Als ze nog vers zijn met een wc papiertje weghalen of als ze al wat ouder zijn met een beetje nat aanrechtdoekjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef Bob. het volgende:
Omdat ik platte muggenlijkjes op mijn zelf geverfde muur niet zo fijn vind.
nee, jij kent mij nietquote:
Zelfs dat helpt niet altijd meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze nog vers zijn met een wc papiertje weghalen of als ze al wat ouder zijn met een beetje nat aanrechtdoekje
Sorry, maar no way in hell dat ik dooie insecten aanraak.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze nog vers zijn met een wc papiertje weghalen of als ze al wat ouder zijn met een beetje nat aanrechtdoekje
niet jij, het doekjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, maar no way in hell dat ik dooie insecten aanraak.![]()
Ik weet het, ik zorg er dus zelf voor. Maarja, hier onder mijn klamboetje is ook best gezellig.
waarvan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Ik schrok me wild Alexxx toen ik op het linkje klinkte
Ja dat verwacht je inderdaad niet op geenstijl. Maar goed, heeft vandaag zo'n 10.000 extra bezoekrs opgeeverd, 16.000 in totaal.quote:
Zo herkenbaar, en het gewoon weer op de wc kunnen gaan zitten, stilte om je heen, een lekker warm bed om in te slapen (was het op lowlands ook zo koud s'nachts?)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:11 schreef JH87 het volgende:
Oeh, ik was vergeten hoe lekker de douche hier in Groningen was.
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |