooo it's Suuuupermaaaaaan!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
rofl![]()
Leipe Shit, Ouwe gaat trouwen
Zoek koppel & stem op David & Scarlet![]()
bier, chips, patat en cake
hoiquote:
inderdaad, hopelijk dit keer zonder off beat en onhandige druk op de knoppenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon naar Frontliner gaan dus. [ afbeelding ]
Loudness FTWquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen Loudness en 25 maar ik denk dat het toch Loudness wordt.
ik vind het deel van de mid met die rauwe tonen wel vetjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gaan we hier nog populair lopen doen over showtek ook, moet niet gekker worden..
Activator =quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:11 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik ben een beetje nieuw met hardstyle, maar zaterdag ga ik naar TimeOut waar Activator dan is, ik heb gehoord dat hij wel lekker draait?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:11 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik ben een beetje nieuw met hardstyle....
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, ik moest nog aan je denken Rippert
ik zat setje van kameraad te luisteren en toen kwam Skleroxx met die vocals; moest spontaan aan jou denken
en ik zat ook nog met een wit t-shirt in auto op de terugweg wat wil je nog meer ?!
Ik heb hier wel eens gepost en ik ben toen meteen in de OP gezet toen ze ermee bezig waren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoe ben je dan in de OP geslopen...
tijd voor 'n update![]()
[..]
.... de zonneklep natuurlijk
Ik mag hopen dat dit een radio edit is, want er zit wel potentieel inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*kuch*
Joh, viel niet opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een radio edit is, want er zit wel potentieel in
In Nederland opgenomen trouwens
Same.. beetje matjes enzoo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Joh, viel niet op
Maar vind het nummer niet bijzonder.....
Clip is wel grappig maar nummer is idd niksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Joh, viel niet op
Maar vind het nummer niet bijzonder.....
Wat is dit voor commerciële bagger zeg. Doet me op de één of andere manier denken aan de Party Animalsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*kuch*
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef CrustyClown het volgende:
http://partyflock.nl/party/132702:10_Years_of_Technoboy.html
Mmmm mooie optie
Denk ik wel aanwezigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef CrustyClown het volgende:
Mmmm mooie optie
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef CrustyClown het volgende:
Mmmm mooie optie
YoutubeLink?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef mstx het volgende:
Luna and Dutch Master - Copies Are Faking (Original Mix)
Lekkere Headhunterz ripoff
best lekker inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor groots er komt om het jubileum van tby te vieren. XQ tby misschien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef CrustyClown het volgende:
Mmmm mooie optie
zou niet meer dan terecht zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef kollie het volgende:
[..]
best lekker inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor groots er komt om het jubileum van tby te vieren. XQ tby misschien?
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef mstx het volgende:
Vind er niet zoveel aan eigenlijk. Beetje eentonig, het hele nummer loopt gewoon niet lekker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet niet zeker, waarschijnlijk wel, maar hadden we deze al kuddo's gegeven?
![]()
![]()
Hij zit in de MIC DJ Nego mixquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef mstx het volgende:
Yep vette track is dat. Geproduceerd door Angerfist (credits: Setjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet niet zeker, waarschijnlijk wel, maar hadden we deze al kuddo's gegeven?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
ze durven wel he met die release party; ze dachten we pakken het groot aan met een feest in Café The Ocean in Deurne
Dat is zon klein kutcafe.....echt niks waardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
ze durven wel he met die release party; ze dachten we pakken het groot aan met een feest in Café The Ocean in Deurne
Dan is het ook Ansarat, een tentfeest in België.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef CrustyClown het volgende:
Mmmm mooie optie
Die is zekers fijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef Sethje het volgende:
Die Yerba Deldiablo is zooo vet he.
Morgen toch maar q-base denk ik
Project 1 meuk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ link | afbeelding ]
ziet er toch weer puik uit.. al die project one meuk eruit en weer eigen nummers erin
iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef Sethje het volgende:
Die Yerba Deldiablo is zooo vet he.
Morgen toch maar q-base denk ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef NLS04 het volgende:
fokking helden:
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Dat is zeg maar de preview site van het Saifam( TBY) label.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wat 'n juweeltjes staan daar tussen zeg.
Wat is die AlternativeSoundStudio eigenlijk, is het een studio wat verzamel-cd's uitbrengt? Tis toch geen label?
die wil ik heul nietquote:
ik ga hem zo ff luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef mstx het volgende:
The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Mix)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |