quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:29 schreef teigan het volgende:
katertje:
poesje:
En die twee van ons:
lief dat je me lief vind, ik vind jou ook lief.quote:
De conclusie is:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Lyssa: Kan je ons al wat uitkomsten van je onderzoek geven?
Pakken jullie gewoon de Top40 erbij om tot de namen te komen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:21 schreef teigan het volgende:
Ze zijn net omgedoopt tot Mika en Amy, onze pleegpoezels...
nadat we tot Mika waren gekomen wel ja... Maar Mika kwamen we via een omweg op. Het katertje is muisgrijs, dus ik kwam op mickey als naam, maar toen maakten we daar Mika van... En toen moesten we nog een tweede naam, en tja, toen dacht ik inderdaad richting top 40 en kwam Amy eruit..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pakken jullie gewoon de Top40 erbij om tot de namen te komen?
Vind ik eigenlijk wel een belediging...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
[..]
En toen moesten we nog een tweede naam, en tja, toen dacht ik inderdaad richting top 40 en kwam Amy eruit..
Dat zou ik niet zeggen, maar je bevestigd mooi de theorieën over jonge mannen (begin 20) in het verkeerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Èn toch is er iemand die de auto weer in te halen he
Heb ik nou een stoornis in mijn frontale hersenen?
Nou ja, eigenlijk is dat dus erg jammer, want door anders te rijden, door toch te denken van "ach het is maar een simulator" ondanks dat ik nadrukkelijk zeg dat je moet rijden zoals normaal, beïnvloed je dus het onderzoek. Nu maakt het voor mij niet uit omdat dat niet het doel was voor mij, maar het is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Normaal rij ik trouwens niet zoals in jouw simulator trouwens...
En in het echte verkeer had ik het risico ook niet genomen omdat ie niet in mijn spiegel kwam
Hoe dan ook je rijdt anders in z'n simulator dan in het echte verkeer
Ach, op dit moment lijkt ze er nog wel wat op, ze is broodmager...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een belediging...
Voor de poes.
hehehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dan doe ik het maar:
[ afbeelding ]
Mooi zinsdeel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef 2cv het volgende:
maar in gedachten schold ik haar verrot.
Wheh!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wil Sebasser voortaan de schapen laten waar ze zijn?
linkje
Boven verwachting goed, ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef Bob. het volgende:
Hoe ging dat sollicitatie gesprek van je trouwens dan Alex?
Aww.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boven verwachting goed, ben benieuwd
Goedemorgen lieve mensenStraks mijn
naar het station brengen, ze gaat weer naar huis
Ah, doe je het nu eindelijk wat rustiger aan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef Bob. het volgende:
Oh, en ik heb ook een zoencollege gehad vandaag! Ontzettend nuttig die keiweek.
Details !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Woei voor vanavond fotoshoot in opdracht![]()
Wij hebben nog even last-minute een keigroepje uitgenodigd bij ons voor in de uitzending. Ze zaten alleen maar te vertellen over het vele bierzuipen en feesten de hele weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef Bob. het volgende:
Oh, en ik heb ook een zoencollege gehad vandaag! Ontzettend nuttig die keiweek.
Je hebt mij toch ook gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef Bob. het volgende:
Sexy ding hoor Alex.![]()
En Wall-E moet het schattigste zijn wat ik ooit heb gezien.
Mijn logeerkamer is achterlijk klein en alsnog een uur rijden van Groningen, dus geen reëele optie, maar in geval van nood beschikbaar, compleet met opgemaakt bed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef moemoe het volgende:
Mocht iemand tijdelijk een kamer over hebben, dan hoor ik het graag.
Als ik moemoe bepaalde dingen aan had willen doen had ik dat al lang gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:21 schreef nietzman het volgende:
En dan heb ik nog wel een kuisheidsgordel te leen.
Volgens mij zei Nietz niet dat dat kuisheidsgordel voor Moemoe bedoeld was ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik moemoe bepaalde dingen aan had willen doen had ik dat al lang gedaan
Eentje in de emmastraat hier, dorien huizing ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:13 schreef teigan het volgende:
welke ben je naartoe geweest CZ. En beviel het een beetje?
Keiweek he, altijd leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:25 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben terug van vakantie, Zwitserland, Italië en Frankrijk waren erg leuk.
Een aanrader voor mensen die nog op vakantie willen.
Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd in Groningen?
Groeten van Kleiduif
Ben al foto's aan het nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef teigan het volgende:
ja, er is een hapje uit de maan nu....
maansverduistering is begonnen, gaat tot 81%
Lief aanbod, ik houd het zeker in gedachtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn logeerkamer is achterlijk klein en alsnog een uur rijden van Groningen, dus geen reëele optie, maar in geval van nood beschikbaar, compleet met opgemaakt bed.
Zeg!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:55 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij zei Nietz niet dat dat kuisheidsgordel voor Moemoe bedoeld was ...
De dag des Heerenquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:39 schreef MaxMark het volgende:
Dit is de eerste keer in tijden dat ik zo vroeg op ben op de dag des Heeres
Mwah, als niet-gelovige moet ik me daar maar niet over uit latenquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
De dag des Heeren
Moet je het wel goed schrijven natuurlijk.
En eigenlijk is het: 'de dag des HEEREN' vind je niet?
Lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:20 schreef MaxMark het volgende:
Enniewee, ik ben naar Málaga. Tot over 10 dagen
Bekend probleem. Hier in huis wordt ook weer hard geSOGtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef Jesse_ het volgende:
Matig, het is weer tijd om tentamens te leren
Hee jesse.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef Jesse_ het volgende:
Matig, het is weer tijd om tentamens te leren
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:17 schreef nietzman het volgende:
Trouwens goed om te zien dat je die emo hebt gedumpt SipSak!
Lowlandsquote:
Dat mag best wezen, maar ik wil heen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lowlands
Zelfs Noorderzon heeft een betere line-up
Tapas zijn nou eenmaal kleinquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dat nieuwe restaurant Tango in de Poelestraat is niet bepaald een aanrader. De bediening was énorm langzaam, we kregen ons bestelde mandje brood niet, kleine porties, en een compleet verkeerde rekening met bijvoorbeeld 6 bier erop ipv 2. We hebben 't dessert maar laten zitten en zijn naar de Mac gegaan..
Ja, dat weet ik, maar bij andere taparestaurants hadden we altijd zat aan 7 gerechtjes en brood, en hier zaten we lang niet vol.quote:
Neem wel je portomonnee meequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:28 schreef Bob. het volgende:
Oke, dan fiets ik morgen maar even langs het gezellig Zernike om langs de onderwijs balie te gaan. Bedankt voor de hulp mensen, ik ben echt waardeloos in bedenken waar ik heen moet als ik iets verpruts.
En als ik dit tentamen niet haal heb ik best wel een probleem dus ik hoop dat het werkt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar bij andere taparestaurants hadden we altijd zat aan 7 gerechtjes en brood, en hier zaten we lang niet vol.
Ooh daar had ik over gelezen ja, dat het voortaan geld kost als je je niet hebt ingeschreven ja! Goeie.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Neem wel je portomonnee meeen de onderwijsbalie is beperkt geopend in de vakantie.
Had je weer groene strepen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op Zandvoort 1129 fotos gemaakt, dat is zelfs voor mij een record.En nu is de pc traag doordat ik ze aan het resizen ben... Oh, en natuurlijk de show gestolen met mijn überkekke auto.
Vermoeiender dan het maken ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, best vermoeiend hoor, een kind krijgen
Ik heb nog dezelfde striping als bij de elstedentocht, maar dan zonder de raamband en geen Fryske vlaggen. Vandaag op het circuit het rechtervoorpentagram vrvangen, deze begon los te laten, waarschijnlijk door de vele schapenstront en dordat ik met dit wiel het meest offroad ga.quote:
Heeft ie al een fok!account?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, best vermoeiend hoor, een kind krijgen
Dit is tussen weeën door geschreven. Wij hadden de ultieme SOGquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekend probleem. Hier in huis wordt ook weer hard geSOGt
Hebben ze daar geen internet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:21 schreef Inkomen het volgende:
Gefeliciteerd!
Kan 'ie mooi mijn plaats innemen, want vandaag nog inpakken & opruimen & dan naar Assen toe & morgenochtend ben ik vort.
Tot in januari.
Ow wacht, dan komt de naam van deze site er natuurlijk nooit doorquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
hetis de USA, alleen internet met censuur.
Prachtig, ik ben fan. We hebben een L een E een A een N een D een E een R.quote:
Hier alles goed, ik ben al weer bij geslapen van mijn festival.quote:
Dat heb ik ook gedaan. Maar het grootste gedeelte kon wel gewoon bij de appie. Totaal weer ¤45,45 rijker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou de River flessen net bij de appei brengen, de wil alleen de aldi tohc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik niet een grotere auto mee had, dan hadden we nog veel meer mee kunnen nemen. Er stonden nog genoeg bierkratjes overal. Ik snap die mensen op dat festival niet. Als je niet van plan om je bierkratten mee terug te nemen, dan neem je toch blikjes bier mee? Dat is ook nog minder sjouwen. Maar ik vind het niet erg.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik heb ook al zo'n spierpijn, ik ging proberen een dansje te leren bij een dansworkshop, maar ik ben ongeschikt om dansjes te doen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:14 schreef teigan het volgende:
Ach, zo heb jij nog weer een beetje benzinekosten eruit maok...
pff, ik ben kapot, en ik kan bijna niet lopen door de spierpijn... Zo'n eerste dag in een nieuwe baan is niet zo tof ergens, ik hoop dat ik snel mijn plekje daar vind..
Dat laatste zou mij op zo'n moment ook niet moeten gebeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef teigan het volgende:
Alexxxxx, in Friesland ja..
ik denk dat ik er mijn plekje wel ga vinden, ik moet alleen even erg wennen aan het feit dat ik geen LIO meer ben, en dus niet alles meer hoef te laten controleren, en dat ik gewoon zelf mijn weg wat meer moet gaan vinden..
en de lat minder hoog leggen zou ook helpen..
En ik was vanmorgen zenuwachtig, en toen waren de autosleutels zoek, enhad ze meegenomen... Dus dat was echt even heel vervelend, ik was even flink in paniek..
geweldigquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn in totaal 269 gebruikers online :: 6 geregistreerde, 0 verborgen en 263 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootste aantal gebruikers online was 304 op ma aug 18, 2008 17:07
En daar sta je dan ineens met je site op GeenStijlhttp://www.geenstijl.nl/m(...)nage_in_georgie.html
Maar data kun je analyseren!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef teigan het volgende:
Tja, data heb je met katten loudgirl...
Een goeie mopquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn in totaal 269 gebruikers online :: 6 geregistreerde, 0 verborgen en 263 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootste aantal gebruikers online was 304 op ma aug 18, 2008 17:07
En daar sta je dan ineens met je site op GeenStijlhttp://www.geenstijl.nl/m(...)nage_in_georgie.html
Nja mijn probleem is ook dat ik geen muggen wil plat slaan, dus ze vliegen vrolijk de hele tijd door.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb nu dalmatier behang en plafondeen mandgeleden was het nog wit
kutmuggen inderdaad
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en ik ben weer eens ouderwets sjaggo
Als ze nog vers zijn met een wc papiertje weghalen of als ze al wat ouder zijn met een beetje nat aanrechtdoekjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef Bob. het volgende:
Omdat ik platte muggenlijkjes op mijn zelf geverfde muur niet zo fijn vind.
nee, jij kent mij nietquote:
Zelfs dat helpt niet altijd meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze nog vers zijn met een wc papiertje weghalen of als ze al wat ouder zijn met een beetje nat aanrechtdoekje
Sorry, maar no way in hell dat ik dooie insecten aanraak.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze nog vers zijn met een wc papiertje weghalen of als ze al wat ouder zijn met een beetje nat aanrechtdoekje
niet jij, het doekjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, maar no way in hell dat ik dooie insecten aanraak.![]()
Ik weet het, ik zorg er dus zelf voor. Maarja, hier onder mijn klamboetje is ook best gezellig.
waarvan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Ik schrok me wild Alexxx toen ik op het linkje klinkte
Ja dat verwacht je inderdaad niet op geenstijl. Maar goed, heeft vandaag zo'n 10.000 extra bezoekrs opgeeverd, 16.000 in totaal.quote:
Zo herkenbaar, en het gewoon weer op de wc kunnen gaan zitten, stilte om je heen, een lekker warm bed om in te slapen (was het op lowlands ook zo koud s'nachts?)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:11 schreef JH87 het volgende:
Oeh, ik was vergeten hoe lekker de douche hier in Groningen was.
Goedemorgen!
mijn moeder heeft zo'n ding, met gastank erin.. .Met rugwind haalt ze 130...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:11 schreef Kleiduif het volgende:
Daar heb je het ook over een auto...
daewoo > chevy matiz > de ultieme snelwegridder, beetje wind in de rug en je waait zo de afsluitdijk over.
Iemand toevallig een Matiz?
Heb toch liever mijn eigen grijze muis, iets meer auto.
Kleiduif
Dat herinnerde mij er aan dat ik nog niet in mijn brievenbus had gekeken vandaag, en ja ik heb er ook eentje. Leuk kaartje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Kleiduif, voor een foto moet je even in Zwangerschap en Geboorte kijken, daar staat er wel een paar.
ik had het geboortekaartje in de bus liggen, hij is leuk!
We kunnen helaas niets beloven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:21 schreef MaxMark het volgende:
Volgende topic niet te snel volmaken, anders mis ik mn eerste topic sinds #4
Het is een ontwerp van donroyco.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
psm, wat heeft je bewogen de UI te nemen die je nu hebt?
Dan heb ik mijn doel bereiktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt.
Das best sneu, als doel hebben om lelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn doel bereikt
Jij kunt dit kunstwerkje duidelijk niet waarderen, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Das best sneu, als doel hebben om lelijk te zijn.
Oh, dan is hij opeens wel gaafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
Kom morgen maar met iets op de proppen.
Dit icon heb ik laten maken door de vaste iconmaker bij de sportafdeling, donroyco
Wat is er aan de hand dan? Lastig was het inderdaad, maar wat was de oorzaak?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:00 schreef Kleiduif het volgende:
komt er nog een foto van de kleine?
nog gefeliciteerd trouwens.
ps het is goed gaan zondag maar aanstaande donderdag gaan we toch de installatie opruimen tara. Het is geen wonder dat het geluid moeilijk te regelen was afgelopen vakantie.
Groeten van Kleiduif
Bedanktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Zie je psm, de andere josti's vinden hem ook lelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |